Skocz do zawartości

[Opony] 26 cali uniwersalne


killerkoprz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Posiadam rower unibike evolution z 2009 roku. Są tam seryjne opony schwalbe racing ralph 2.25. Zrobiłem na nich około 5tyś km i przyszła pora na wymianę ponieważ bieżnik z tyłu już nie jest w najlepszej kondycji.

Jeżdżę zazwyczaj po asfalcie, kostce, drogach gruntowych. rzadko las i piasek ale zdarza się. Nie przeszkadza mi hasał opony. Wręcz pasuje :) obecne opony były super oprócz tego ze w deszczu bywało kiepsko. Na suchym były ok. Znalazłem takie modele:

 

 

Vittoria SAGUARO 2.2 zwijana

Continental king race 2.2

Schwalbe Racing Ralph 26x2.25 Performance

SCHWALBE NOBBY NIC DC LS OPONA ZWIJANA 26x2.25

SCHWALBE OPONA ROCKET RON 26x2,25 DUAL zwijana

 

Proszę o porady. Chciałbym wybrać jak najlepiej. Przede wszystkim żeby opona wytrwała te 5 tyś km a nie padła po tysiącu. Mogą być dwie rożne opony. Jestem otwarty na propozycje. Pozdrawiam.

Napisano

Szczerze mowiąc na 2.25 jeżdziło się ok. opona musi być wytrzymała- waże koło setki. Te continentale beda ok? budzet to powiedzmy koło 200zł. No chyba ze warto to i więcej się da.

Napisano

Miałem praktycznie wszystkie z wymienionych opon i najbardziej mogę polecić saguaro, bardzo wytrzymała opona na duże przebiegi. Nobby nic też jest dobry, lecz moim zdaniem jedynie na przód. Continentala bym sobie w ogóle odpuścił :D Rocket ron bardzo cienka i lekka opona, jedynie na wyścig. Racing ralph też jeszcze ujdzie ale szybko się ściera.

Napisano

Aktualnie tez kupowałem opony , przesiadłem się z schwalbe rapid rob 2,2 które na asfalcie znikały w oczach na Continental Race King 2.2 , jak dla mnie są na trasy jakie podałeś bardzo dobre , małe opory toczenia , niestety do lasu , na szuter ta conti się nie nadaje na przednie koło , zbyt szybko traci przyczepność .

Będę chyba przednia wymieniał na X King.

Napisano

U mnie saguaro wytrzymało ponad 10tys km na tylnym kole, w tym maratony, wyścigi, treningi i asfalty. Najlepsza z opon jakie miałem kiedykolwiek jako napędowa. Po tym przebiegu nadal był jeszcze bieżnik. 

 

PS. Opona nadal służy lecz u innego właściciela ;)

Napisano

Zwijana jest ciut lżejsza i teoretycznie lepiej układa się na nierównościach. Sam sobie odpowiedz.

Do jazdy po asfalcie... więcej zyskasz jak się odlejesz przed jazdą, ale jeżeli to ma się nijak do Twojego budżetu to dlaczego by nie zwijaną :)

 

Mam nadzieję, że pomogłem ;)

Napisano

waze stowe wiec watpie ze pol kg zrobi mi jakakolwiek roznice. mysle ze 140zł a 250 to jest spora roznica. raczej jej nie odczuje. takze decyzja chyba została podjęta. Ale jeszcze jutro przemysle sprawe. dzieki za wypowiedzi ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...