Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak jak wam pisałem że poszukuje rur goleniowych, lecz nikt nie chciał ich udostępnić. Skorzystaliśmy z rur goleniowych od starego Duroluxa z 2014 i poniżej efekty.  Teraz lecą na testy i zobaczymy jakie efekty będą

 

Przed

f136.jpg?0.8126910125027578

 

Po odnowieniu

 

f133.jpg?0.3931906187827461

 

f134.jpg?0.8831311143608518

 

f140.jpg?0.06332141327401386

 

f141.jpg?0.7283244974701861

 

 

 

 

Napisano (edytowane)

Trzymam kciuki. Jak Ci się uda to nie opedzisz się od zleceń :-), i zagrasz na nosie Producentom widelców.

 

Udało się uzyskać tą samą srednice goleni po ponownym anodowaniu?

Edytowane przez Kowal1986
Napisano

Wczoraj sprawdziłem, tego Duroluxa po kilkukrotnej jeździe i brak jakichkolwiek przetarć a tym bardziej brak luzów na ślizgach. To jest dopiero wstępna diagnoza. Jestem pozytywnie na to nastawiony, tym bardziej że w przyszłym tygodniu przyjdzie do mnie partia rur goleniowych od Duroluxa w zakresie 6 kolorach czyli 6 rur. Dziękuję osobom co wspierają mnie dając górne lagi bez zobowiązania zwrotu   :thanks:

Napisano

Ze względu częstych waszych problemów dotyczących obicia lub przetarć rur goleniowych, postanowiłem wziąć się za ten temat. Mówiąc szczerze to temat jest ciężki ze względu tego że różnie oddziałuje nowa anoda na rurę po usuniętej starej.

Po pierwszych eksperymentach i testach efekty spisały się prawidłowo przez co postanowiłem dalej rozwijać ten temat i już w przyszłym tygodniu będę miał 6 rur goleniowych w oddzielnym kolorze każdy.

Często widzę pytania dot. krążków jakie występują na rurach goleniowych. Na odpowiedź tego to powiem wam że to nie jest żadne przetarcie ani wina uszczelek itp. Efekty są z mocowania rury przed fabrycznym nurkowaniu w roztworze. Oprócz Suntoura to również takie ślady często występują w FOX-ach, RS, czy innych

Czekam na wasze sugestie oraz dalsze propozycje, bo można dużo rzeczy zrobić bez kupowania drogich oryginałów

 

  • 4 tygodnie później...
Napisano

Wygląda to świetnie  :thumbsup:

 

Właśnie, jak tam z anodowaniem innych elementów aluminiowych? Myślę że to byłoby dobre pole do popisu przy przeróbkach  :thumbsup:

Napisano

Na razie skupiony jestem na rurach goleniowych. Możliwe że przejmę specjalistyczny zakład galwanizacyjny przez co planuje wszystko co aluminiowe sobie anadować

Napisano

I jak tam przebiegają testy ? :) Nie masz jakiejś maszynki która symulowałaby pracę amortyzatora ale powiedzmy przez 8h , później przerwa i kolejne 8h i tak cały tydzień ? ;-)

Napisano

Taki Pan Zdzisio to skarb ;-) a tak na poważnie, to kiedyś widziałem filmik na którym były testowane dampery, a konkretnie ich temperatura podczas pracy. I właśnie maszyna z tego filmiku symulowała pracę dampera, było to ustawiane na określoną ilość minut, w której była zadana ilość ściśnięć dampera.

Napisano

Ale maszyna nie będzie symulowała wpływu otoczenia na amortyzator, czyli kurzu, wody itd

 

Taki domowy sposób jaki mi wpadł do głowy: złożyć amor bez bebechów, tylko żeby się trzymał kupy, obciążyć dolne lagi kilkoma kilogramami i przyczepić do czegoś co będzie obracało amorem. Coś jakby zegar, tylko zamiast wskazówki amortyzator  :thumbsup:

Napisano

Kurczę. Drogi biznes jak tylko do sprawdzenia jak się zachowuje powłoka. No to chyba z sezon trzeba intensywnie by poujeżdżać żeby coś powiedzieć. 

Napisano

Masz więc motywację by więcej jeździć i katować tego zregenerowanego Duroluxa :-).

 

Mi w Foxie anoda pewnie jeszcze na rok starczy, więc do tego czasu może uda Ci się dobrze przetestować.

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...