stevann Napisano 16 Czerwca 2017 Napisano 16 Czerwca 2017 Pomalowałem stary rower na kolor czerwony farbą "Farba uniwersalna w sparyu" koszt około 20zł i tu pytanie długo wytrzymuję jakościowo w sensie czy się łuszczy, odpada, rower był odpowiednio przygotowany do malowania. Cytuj
borsooq Napisano 16 Czerwca 2017 Napisano 16 Czerwca 2017 Chyba genaralnie nie jest problemem łuszczenie lakieru, a jego twardość. Oryginalny lakier jest bardzo twardy i ciężko go zarysować. Lakier w sprayu jest delikatny i każde obtarcie końcy się trwałą rysą. Nawet nałożony proszkowo lakier jest o wiele mniej twardy niż oryginalny. Cytuj
Gość Napisano 16 Czerwca 2017 Napisano 16 Czerwca 2017 Wynika to z tego że spray za 20 zł nie ma w sobie utwardzacza. Jak chce się malować sprayem to kupuje się bazę + klar z utwardzaczem, wtedy mamy lakier taki jakby kładł nam lakiernik. Rysy rysami, natomiast taki lakier zupełnie nie jest odporny na rozpuszczalniki. Benzynę jeszcze jako tako przetrwa ( bez tarcia), natomiast nitro zmyje jakby to była plakatówka. Ogólnie mówiąc ja nie polecam. Malowałem sporo małych części i jest to ogromna loteria czy lakier będzie się trzymał itd Cytuj
stevann Napisano 16 Czerwca 2017 Autor Napisano 16 Czerwca 2017 A co jeśli bym zamalował to bezbarwnym utwardzaczem ?, bo teraz to już pozamiatane..., już pomalowałem http://sklep.motip.pl/bezbarwne/2391-lakier-bezbarwny-z-utwardzaczem-2k.html Cytuj
stevann Napisano 17 Czerwca 2017 Autor Napisano 17 Czerwca 2017 Zostawię tak jak jest najwyżej zwieje mi cały lakier podczas jazdy, szkoda forsy na kolejnego waganta już 3 Cytuj
Gość Napisano 17 Czerwca 2017 Napisano 17 Czerwca 2017 Po co zakładasz dwa tematy o tym samym? Tutaj piszesz że olewasz temat a w drugim czy lakier będzie się nadawał... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.