Gość Napisano 20 Maja 2017 Napisano 20 Maja 2017 Mam kilka pytań w sprawie decyzji zakupu roweru jednak nie można zadać ich w temacie. Zaczne najpierw od doboru. Co strace a co zyskam jeśli przeniose się z roweru z zablokowanym amorek na rower ze sztywnym widelcem? Znając nasze dziury na asfalcie. Obecnie chce się wybrać z ojcem na wyjazd do 2 dużych miast łącznie to będzie 4x 33 km. On będzie jechać szosówką a ja topornym 14.5kg góralem . Czynność tą będe powtarzać seryjnie także w przyszłym roku chce na nowym rowerze taką samą wyprawe. Polecają mi tutaj rower fitness . Przejrzałem więc takie : http://allegro.pl/rower-fitness-silverback-scento-2-27sp-widelcarbon-i6807601350.html waga 11.9kg hamulce tarczowe http://allegro.pl/merida-speeder-t2-shimano-tiagra-i6562348800.html waga koło 13. Rowery to tylko przykład jeśli chodzi o wage i hamulce. Odpadają rowery typowo szosowe z kierownicą baranek . Ojciec ma testowałem i powiem że zero komfortu . Rama odpowiada mi taka jaka jest z Big Nine 40.Jeśli o długość chodzi. Czemu mam takie parcie by rower był szybszy ale jednocześnie utrzymać te 26-30kmh na trasie. Ojciec będzie lecieć podobną prędkością a ja chce szybciej dojechać do celu Obecnie na biegu 26 to bywa że jest taki opór jakbyśmy szli schodami na 5 pietro. No i na koniec podajcie mi jakieś akcesoria czyszczące . Czym najlepiej umyć łańcuch. Mój jest koloru tak czarnego jak wyjęty z węgla chce porządznie wyczyścić łańcuch. No i czym wyczyścić takie tarcze i kasety. W ogóle mam problem z przerzutkami coraz cześciej nie wskakują trzeba kilkukrotnie przestawiać a kasety to mam takiego samego koloru jak łańcuch. Cytuj
Looser Napisano 20 Maja 2017 Napisano 20 Maja 2017 łooo panie... Co strace a co zyskam jeśli przeniose się z roweru z zablokowanym amorek na rower ze sztywnym widelcem? zyskasz na wadze roweru, stracisz na ewentualnej amortyzacji, ale po wadze roweru strzelam, że młotek uderzający o kowadło ma lepszą amortyzację... Odpadają rowery typowo szosowe z kierownicą baranek są też typowo szosowe z kierownicą prostą, np triban fb https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-540-fb-id_8322798.html Czym najlepiej umyć łańcuch wypłukać (wyshake'ować) w benzynie kilka razy? No i czym wyczyścić takie tarcze i kasety tarcze można wypiec lub odtłuszczaczem potraktować W ogóle mam problem z przerzutkami coraz cześciej nie wskakują trzeba kilkukrotnie przestawiać a kasety to mam takiego samego koloru jak łańcuch. kaseta w rowerze to jest jedna a przerzutki to polecam sprawdzić luz na przerzutce, stan linek i pancerzypolecam tematy z działu "Warsztat i konserwacja roweru - zrób to sam" Cytuj
Gość Napisano 22 Maja 2017 Napisano 22 Maja 2017 Ojciec ma szosówke i w zasadzie 3 razy usiadłem jednak nie miałem w sumie okazji przetestować jazdy po dziurach takich fest dziurach jednak on sam mówił iż mocno trzepie . Jednak jazda na oponie 1.0 łysej a opoenie Marathon Schwalbe 1.0 [ o ile można takową załozyć] to różnica. Dodam tylko że miałem problem by osiągnąć 30kmh jego szosówką. Jedynie z lekkiej górki 41.9 . Ogólnie to polowałem na ten bike http://www.rowerymerida.pl/produkt1107/speeder-100-rower-merida.html Chciałem na niego załozyć opony właśnie Schwalbe Marathon 1.0 a gośc w sklepie nie miał Marathonów i kategorycznie mówił że takich nie założe. Tak w ogóle speeder jest dostępny w sekcji Fitness. No to zapytam czy można sobie zamontować mostek do tej kierownicy by była wyżej i bliżej? Ja mam tak w meridzie mtb Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.