Skocz do zawartości

[2017] SRAM GX Eagle 1x12. Budżetowe 12 biegów


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

I tu właśnie wychodzi dla kogo jest ten napęd, ja nie potrzebuje dokręcać przy prędkościach +-40km/h, bo zwyczajnie z nikim się nie ścigam i z autopsji wiem jak kończy się wypadek przy 60 na godzinę i nie chce kolejnego roku spędzić w szpitalach. I w związku z tym uważam, że dla mnie taki napęd jest najlepszy. Przy 2x10 trzeba kombinować, zrzucać obiema manetkami, tutaj sprawa jest prosta, chce lżej, zrzucam, chcę ciężej, wrzucam. Jak będę wymieniał zębatkę z przodu wstawie sobie 30 zębów i będzie idealnie. W typowym xc także praktycznie nie ma zjazdów na których będą osiągane takie prędkości, dlatego zawodnikom zazwyczaj wystarczały kasety 10-42, a 10-50 to nawet za dużo. Na tym napędzie np. przy wjeździe na Baranią nie brakowało przełożeń, tam gdzie nie dałem rady podjechać w 90% brakowało techniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W typowym xc także praktycznie nie ma zjazdów na których będą osiągane takie prędkości, dlatego zawodnikom zazwyczaj wystarczały kasety 10-42, a 10-50 to nawet za dużo

Widziałeś z jakimi korbami?

 

 

tam gdzie nie dałem rady podjechać w 90% brakowało techniki.

 

Mocy, przede wszystkim mocy. Jedziesz na zbyt miękkim biegu, bo inaczej nie dajesz rady, a to niesie konsekwencje utraty przyczepności itp.

Edytowane przez Arni220
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do braków w technice, to nie wiem czy wiesz ale też kwestia roweru i podjazd podjazdowi nie równy.

 

A z tym "tendencyjnie" to nie trudno się domyślić, że słownik w telefonie zamienił, a możliwości edytowania po jakimś czasie już nie ma.

Edytowane przez phoe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XD to XD , obojętnie 11 czy orzełek

A swoją drogą upgrade kity bez korby już poniżej 300€ 

https://r2-bike.com/SRAM-GX-Eagle-Upgrade-Kit-1x12-SRAM-GX-Eagle-Trigger-12-speed

 

W Polsce też już kupisz w te cenie

https://www.sbike.pl/czesci-mtb-trekkingowe-grupy-osprzetu-grupa-sram-gx-eagle-1x12-trigger-upgrade-kit-o_l_331_9648.html

 

 

Jeśli masz piasty Speca to uderzaj do sklepu z Specami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy do ramy 135/10 i piasty dt 350 straight pull 135/10 po zmianie bębenka na XD będzie pasować czy musi być rama pod 12/142.Wejdzie w moją ramę Kross B9 na zwykłych hakach ?W tej chwili jest 2x10 (36 na 11-36) i jak zmienię to pewnie na 1x12 eagle tylko czy rama styknie ?

Edytowane przez Mac77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W R2-bike można kupić zazwyczaj korbę 42T. Nie są dostępne nawet oryginalne tarcze w innym rozmiarze, nie mówiac o korbach dla kogoś, kto nie potrzebuje w ogóle tarczy 42. Ogólnie co roku wracając do newsów od Sram coś mnie zainteresuje, a później problem jest taki, że nie da się tego kupić. Piszę o SRAM S350, bo według mnie polityka firmy jest nie fair. Najpierw w newsach pisze się o jakimś kolosalnym wyborze rozmiarów zębatek w korbach, a później okazuje się że dostępny jest jeden, a za koronkę na zmianę trzeba zapłacić często 2/3 wartości korby. Byłoby to Ok, gdyby od początku podawano, że dostępna będzie korba z jednym rozmiarem tarcz, a jeśli ktoś potrzebuje innej musi dopłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...