szymony Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 Khaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haitz Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 Rozumiem że będzie się dało "uratować" wiecznie wycierającą się powłokę gold race od marzocchi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 11 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2017 No tu jest 78 mikronów, gdzie max na rury goleniowe dają ok 50. Opracowane jest tak że średnica zewnętrzna jak i wewnętrzna się nie zmieniła Z TEGO CO MI W LABORATORIUM POWIEDZIELI TO ŻE TRWAŁOŚĆ ANODY TAKŻE ZALEŻY OD GATUNKU ALUMINIUM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haitz Napisano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2018 Odświeżę trochę temat. Jakiś postęp? Wiadomo jak mniej więcej z trwałością? A jak nie wiadomo, to kiedy mniej więcej można się spodziewać informacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 12 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2018 Wszystko się sprawdziło, Lecz na razie tak jak się zajmuje amorkami Suntour tak tez robię tylko dla amorków Suntour 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rokoszoko Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 Cześć Wam, Możecie mi powiedzieć coś więcej, cena, gdzie i jak takie zabiegi ? Mam FOX'a 40, jedna goleń jest przy uszczelce zmasakrowana - 8lat w dh na jednym amorze robi swoje. Chciałbym to odnowić, bo amortyzator działa bajecznie, a akurat będę jak co roku robił w nim serwis zaniedługo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haitz Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 Napisał ci activia wyżej. Na razie robi tylko do suntourów. Sam bym się chętnie skusił do moich 888, ale nie będę się człowiekowi narzucać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rokoszoko Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 Nikt nie wspominał, że chce robić u kolegi Teraz szukam po internecie, to firm, które się tym zajmuje jest w brud. Lata temu nie mogłem znaleźć nawet 1... Po prostu koszta, może ma jakąś poleconą firme. Chętnie spróbuje na moim foxie 40 i się przekonam, ten amortyzator i tak już ma swoje lata, więc nie może mu nic zaszkodzic, a tylko polepszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1378 Napisano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2018 A istnieje możliwość zrobienia takiej powłoki na wytartym popychaczu tłoka komory powietrznej (tzw szpilka) w Auronie, Duroluxie, zamiast kupowania nowego popychacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 30 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2018 Tam jest położona miękka anoda przez to się szybciej przeciera. Ze względu zapobiegania temu niedawno opracowałem złączki zrobione z czystego teflonu bo oryginalne są z tworzywa sztucznego. Teflon jest używany w tulejach ślizgowych na rury goleniowe bo ma powierzchnie śliską przez to idealnie spełnia swoje warunki na tym popychaczu nie ścierając anody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 17 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2018 Na podstawie kilka praktyk na które się nadziałem, tj tuleje ślizgowe teflonowe mojej produkcji to także wpadłem na nowy pomysł o teflonowaniu elementów pracujących w amortyzatorach przez to także pomyślałem o rurach goleniowych. Warto spróbować ze względu niskich kosztów. Co z tego wyjdzie to zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dolchus Napisano 4 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2019 Innowacje godne podziwu. Rozważam właśnie co zrobić ze starym XCM. Znalazłem ślizgi na allegro tylko pytanie czy to cokolwiek zmieni. A jeśli tak to na jak długo. Czy nie lepiej byłoby zatulejować goleni ślizgami teflonowymi customowymi lepszej jakości a lagi wypolerować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 4 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2019 Te tuleje co podalej w obramowaniu mosiężnym służy jako tuleja do pracy obrotowej i ma swój fabryczny luz roboczy, Robilem już takie coś lecz spory luz na slizgach potem byl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 18 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2020 (edytowane) W dniu 12.01.2018 o 09:13, ACTIVIA napisał: Wszystko się sprawdziło, Lecz na razie tak jak się zajmuje amorkami Suntour tak tez robię tylko dla amorków Suntour Czyli zregenerujeci mi golenie w XCM-e? Edytowane 18 Lutego 2020 przez Rey112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 18 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2020 Tam są stalowe golenie, Mam w sprzedazy nowe rury goleniowe, przez co mogę ci bez problemu wymienić. Koszt 50zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CYBER1 Napisano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2020 Aktualne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CYBER1 Napisano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 W dniu 29.01.2018 o 16:42, Rokoszoko napisał: Nikt nie wspominał, że chce robić u kolegi Teraz szukam po internecie, to firm, które się tym zajmuje jest w brud. Lata temu nie mogłem znaleźć nawet 1... Po prostu koszta, może ma jakąś poleconą firme. Chętnie spróbuje na moim foxie 40 i się przekonam, ten amortyzator i tak już ma swoje lata, więc nie może mu nic zaszkodzic, a tylko polepszyć Witaj. I co znalażleś jakaś firmę/ zregenerowaleś tego Foxa??? @ACTIVIA zajmujesz się jeszcze anodowaniem? Podobno przejołeś jakiś zakład galwaniczny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 18 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 Jest to nieopłacalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CYBER1 Napisano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 Regeneracja lag/ anodowanie czy galwanizernia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 19 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 Galwanizeria to anodowanie a anodowanie to regeneracja lag. Zwykła galwanizeria nie wystarcza do położenia twardej anody a zakłady które się tym zajmują to sobie życzą 500zl za 2 rurki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CYBER1 Napisano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2020 To chyba nie w Polsce WZL 2 chce 180 zł za 2 rurki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 20 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2020 10 godzin temu, CYBER1 napisał: To chyba nie w Polsce WZL 2 chce 180 zł za 2 rurki. Kolego jeśli ci zrobią to wysyłaj do nich. Gdyby tam robili to bym korzystał z ich usług. Nie dość że po anodowaniu rur gdzie była stara twarda anoda to zmniejsza się średnica zewnętrzna to też u nich nie ma elektropolerowania, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CYBER1 Napisano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2020 (edytowane) 6 minut temu, ACTIVIA napisał: Nie dość że po anodowaniu rur gdzie była stara twarda anoda to zmniejsza się średnica zewnętrzna W niczym to nie przeszkadza. W Tarnowie też robią. W jakim celu robi się elektropolerowanie? A to nie kupiłeś własnej galwanizernia bo kiedyś pisałeś...? Edytowane 20 Grudnia 2020 przez CYBER1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2020 Obawiam się że zmniejszenie średnicy zewnętrznej nie wpłynie dobrze na szczelność uszczelek kurzowo-olejowych :-) Elektropolerowanie robi się w celu zmniejszenia chropowatości powierzchni po anodowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CYBER1 Napisano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2020 16 minut temu, KSikorski napisał: Obawiam się że zmniejszenie średnicy zewnętrznej nie wpłynie dobrze na szczelność uszczelek kurzowo-olejowych :-). Uszczelki są z gumy na sprężynkach a jak wiemy guma się dostosuje. Można dać też uszczelki olejowe zamiast gąbek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.