pakooo Napisano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2017 Cześć, jestem tutaj nowy, więc proszę o wyrozumiałość Poszukuję budżetowej stopki do moich Kross`ów, obydwa posiadają otwory montażowe 18mm. Zastanawiam się nad stopką ROMET AL CL-KA-79 24"-29" - czy każda stopka z rozstawem 18mm będzie pasować? Jeden z rowerów posiada tarcze, jednak taka stopka jest chyba ok? Zdecydowałem się na takie rozwiązanie gdyż kosztuje połowę stopki z Kross`a. Dodatkowo co możecie polecić z oświetlenia? Poszukuję jakiegoś zestawu LED, jestem początkującym posiadaczem, więc na pierwszy sezon szukasz dobrych/budżetowych rozwiązań bo sam koszt dwóch rowerów pociągnął po kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sansei6 Napisano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2017 Uważaj. Czy to nie jest ten system montowania Krossa od wewnętrznej cześci ramy? Nie wszystkie stopki do tego pasują. Mogą wygladać podobnie ale być montowane do zewnętrznej cześci ramy i wtedy... nie gra. Przerobiłem to z Hexagonem X2 Disc syna. Jeśli dobrze pamietam to ta stopka własnie nie pasuje. A co do oświetlenia, to jaką rolę miało by ono spełniać? Tylko pokazywać Ciebie na w miarę oświetlonej trasie czy jazda po omacku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...