Celir Napisano 27 Maja 2017 Napisano 27 Maja 2017 Witam.Czy ktoś z was odpowietrzał hamulce xtr m975?znalazłem 2 filmiki o tym i każdy opisuje inną metode. W jednym należy ruszać klamką a innym strzykawką przelać płyn. Może ktoś z was to robił i poradzi jak zrobić to dobrze Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Mod Team sznib Napisano 27 Maja 2017 Mod Team Napisano 27 Maja 2017 Można robić obiema metodami. Ja stosuję tą drugą, zalewam od zacisku i zawsze bezproblemowo jak do tej pory. Cytuj
Celir Napisano 27 Maja 2017 Autor Napisano 27 Maja 2017 a jaka ilosc oleju zostawiasz w zbiorniku klamki? Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Ychu Napisano 27 Maja 2017 Napisano 27 Maja 2017 Lejesz aż będzie równo z brzegiem zbiorniczka , ukladasz mębrane i nadmiar sam wycieka. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Ychu Napisano 27 Maja 2017 Napisano 27 Maja 2017 Słownik nie ogarnia [emoji14] Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Celir Napisano 27 Maja 2017 Autor Napisano 27 Maja 2017 Zrobiłem tak jak radziłeś hamulec działa o niebo lepiej ale mam pytanie. Czy no normalne że koło blokuje dopiero po wciśnięciu klamki do końca? nie powinno blokować przy jedynie mocnym dociśnięciu a nie maksymalnym wciśnięciu? Cytuj
Mod Team sznib Napisano 28 Maja 2017 Mod Team Napisano 28 Maja 2017 Powinno się dać wcisnąć tak żeby do gripa było 2-3 cm. Jeśli Jesteś w stanie wcisnąć tak głęboko ze dochodzi do gripa to masz zapowietrzony układ. Cytuj
Celir Napisano 28 Maja 2017 Autor Napisano 28 Maja 2017 to max na jaki wcisne i przy takim wcisnieciu blokuje kolo pytanie czy nie powinno wczesniej? Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Ychu Napisano 28 Maja 2017 Napisano 28 Maja 2017 Zmierz palcami. Włóż dwa palce między klamkę a chwyt i naciśnij klamkę. Jak scisnesz palce to słabo odpowietrzone. Prawidłowo odpowietrzone mają w tym momencie twardą klamkę i bardzo ciężko wcisnąć dalej. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Mod Team sznib Napisano 28 Maja 2017 Mod Team Napisano 28 Maja 2017 Ogólnie to jest tak, że wciskając dźwignię w pewnym momencie czujesz jak klocki "łapią" tarczę. W tym też położeniu klamka powinna być twarda. Im bardziej jesteś w stanie ja wcisnąć dalej, tym bardziej zapowietrzony hamulec. Cytuj
Celir Napisano 28 Maja 2017 Autor Napisano 28 Maja 2017 czuc wyraznie ten moment a potem wcisne klamke jak widac na zdjeciu Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.