Skocz do zawartości
  • 0

Sprawdzajcie rowery po zakupie


Gość Andrzej

Pytanie

Gość Andrzej
Napisano

Przy wymianie opon w nowym rowerze syna na semislick odkryłem że konusy są zbyt bardzo dokręcone w piastach. Przejechane około 200 km, jescze kilka setek i pewnie problemy ze zużytymi kulkami lub konusami. Producent roweru Kellys piasty firmowane logiem KLS - pewnie od jakiegoś chińskiego dostawcy.

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Może opisz nieco szerzej co się stało, czy rower poszedł na gwarancję zaraz po zakupie itd, tak aby każdy na forum widział dokładnie w czym rzecz. Tak generalnie to jaki jest to w ogóle model?

Gość Andrzej
Napisano

Rower to KLS Viper 50 26" rama 15,5

Regulowałem sam - dodatkowe 5 minut przy zmianie opony po którym nie ma żadnych śladów.

Piasty były tak skręcone że ciężko było przekręcić ośkę palcami - pozostały po automacie skręcającym.

Na pewno nie służyło by to ich długowieczności - pewnie do wymiany jakieś elementy (oby nie bieżnie) już po gwarancji.

 

Napisano

Kumpel miał to samo, rower Kellys Spider 10. Stwierdził, że coś ciężko mu się jeździ. Postawił rower do góry kołami, zakręcił jednym i drugim kołem i okazało się, że przednie po 2-3 obrotach stanęło. Też luzował konusy.

Napisano

Zbyt mocno skręcone konusy w piastach kulkowych to częsta przypadłość, u Shimano zdarza się to nawet na poziomie XT/Ultegra, tylko XTR/Dura Ace z zasady jest od tego wolne.

Napisano

Wiadomo, że też trzeba rower doprowadzić pod siebie nawet jeżeli jest nowy, odkręcić czy dokręcić kilka śrubek tak aby po prostu jeździło nam się wygodnie. Grunt że nie było żadnych poważnych usterek, np swego czasu dosyć głośno było o pękaniu ramy.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...