Maciej19824 Napisano 14 Maja 2017 Napisano 14 Maja 2017 Witam wszystkich 2 kołowców kupiłem ostatnio rower Merlin 6 rowerek super fakt że używany ale zadbany . Mam 3 sprawy najważniejsza tyczy się opon ale te 2 pozostałe też tu załącze jeśli admin pozwoli z góry dziękuję. Ok a więc do rzeczy na rowerze nie jeździłem z 20 lat a mam 35 kiedyś miałem kolarzówkę i za dzieciaka jeździłem bardzo często nawet 40km co 2 dni rekord to 70km z Gorzowa do Choszczna ale nie o tym mowa . Koła w rowerze są 29x200 i teraz pytanie będę jeździł więcej po asfalcie ale też i po parkach deszcz mi nie straszny nie chciał bym by opona halasowala ale za to że by była szybka i lekka z uwagi na to że sam ważne 96kg i muszę zasnąć o formę. Pytanie na allegro wybór potężny budżet myślę tak do 120zl. Ale mam jeden rebus którego nie mogę rozwikłać mianowicie są też opony 29x210 , 29x220 itp czy takie też mogę zamatowac i o co chodzi z tą drugą 3cyfrowa cyfra jestem laikiem więc proszę odp jak dla laika. Sprawa numer 2 jak jadę i mocniej przycisne na pedały coś przeskakuje na przednim 3 zębatek kole od łańcucha co to może być?? Czy do wymiany będzie całe koło 3 zębate czy trzeba coś dokrecic lub na smarować?? Sprawa numer 3 rozwiazalem sam więc nie poruszam dziękuję i czekam na odp. A i jeszcze jedno na bidon mam jakiś dziwny prostokątny uchwyt zwykły bidon będzie ok czy jakiś specjalny?? Proszę Na przodzie mam 29x2.20 a tył 29x2.00 czy mogę mieć 2 takie same czy muszę mieć takie jak są teraz założone?? Koła są firmy Bontrager AT-550 opony tej samej firmy.