polerski Napisano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Witam nie mam jak dodac zdj ponieważ słabe światło jest i nie widac teraz, ale na górze goleni sa dwie male plamki nie da sie zmyć, czy to moze byc rdza? Pod palcami nie czuć nierówności. Amorek jest nowy. Drugie pytanie czy brunox deo chroni przed rdzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 (edytowane) Co to za amor? Bez zdjęci ciężko będzie ocenić Ale jeśli nie czuć jakiś nierówności to raczej nie będzie to rdza. Drugie pytanie czy brunox deo chroni przed rdzą? Nie. Nie należy go też stosować psikając na golenie. Jeśli musisz już stosować to lepiej na szmatkę i przetrzeć golenie. Chociaż zdecydowanie lepszym wyjściem jest wykonanie podstawowego serwisu co jakiś czas Edytowane 3 Czerwca 2017 przez Marcin9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 3 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Jest to xcm 100mm z 2014 lub 2015. Te przebarwienie czuć tylko pod paznokciem jak przejadę lekko Btw. Ma ktoś sprzedac/pożyczyć klucz do korków suntour? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Jest to xcm 100mm z 2014 lub 2015. Te przebarwienie czuć tylko pod paznokciem jak przejadę lekko Czyli jednak czuć. W przypadku tego amortyzatora jest spora szansa na rdzę.. Btw. Ma ktoś sprzedac/pożyczyć klucz do korków suntour? Prawdopodobnie będzie to ten klucz http://activia.sgl.pl/cena/narzedzia-serwisowe/klucze/do-amortyzatorow_klucz-do-regulatora-i-korka-widelcy-mtb-suntour/279 ale dla pewności napisz jeszcze do @@ACTIVIA, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Widocznie warstwa chromu zaczyna odchodzić. Z czasem zacznie ci to rdzewieć. Przydało by się sprawdzić jak jest wewnątrz amorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Moge oddać na gwarancje ? Bo on ma 3 dni ten amorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Podaj fotkę. Jeśli nie wiesz jak wsadzić tu obrazek to podeślij mi na meila. Adres jest na stronie www.activia.sgl.pl Przeglądnę i z chęcią ci pomogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Wyalalem na emaila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Zamiast Brunox'a lepiej przecierać golenie szmatką nasączoną ( taka żeby była wilgotna a nie z niej ciekło) olejem który używa się do nasączenia gąbek. Co prawda w XCM ich nie ma, ale zasada jest taka sama. Potem żeby się nie kleił brud przetrzeć szmatką nasączoną wodą. Tak zaleca robić SR. Brunox niestety mocno penetruje i nawet jak się przetrze szmatką, ugnie amortyzator i wytrze nadmiar to coś tam zawsze wleci i się robi bagno w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Skąd taki olej wziasc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Ja mam Rock Shox 15WT. Butelka 100 ml ( ?) kosztuje coś około 20 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Jeszcze mam pytanie, czy olej do przekładni samochodowej nie rozpuści uszczelek? Chce zalac go olejem bo poprawi to jego prace ponoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Jest w nim tłumik? Jeżeli tak, zalewanie go zabije. A jeżeli nie ma, to masz dużą szansę że olej zacznie sikać przez śruby czy uszczelki. Nie kombinuj, mam Epixona, też jest smarowany smarem stałym a pracuje naprawdę fajnie. XCM to po prostu klocek i trzeba się z tym pogodzić, olej tego nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 W prawej goleni byla sprezyna z elastomerem a pod nim cos bialego nie wiem co to, a w lewej sama sprezyna byla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Czyli tłumika brak. Mimo wszystko ja bym nie zalewał, jak masz hamulce tarczowe to dodatkowo istnieje ryzyko że Ci olej kapnie i problem gotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Nalalem ok 10 ml i nic nie kapie, jak odkręcę te srubki na dole to zacznie sie wylewać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 A to jak Ty go nalałeś jak nie odkręcałeś dolnych śrub? Górą? Tak, zacznie się wylewać. Wydaje mi się także że 10 ml to za mało jeżeli już się uparłeś. Tyle że teraz prawdopodobnie ze względu na kiepskie uszczelki, olej będzie zostawał na górnych goleniach do których będzie się lepił brud. Ja na Twoim miejscu bym kupił dobry smar ( np Slickoleum) i tym posmarował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Rower byl położony na siodelku ok 5 min i na razie uszczelki trzymają i golenie sa czyste, tym smarem co polecasz to tuleje tez smarować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Tuleje + uszczelki. No dobra, a co z tymi fotkami plam na goleniach? Rozbierałeś go żeby zobaczyć co się dzieje na dole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Dostałem informacje od Activi ze to nie przeszkadza i moge jeździć, a na dole jeszcze nie sprawdzałem ale myślę ze wszystko ok bo golenie równo chodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.