adinek Napisano 2 Czerwca 2017 Napisano 2 Czerwca 2017 Hej, postanowiłem uszczelnić koło na którym mam założonego Continentala X-Kinga 29er. Wcześniej jeździłem na dętce, ale po ostatniej gumie postanowiłem zalać mleko. Przeczytałem, że uszczelnainie najniższych modeli opon Conti jest problematyczne i zaleca się do tego użyć mleczka Continentala. Ja użyłem Caffelatexa, po założeniu opony pojeździłem chwilę na wysokim ciśnieniu i wydawało się, że jest ok. Przez noc jednak powietrze zeszło, myślałem, że ucieka na styku z obręczą, a tu po napompowaniu i zmoczeniu okazało się, że powietrze ucieka przez ścianki, mleczko ma problem z uszczelnieniem tego. Opona jest stosunkowo nowa i zastanawiam się czy to z nią jest problem i muszą ją wymienić czy kwestia jest w samym mleku, że nie może uszczelnić takich mikro dziurek.
Waza Napisano 2 Czerwca 2017 Napisano 2 Czerwca 2017 To jest stary problem Conti, zwłaszcza opon w wersji Race Sport, nawet ich własne mleczko nie jest w stanie ich uszczelnić. Na marginesie, uważam mleczko Conti RevoSealant za świetne, nie zawiera amoniaku i doskonale uszczelnia opony innych producentów.
pszemoo Napisano 2 Czerwca 2017 Napisano 2 Czerwca 2017 Mialem ten sam problem z oponą w wersji Protection. Polecono mi wyszorować wnetrze szczoteczką i mleczkiem. Podziałało, opona bardzo ładnie trzyma ciśnienie.
Waza Napisano 2 Czerwca 2017 Napisano 2 Czerwca 2017 Też wcierałem mleczko, ale w Race Sport, bez skutku Poza tym, jakie wcieranie Schwalbe, Maxxis'y czy WTB zalewa się jakimkolwiek mleczkiem i działają.
adinek Napisano 11 Czerwca 2017 Autor Napisano 11 Czerwca 2017 Patent z wyszyrowaniem wnętrza opony szczotką podziałał, opona się uszczelniła i trzyma ciśnienie, ale profilaktycznie dolałem mleczka, bo przez pory w ściance zdążyło go sporo wyciec.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.