Alunir Napisano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 Witam , jestem totalnym laikem i nie znam się za bardzo na osprzęcie . Poszukuję roweru crossowego na codziennie dojazdy do pracy około 26km dziennie . Wybrałem takie dwa modele 1 ) http://www.rowerymerida.pl/produkt1330/crossway-100-rower-merida.html 2) http://wheeler.com.pl/product-pol-593-ROWER-WHEEEL-CROSS-LITE-6-3-Meski-Kolekcja-2017.html Chciałbym się dowiedzieć , który z nich byłby lepszy dodam ze mam 175 cm wzrostu , nie ukrywam że bardziej podoba mi się ten wheeler , jeżeli jest coś lepszego w tej cenie to proszę o propozycje i też chciałbym się dowiedzieć czy hamulce tarczowe hydrauliczne są aż tak dobre że warto za rower dać te 2500 zł zamiast np 1800 zł za rower z lepszym osprzętem ? i hamulcami v- brake . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihmih Napisano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 Jak na dojazdy do pracy to zaproponuję coś tego typu http://www.rowerymerida.pl/produkt1309/speeder-100-rower-merida.html lub wyższe modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spejson Napisano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 czy hamulce tarczowe hydrauliczne są aż tak dobre że warto za rower dać te 2500 zł zamiast np 1800 zł za rower z lepszym osprzętem ? i hamulcami v- brake . Do zastosowań jakie opisałeś wolałbym Vki i lepszy osprzęt. Z tych dwóch rowerów weź co Ci się bardziej podoba i tańsze jest:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...