Gość Napisano 20 Maja 2017 Udostępnij Napisano 20 Maja 2017 Mam kilka pytań w sprawie decyzji zakupu roweru jednak nie można zadać ich w temacie. Zaczne najpierw od doboru. Co strace a co zyskam jeśli przeniose się z roweru z zablokowanym amorek na rower ze sztywnym widelcem? Znając nasze dziury na asfalcie. Obecnie chce się wybrać z ojcem na wyjazd do 2 dużych miast łącznie to będzie 4x 33 km. On będzie jechać szosówką a ja topornym 14.5kg góralem . Czynność tą będe powtarzać seryjnie także w przyszłym roku chce na nowym rowerze taką samą wyprawe. Polecają mi tutaj rower fitness . Przejrzałem więc takie : http://allegro.pl/rower-fitness-silverback-scento-2-27sp-widelcarbon-i6807601350.html waga 11.9kg hamulce tarczowe http://allegro.pl/merida-speeder-t2-shimano-tiagra-i6562348800.html waga koło 13. Rowery to tylko przykład jeśli chodzi o wage i hamulce. Odpadają rowery typowo szosowe z kierownicą baranek . Ojciec ma testowałem i powiem że zero komfortu . Rama odpowiada mi taka jaka jest z Big Nine 40.Jeśli o długość chodzi. Czemu mam takie parcie by rower był szybszy ale jednocześnie utrzymać te 26-30kmh na trasie. Ojciec będzie lecieć podobną prędkością a ja chce szybciej dojechać do celu Obecnie na biegu 26 to bywa że jest taki opór jakbyśmy szli schodami na 5 pietro. No i na koniec podajcie mi jakieś akcesoria czyszczące . Czym najlepiej umyć łańcuch. Mój jest koloru tak czarnego jak wyjęty z węgla chce porządznie wyczyścić łańcuch. No i czym wyczyścić takie tarcze i kasety. W ogóle mam problem z przerzutkami coraz cześciej nie wskakują trzeba kilkukrotnie przestawiać a kasety to mam takiego samego koloru jak łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Looser Napisano 20 Maja 2017 Udostępnij Napisano 20 Maja 2017 łooo panie... Co strace a co zyskam jeśli przeniose się z roweru z zablokowanym amorek na rower ze sztywnym widelcem? zyskasz na wadze roweru, stracisz na ewentualnej amortyzacji, ale po wadze roweru strzelam, że młotek uderzający o kowadło ma lepszą amortyzację... Odpadają rowery typowo szosowe z kierownicą baranek są też typowo szosowe z kierownicą prostą, np triban fb https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-540-fb-id_8322798.html Czym najlepiej umyć łańcuch wypłukać (wyshake'ować) w benzynie kilka razy? No i czym wyczyścić takie tarcze i kasety tarcze można wypiec lub odtłuszczaczem potraktować W ogóle mam problem z przerzutkami coraz cześciej nie wskakują trzeba kilkukrotnie przestawiać a kasety to mam takiego samego koloru jak łańcuch. kaseta w rowerze to jest jedna a przerzutki to polecam sprawdzić luz na przerzutce, stan linek i pancerzypolecam tematy z działu "Warsztat i konserwacja roweru - zrób to sam" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Maja 2017 Udostępnij Napisano 22 Maja 2017 Ojciec ma szosówke i w zasadzie 3 razy usiadłem jednak nie miałem w sumie okazji przetestować jazdy po dziurach takich fest dziurach jednak on sam mówił iż mocno trzepie . Jednak jazda na oponie 1.0 łysej a opoenie Marathon Schwalbe 1.0 [ o ile można takową załozyć] to różnica. Dodam tylko że miałem problem by osiągnąć 30kmh jego szosówką. Jedynie z lekkiej górki 41.9 . Ogólnie to polowałem na ten bike http://www.rowerymerida.pl/produkt1107/speeder-100-rower-merida.html Chciałem na niego załozyć opony właśnie Schwalbe Marathon 1.0 a gośc w sklepie nie miał Marathonów i kategorycznie mówił że takich nie założe. Tak w ogóle speeder jest dostępny w sekcji Fitness. No to zapytam czy można sobie zamontować mostek do tej kierownicy by była wyżej i bliżej? Ja mam tak w meridzie mtb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.