Brooce Napisano 4 Czerwca 2017 Napisano 4 Czerwca 2017 Hejka, Myślę o kupnie Smart Sama do tylnego koła w bardziej zjazdowym rowerze (powiedzmy że na użytek enduro), jednak obawiam się o łapanie kapci na kamieniach. Widzę, że opona ta występuje w wersji "Green Guard", co napawa optymizmem - lecz czy ta wkładka nie chroni tylko przed zewnętrznymi uszkodzeniami, jak szkło i podobne? Wszak reklamowana jest głównie w oponach 'marathon', którym dobicia chyba nie grożą... P.S. Uprzedzając pytania - szukam opony o niskich oporach toczenia i długiej trwałości przy zachowaniu sensownej przyczepności i wiem, że Smart Sam może mi to zapewnić. Na zawody i typowo zjazdowe trasy mam lepsze opony, to ma być wersja do codziennej jazdy z dużą ilością dojazdów.
zekker Napisano 4 Czerwca 2017 Napisano 4 Czerwca 2017 Wkładki chronią tylko przed przebiciami. Snake grozi niezależnie od posiadanej opony, kwestia niskiego ciśnienia i dobicia opony do obręczy.
radziuGD Napisano 5 Czerwca 2017 Napisano 5 Czerwca 2017 Tublesa też zesnejkujesz i opona na śmietnik wtedy leci. Wkładka przed tym zabezpieczająca występuje w oponach super gravity u schwalbe.
radziuGD Napisano 5 Czerwca 2017 Napisano 5 Czerwca 2017 Nic nadzwyczajnego, niskie ciśnienie, kawałek lotu i jakiś kamerdulec w momencie przyziemienia. Po to właśnie schwalbe daje tam tą wkładkę, żeby zabezpieczyć przed zesnejkowaniem opony.
radziuGD Napisano 6 Czerwca 2017 Napisano 6 Czerwca 2017 O kurczaczki, ponownie mógłbym wsadzić racing ralph'a a nie rock razor'a sg.
Brooce Napisano 6 Czerwca 2017 Autor Napisano 6 Czerwca 2017 Dzięki za odpowiedzi. Snake grozi niezależnie od posiadanej opony, kwestia niskiego ciśnienia i dobicia opony do obręczy. Z tym się jednak nie zgodzę, opona 2ply potrafi zdziałać cuda których wysokie ciśnienie nie da rady zapewnić. A różnica jest nawet w "zwykłych" wersjach między oponami o papierowych ściankach, a trochę cięższych zjazdowych Tubeless na razie odpada, za często zmieniam miejsce pobytu by liczyć na dostępność kompresora. Może w przyszłości.
kipcior Napisano 6 Czerwca 2017 Napisano 6 Czerwca 2017 Jak się obawiasz przebić to weź wersję Double Defence wtedy masz ścianki z konkretnej gumy. Jeżdżę tym po kamieniach i na razie przez 1200km nic się nie stało.
radziuGD Napisano 6 Czerwca 2017 Napisano 6 Czerwca 2017 Ale DD od SS rożni się jedynie wzmocnionym czołem bieżnika a nie ścianką.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.