Harco Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Witam serdecznie Czy znajdzie się ktoś, kto miał styczność z obydwiema markami/modelami? https://www.cannonda...caadx/caadx-105 Spotkałem się z opinią, że Caadx ma bardziej sportową charakterystykę i wymaga więcej umiejętności, żeby się na nim nie zabić. Zrobiłem na nim kilka kółek i mocno rozczarowały mnie hamulce (po przesiadce z v-brake, tych w Caadx właściwie nie ma...). https://www.trekbike...colorCode=black Z kolei CrossRip jest rzekomo bardziej turystyczny (to dla mnie zaleta), ale czy 1,6K różnicy w cenie za hydrauliczne hamulce to uzasadniony wydatek? Jestem amatorem, nie ścigam się w zawodach, ale lubię w miarę sprawnie przejechać 140km, w zróżnicowanym terenie, i nie zapedałować się na śmierć. HELP PLS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Witam, TRP Spyre to jedne z najlepszych mechaników. Zresztą chyba jedyne z dwoma tłoczkami. Jeśli ten C'dale był nowy to weź pod uwagę, że hamulce były zwyczajnie niedotarte. Czy warto w takim rowerze mieć hydraulikę to trochę indywidualna sprawa. Osobiście uważam, że tak. Różnica 1600 zł to sporo, ale hydrauliczna klamkomanetka RS685 to po prostu wysoki model i nadal drogi. Komplet takich hamulców to pewnie nie mniej niż 2500 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harco Napisano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Też skłaniam się do opinii, że hydraulika warta jest inwestycji. Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 To w ogóle muszą być tylko te dwa modele rowerów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harco Napisano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Przejrzałem ofertę wszystkich producentów i tylko te dwa spełniały kryteria osprzętu i neutralnej kolorystycznie ramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 OK, rozumiem. Zapytam tylko czy przeglądałeś również ofertę Focusa? Za 7299 zł jest tegoroczny Mares, z hydrauliką Shimano 105, sztywnymi osiami oraz lekkimi kołami: https://www.focus-bikes.com/int/18537-mares-al-105.html Uważam, że to ciekawsza oferta niż ten C'dale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harco Napisano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Bardziej skłaniam się już do CrossRipa Ale Focus ładny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Nic na siłę. Dobrze tylko byłoby się przymierzyć również do Treka. No i powalczyć o dobry rabat, bo wyceniono go bardzo ambitnie. Za 9000 zł to może jeszcze jest szansa upolować GT Grade Carbon 105 z zeszłego roku, a to już inna klasa roweru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harco Napisano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Już się przymierzyłem I do Treka i do rabatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 No skoro pasuje i się podoba to pozostaje tylko jedno... follow your heart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.