Harco Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Witam serdecznie Czy znajdzie się ktoś, kto miał styczność z obydwiema markami/modelami? https://www.cannonda...caadx/caadx-105 Spotkałem się z opinią, że Caadx ma bardziej sportową charakterystykę i wymaga więcej umiejętności, żeby się na nim nie zabić. Zrobiłem na nim kilka kółek i mocno rozczarowały mnie hamulce (po przesiadce z v-brake, tych w Caadx właściwie nie ma...). https://www.trekbike...colorCode=black Z kolei CrossRip jest rzekomo bardziej turystyczny (to dla mnie zaleta), ale czy 1,6K różnicy w cenie za hydrauliczne hamulce to uzasadniony wydatek? Jestem amatorem, nie ścigam się w zawodach, ale lubię w miarę sprawnie przejechać 140km, w zróżnicowanym terenie, i nie zapedałować się na śmierć. HELP PLS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Witam, TRP Spyre to jedne z najlepszych mechaników. Zresztą chyba jedyne z dwoma tłoczkami. Jeśli ten C'dale był nowy to weź pod uwagę, że hamulce były zwyczajnie niedotarte. Czy warto w takim rowerze mieć hydraulikę to trochę indywidualna sprawa. Osobiście uważam, że tak. Różnica 1600 zł to sporo, ale hydrauliczna klamkomanetka RS685 to po prostu wysoki model i nadal drogi. Komplet takich hamulców to pewnie nie mniej niż 2500 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harco Napisano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Też skłaniam się do opinii, że hydraulika warta jest inwestycji. Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 To w ogóle muszą być tylko te dwa modele rowerów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...