Skocz do zawartości

[do 2500 zł] Rower crossowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jestem totalnym laikem i nie znam się za bardzo na osprzęcie . Poszukuję roweru crossowego na codziennie dojazdy do pracy około 26km dziennie . Wybrałem takie dwa modele

1 ) http://www.rowerymerida.pl/produkt1330/crossway-100-rower-merida.html

2) http://wheeler.com.pl/product-pol-593-ROWER-WHEEEL-CROSS-LITE-6-3-Meski-Kolekcja-2017.html

Chciałbym się dowiedzieć , który z nich byłby lepszy dodam ze mam 175 cm wzrostu , nie ukrywam że bardziej podoba mi się ten wheeler , jeżeli jest coś lepszego w tej cenie to proszę o propozycje i też chciałbym się dowiedzieć czy hamulce tarczowe hydrauliczne są aż tak dobre że warto za rower dać te 2500 zł zamiast np 1800 zł za rower z lepszym osprzętem ? i hamulcami v- brake .

Pozdrawiam

czy hamulce tarczowe hydrauliczne są aż tak dobre że warto za rower dać te 2500 zł zamiast np 1800 zł za rower z lepszym osprzętem ? i hamulcami v- brake .

Do zastosowań jakie opisałeś wolałbym Vki i lepszy osprzęt. Z tych dwóch rowerów weź co Ci się bardziej podoba i tańsze jest:-) 

Jak na dojazdy do pracy to zaproponuję coś tego typu

http://www.rowerymerida.pl/produkt1309/speeder-100-rower-merida.html

lub wyższe modele.

Ten rower nadaje się tylko i wyłącznie na asfalt a ja czasami będę zmuszony z niego zjechać do tego nie jestem przekonany do pozycji ciała na kolarce wydaję mi się że będzie to dla mnie męczarnia

Do zastosowań jakie opisałeś wolałbym Vki i lepszy osprzęt. Z tych dwóch rowerów weź co Ci się bardziej podoba i tańsze jest:-)

Spejson znasz jakiś model z v brakiem i lepszym osprzętem od tych które zaproponowałem ?

Nie namawiam ale polecam się przymierzyć. Opona jest 32C więc taki kawał gumy na kostkę i lekki szuterek też się nadaje. 

Ja 2 lata temu podobny rower sobie sprawiłem a następnie przesiadłem się na typową szosówkę z barankiem.