robertcb1 Napisano 23 Maja 2017 Udostępnij Napisano 23 Maja 2017 mam konkretne pytanie. Jak wygląda sprawa zwrotu pieniędzy za bilet w sytuacji gdy kierowca z jakiegokolwiek powodu odmówi przewozu roweru. A może nie ma wtedy żadnego zwrotu i w takiej sytuacji pieniądze po prostu przepadają? W regulaminie mają że najpóźniej 15 minut przed godziną odjazdu. Wiadono że bilet trzeba kupic wczesniej przez internet lub w kasie ale min. 15 min przed odjazdem autobusu (w Warszawie przy PKiN) także w praktyce, w momencie zakupu nie ma mozliwosci zasięgnięcia informacji od kierowcy na temat mozliwosci przewozu roweru. A moze się mylę i autobus jest podstawiany dużo wczesniej? O ile się orientuję, to nie ma możliwości zakupu biletu u kierowcy i znając życie, w momencie podstawienia autobusu i nawiązania rozmowy z kierowcą, jest juz za późno na zakup biletu jakimkolwiek kanałem sprzedaży. Rower trekingowy 28" + sakwy. Dotychczas przewoziłem rower wyłącznie pociągami, ale podział na spółki, brak wzajemnego honorowania biletów, a co za tym idzie - wzrost cen - zmusił mnie do poszukiwania alternatywnych rozwiązań. W pociągu przynajmniej są jasne zasady przewozu rowerów, w rozkładzie widnieje w którym pociągu mozna przewieźć rower, mozna w kasie zapytac czy są miejsca, mozna kupic bilet u konduktora, mozna zwrócić niewykorzystany bilet w kasie w razie braku miejsc na rower - możliwości jest wiele. Jal to wygląda w PolskiBusie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szy Napisano 23 Maja 2017 Udostępnij Napisano 23 Maja 2017 Bardzo dawno już PB nie jechaliśmy, ale z dawnych czasów pamiętam, że: pisałem do BOKu PB i pytałem, które kursy obsługują autokary jednopokładowe. Bo jeden pokład pasażerski oznacza dużą przestrzeń na bagaże i duże prawdopodobieństwo że będzie miejsce także na rower. A przy dwóch pokładach, dużej popularności, "optymalizacji" dostępnej liczby miejsc, masz szansę, że się po prostu nie zmieścisz. Atutem jest też zapakowany, chociaż owinięty folią rower, który odbiera kierowcy argument o zniszczeniu, zabrudzeniu, innych bagaży. Szy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 23 Maja 2017 Udostępnij Napisano 23 Maja 2017 Z tego co ja wiem to nie dostaniesz zwrotu tylko dlatego że kierowca odmówi przewozu roweru. To jego dobra wola. Więc bilet możesz zwrócić "tradycyjnie" zgodnie z zapisami w regulaminie albo przepada. Dlatego wolałbym zadbać o to żeby rower jednak zabrał - rozebranie go i owinięcie folią powinno pomóc aczkolwiek dużo zależy od obłożenia autokaru i - humoru kierowcy. Taki urok autobusów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.