lukecz Napisano 2 Czerwca 2017 Napisano 2 Czerwca 2017 Zakupiłem używany, 2 miesięczny, rower firmy Folta z Malborka (www.folta.pl). Jest to model Acedo 806 (na stronie wg nomenklatury producenta "czarno-czerwony" ) Kosztował mnie 666zł + wysyłka (wg paragonu rower został zakupiony w marcu br. za kwotę 1800zł) Rower miał być w stanie idealnym i z gwarancją do marca 2019 roku, prosiłem o solidne zabezpieczenie roweru na czas transportu (kurier PP Ekspres24, z opcją "Ostrożnie") Sprzedawca zapakował rower w folię bąbelkową i czarny stretch Rower przyszedł z rączką kierownicy i widelcem na wierzchu. Spisałem na PP protokół szkody, ale pracownica stwierdziła że rower był źle zapakowany. Niestety rower który przyszedł ma kilka wad - uchwyt kierownicy jest rozcięty i odrapany (o uchwytach wiem tylko tyle że były dokupowane osobno i na oryginalnym paragonie widzę je za 40zł)- widelec przedni (RST Omega) jest porysowany od dołu (ale to chyba nie dużo)- jedna ze szczęk hamulcowych (Shimano) nie ma wszystkich części (to już sobie w sumie skompletowałem od kolegi)- tylna opona (Schwalbe Black Jack) ma bieżnik tylko po bokach, na środku jest prawie łysa (i to chyba muszę wymienić w pierwszej kolejności, bo będę też jeździł z dzieckiem w foteliku)- na rower nie ma gwarancji, gdyż jednym z warunków gwarancji było zrobienie darmowego przeglądu po 3-4 tygodniach od zakupu- rama (stop 7005 podobno) ma kilka zarysowań i odprysków (niektóre do materiału ramy) których nie miała na zdjęciach w ogłoszeniu Sprzedawca po przesłaniu uwag proponuje częściowy zwrot kosztów jako rekompensatę I tu właśnie prośba o wycenę - na ile mógłbym wycenić braki w rowerze (porysowana rama, łysa opona, uchwyty kierownicy i brak gwarancji)? W załączniku zdjęcie roweru z ogłoszenia i zdjęcia uszkodzeń: image hosting site no sign up Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.