Celir Napisano 27 Maja 2017 Udostępnij Napisano 27 Maja 2017 Witam.Czy ktoś z was odpowietrzał hamulce xtr m975?znalazłem 2 filmiki o tym i każdy opisuje inną metode. W jednym należy ruszać klamką a innym strzykawką przelać płyn. Może ktoś z was to robił i poradzi jak zrobić to dobrze Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 27 Maja 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Maja 2017 Można robić obiema metodami. Ja stosuję tą drugą, zalewam od zacisku i zawsze bezproblemowo jak do tej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Celir Napisano 27 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2017 a jaka ilosc oleju zostawiasz w zbiorniku klamki? Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 27 Maja 2017 Udostępnij Napisano 27 Maja 2017 Lejesz aż będzie równo z brzegiem zbiorniczka , ukladasz mębrane i nadmiar sam wycieka. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
talento259 Napisano 27 Maja 2017 Udostępnij Napisano 27 Maja 2017 *membranę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 27 Maja 2017 Udostępnij Napisano 27 Maja 2017 Słownik nie ogarnia [emoji14] Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Celir Napisano 27 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2017 Zrobiłem tak jak radziłeś hamulec działa o niebo lepiej ale mam pytanie. Czy no normalne że koło blokuje dopiero po wciśnięciu klamki do końca? nie powinno blokować przy jedynie mocnym dociśnięciu a nie maksymalnym wciśnięciu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 28 Maja 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 Powinno się dać wcisnąć tak żeby do gripa było 2-3 cm. Jeśli Jesteś w stanie wcisnąć tak głęboko ze dochodzi do gripa to masz zapowietrzony układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Celir Napisano 28 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 to max na jaki wcisne i przy takim wcisnieciu blokuje kolo pytanie czy nie powinno wczesniej? Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 Zmierz palcami. Włóż dwa palce między klamkę a chwyt i naciśnij klamkę. Jak scisnesz palce to słabo odpowietrzone. Prawidłowo odpowietrzone mają w tym momencie twardą klamkę i bardzo ciężko wcisnąć dalej. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 28 Maja 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 Ogólnie to jest tak, że wciskając dźwignię w pewnym momencie czujesz jak klocki "łapią" tarczę. W tym też położeniu klamka powinna być twarda. Im bardziej jesteś w stanie ja wcisnąć dalej, tym bardziej zapowietrzony hamulec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Celir Napisano 28 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 czuc wyraznie ten moment a potem wcisne klamke jak widac na zdjeciu Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.