Miner Napisano 9 Czerwca 2017 Napisano 9 Czerwca 2017 Odpuść te Deorki, szkoda zachodu. Ja mieszkam w rejonach Bieszczadów i Beskidu Niskiego, W starym rowerze mam SLX 675 z metalami, hamują fajnie, ale się pocą. Tutaj w drugim rowerze mam seryjnie zamontowane Deorki 615 też z metalikami - hamują miernie (moja waga 80 kg), przy wiekszych zjazdach w górach kiepsko sobie radzą, ciekną oba odpowietrzniki, ciągle je przecieram szmatkami i co jakiś czas wyciągam klocki do przeglądu. Nie tak powinno wyglądać posiadanie hamulców hydraulicznych Kiedyś miałem Deorki 596, były bardzo fajne, nic im się nie działo, z klockami metalicznymi hamowały ładnie. Teraz to jakaś padaka...W takich pieniądzach szukałbym czegoś od szanujących się firm. Ale nawet Tektro wypadają lepiej, znajomy ma Aurigi od 2010 roku do dziś i są kompletnie bezobsługowe. Wymienił tylko klocki na a2z kiedy zajechał oryginalne, hamują elegancko nawet w nagłych sytuacjach Cytuj
Mod Team Pixon Napisano 13 Czerwca 2017 Mod Team Napisano 13 Czerwca 2017 ciekną oba odpowietrzniki, Jak podczas odpowietrzania przekręciłeś gwint, to nic dziwnego że ciekną. Jakoś do tej pory nie było wysypu tematów o cieknących odpowietrznikach w tych hamulcach. Cytuj
gocu Napisano 13 Czerwca 2017 Napisano 13 Czerwca 2017 ja myję zwykłym alkoholem metylowym Zwykłym metylowym?! Wiesz, u mnie "zwykły" to jest etylowy, nie wiedziałem że u was w Warszawie standardem jest metyl Cytuj
Kaiketsu Napisano 13 Czerwca 2017 Autor Napisano 13 Czerwca 2017 (edytowane) nie wiem, nie piję alkoholu myję metą, mam dostęp do czystej, tylko trzeba uważać na opary i nie wypić go przez przypadek bądź zaniedbanie ale czyści lepiej, niż taki zwykły spiryt przemysłowy z chemicznego, sprawdzone Edytowane 13 Czerwca 2017 przez Kaiketsu Cytuj
Miner Napisano 15 Czerwca 2017 Napisano 15 Czerwca 2017 Jak podczas odpowietrzania przekręciłeś gwint, to nic dziwnego że ciekną. Jakoś do tej pory nie było wysypu tematów o cieknących odpowietrznikach w tych hamulcach. Ciekną od nowości zarówno w SLX jak i w Deore, delikatnie dokręcałem i pomogło tylko w przednim SLX. Okolice odpowietrznika i tej gumeczki po dotykaniu palcami są ciągle wilgotne. Nigdy nie przekręciłem gwintu bo wiem jak się obchodzić z takimi rzeczami. Poprostu te hamulce tak mają Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.