Skocz do zawartości

['Giant Talon 1] '. warto ?

Adrian555

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam 

( Jeśli temat jest w nie odpowiednim dziale z góry przepraszam i proszę o nie usuwanie a przeniesienie do odpowiedniego działu ) 

Panowie jestem laikiem jeśli chodzi o osprzęt rowerowy , chcę sobie kupić swój pierwszy rower nadający się do czestszej jazdy . Tygodniowo w sezonie robiłbym jakieś  100 - 200 km , jazda głownie po asfalcie , ale teren też się zdarzy , lasy itp także w gre wchodzi tylko góral , crossa ani szosówki nie biorę pod uwagę .  Mam 180 cm wzrostu i ważę 85- 87 kg   , myślę że do moich gabarytów rozmiar M będzie ok  .   Niedaleko miejsca zamieszkania mam sklep Gianta i tam oglądałem rowery  , kwota jaką chce przeznaczyć to 3500 zł  .  Zastanawiam się nad kupnem Talona 1 2017 r - mogę go zakupić za 3100 zł - tylko nie wiem czy to dobry wybór za tą kase ???  - gdzie niegdzie można jeszcze dostać Talona 1 z 2016 r który ponoć ma lepszy osprzęt , a może warto rozbić świnię i kupić talona 0 z 2017 r ??? ( tylko to już koszt ponad 4 tysie )  - sam nie wiem - gość w sklepie powiedział że talon 1 będzie dla mnie wystarczajacy . Liczę na waszą pomoc i wasze porady - co wy byście kupili za te pieniądze 

Pozdrawiam 

Napisano

Że tak spytam trochę poza Twoim pytaniem. Te 100-200 km tygodniowo to tak zakładasz z doświadczenia czy to myślenie magiczno-życzeniowe? Pytam bo jeśli faktycznie będziesz robił nawet te średnio 150 km tygodniowo, to już należałoby rzeczywiście zastanowić się nad sprzętem. Zamierzasz ewentualnie robić w tym rowerze jakiś upgrade w przyszłości? IMO z powodu nie taperowanej główki kiepskie widoki na zmianę amora (to co tam jest to na forum uznania nie zdobędzie :-))

Tysia taniej masz Rometa Mustanga 27.5.

Napisano