ACTIVIA Napisano 18 Maja 2017 Udostępnij Napisano 18 Maja 2017 Tak jak wam pisałem że poszukuje rur goleniowych, lecz nikt nie chciał ich udostępnić. Skorzystaliśmy z rur goleniowych od starego Duroluxa z 2014 i poniżej efekty. Teraz lecą na testy i zobaczymy jakie efekty będą Przed Po odnowieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 19 Maja 2017 Udostępnij Napisano 19 Maja 2017 (edytowane) Trzymam kciuki. Jak Ci się uda to nie opedzisz się od zleceń :-), i zagrasz na nosie Producentom widelców. Udało się uzyskać tą samą srednice goleni po ponownym anodowaniu? Edytowane 19 Maja 2017 przez Kowal1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 Wczoraj sprawdziłem, tego Duroluxa po kilkukrotnej jeździe i brak jakichkolwiek przetarć a tym bardziej brak luzów na ślizgach. To jest dopiero wstępna diagnoza. Jestem pozytywnie na to nastawiony, tym bardziej że w przyszłym tygodniu przyjdzie do mnie partia rur goleniowych od Duroluxa w zakresie 6 kolorach czyli 6 rur. Dziękuję osobom co wspierają mnie dając górne lagi bez zobowiązania zwrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 Ze względu częstych waszych problemów dotyczących obicia lub przetarć rur goleniowych, postanowiłem wziąć się za ten temat. Mówiąc szczerze to temat jest ciężki ze względu tego że różnie oddziałuje nowa anoda na rurę po usuniętej starej. Po pierwszych eksperymentach i testach efekty spisały się prawidłowo przez co postanowiłem dalej rozwijać ten temat i już w przyszłym tygodniu będę miał 6 rur goleniowych w oddzielnym kolorze każdy. Często widzę pytania dot. krążków jakie występują na rurach goleniowych. Na odpowiedź tego to powiem wam że to nie jest żadne przetarcie ani wina uszczelek itp. Efekty są z mocowania rury przed fabrycznym nurkowaniu w roztworze. Oprócz Suntoura to również takie ślady często występują w FOX-ach, RS, czy innych Czekam na wasze sugestie oraz dalsze propozycje, bo można dużo rzeczy zrobić bez kupowania drogich oryginałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekhs Napisano 25 Maja 2017 Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 6 kolorów w twardej anodzie III ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 a no w twardej anodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klark Napisano 26 Maja 2017 Udostępnij Napisano 26 Maja 2017 Jaki będzie orientacyjny koszt takiej odnowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2017 Dopiero ustalę po 100% testach, a to jeszcze trochę potrwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Coś nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Ciekawe, jaki poślizg ma taka kolorowa anoda. Tak sobie patrzę na tę czarną to nie wyglada tak ślisko i gładko jak ta Foxa, Suntoura czy RSa. Chyba, że to tylko wina zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Tylko ze to nie jest kolor czarny lecz taki ciemny granat Co do połysku to wina zdjęcia, są gładziutkie jak dupka niemowlęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przecin Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Rozumiem że w razie czego z wytarta anoda na sztycy Giant można zgłosić się do Ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Wygląda to świetnie Właśnie, jak tam z anodowaniem innych elementów aluminiowych? Myślę że to byłoby dobre pole do popisu przy przeróbkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Na razie skupiony jestem na rurach goleniowych. Możliwe że przejmę specjalistyczny zakład galwanizacyjny przez co planuje wszystko co aluminiowe sobie anadować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4RUD3R Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 I jak tam przebiegają testy ? Nie masz jakiejś maszynki która symulowałaby pracę amortyzatora ale powiedzmy przez 8h , później przerwa i kolejne 8h i tak cały tydzień ? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 25 Czerwca 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Tak, w kącie stoi Pan Zdzisio ( ten co robił kiedyś młotem pneumatycznym ) i pompuje od zmierzchu do świtu, albo na odwrót Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4RUD3R Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Taki Pan Zdzisio to skarb ;-) a tak na poważnie, to kiedyś widziałem filmik na którym były testowane dampery, a konkretnie ich temperatura podczas pracy. I właśnie maszyna z tego filmiku symulowała pracę dampera, było to ustawiane na określoną ilość minut, w której była zadana ilość ściśnięć dampera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Ale maszyna nie będzie symulowała wpływu otoczenia na amortyzator, czyli kurzu, wody itd Taki domowy sposób jaki mi wpadł do głowy: złożyć amor bez bebechów, tylko żeby się trzymał kupy, obciążyć dolne lagi kilkoma kilogramami i przyczepić do czegoś co będzie obracało amorem. Coś jakby zegar, tylko zamiast wskazówki amortyzator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Moge sprowadzić sobie specjalistyczną maszynę do badania pracy lag, kartridzy itp. Lecz koszt to ok 70 000 zlotych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4RUD3R Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Kurczę. Drogi biznes jak tylko do sprawdzenia jak się zachowuje powłoka. No to chyba z sezon trzeba intensywnie by poujeżdżać żeby coś powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Przez to sporo mi to czasu zajmie za czym wprowadze to do sprzedaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2017 Masz więc motywację by więcej jeździć i katować tego zregenerowanego Duroluxa :-). Mi w Foxie anoda pewnie jeszcze na rok starczy, więc do tego czasu może uda Ci się dobrze przetestować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammelzen Napisano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2017 Ciekawie to wygląda, będę monitorować temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4RUD3R Napisano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 Aż mnie kusi mego foxa wysłać do pokolorowania i co będzie to będzie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 11 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2017 Niech mi ktoś z was dopowie jaki to może być kolor po odnowieniu. Co do regeneracji i odnowie rur goleniowych to jestem już na końcowym etapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.