Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Obręcze: dt swiss xr4.1

Piasty: Shimano xt disc

Szprychy: dt swiss Champion (nyple: dt alu)

 

Po około 700km wnioskuję:

 

- tylne kolo scentrowane z 2-5mm (miej więcej po 550km) - po operacji centrowania wszystko ok, stwierdzam, ze było to wynikiem lekkich podskoków :P oraz wymianą amorka i jego testami :P

- miękkość (da się zauważyć śladowe ilości aluminium w klockach - problem rozwiązany, po jutrze odbieram w sklepie tarczowe hydrauliki)

 

to tyle co zauważyłem niesatysfakcjonującego mnie :D Także jestem zadowolony :P

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

kupiłem używaną, korzystam z niej na przodzie pod tarczę. Koło po jednym sezonie nie wymagało centrowania. jest mocne, bo troszkę je katuje. Waga chyba niezła. Współgra z piastą 525 i szprychami DT champion. subiektywnie polecam.

Napisano

Przejechalem na tych obreczach ok 2,5k km. Kupilem je w bikestacji w komplecie z piastami xt oraz szprychami DT Competiotion. Wersja disc. Mieszkam w rejonie gdzie jest duzo kamienistych szlakow(beskid wyspowy). Pierwsze wrazenia byly super. Potem pierwsze km po gorach - nadal przyjemnie. Az do czasu jednego troszeczke ostrzejszego zjezdu, gdy ze zgroza stwierdzilem ze mam odkrecone kilka szprych... Potem centrowanko i od tej pory miodzio:) Obrecze godne polecenia. Jesli chodzi o rozwiercanie to nie ma problemu. Osobiscie ich nie rozwiercalem bo jednak presta wytrzymuje wieksze cisnienie. Rozszerzalem natomiast otwor w innych obreczach(jakichs alex-ach, dokladnie nie pamietam). Nie ma obawy o taka operacje.

  • 4 miesiące temu...
Napisano

Takze polecam. Mam ja na razie w tylnym kole (na razie, bo niebawem bedzie i w przednim kole), waze 80kg i lubie sobie pojezdzic w trudnym terenie. Obrecz sie nie krzywi, nic sie z nia nie dzieje. Ogolnie bardzo polecam!

Napisano

4.2d tym bardziej są godne uwagi, bo nie dość, że ważą nieco mniej to jest jeszcze opcja tubeless ( co mnie bardzo cieszy :) ). 4.1 mają 21,8 mm szerokości a 4.2d 23,8 mm. Wysokość 4,1 to 20,2 mm a 4,2d 23,8 mm.

Napisano

Również polecam tę obręcz. Po ponad dwóch tysiącach km nic sie nie dzieje; koło było zaplatane a po stukilkudziesięciu km dociagane - przez cały czas nic sie nie dzieje, mimo dość ostrej jazdy - skoków i szaleństw po korzeniach (nie zawsze dobrych technicznie:( przy mojej wadze 80 kg) - poza nieznaczną centrą, którą można by pewnie dociągnąc. Koło jest zaplecione na szprychach DT 1,8 mm (tylne) i piaście Novatec pod v-brake'i.

Tez się ciągle zastanawiam nad rozwierceniem otworu na wentyl - wkurza mnie korzystanie z przejściówki na stacjach, a niestety nowoczesne kompresory na których ustawia się zadane cisnienie nie potrafią pompować jeśli nie dostaną ciśnienia z detki:(( Nawet wciśnięcie guzika "pusta opona" nie pomaga. Ale rozwiercać taką obręcz to profanacja :) .

 

Ulvgar xr 4.1 tez ma opcje tubeless: http://www.dtswiss.com/Products/Components...ims/XR-4-1.aspx

 

szczavik skąd masz przekonanie, że presta wytrzymuje większe cisnienie? Pytam z ciekawości (może chodzi ci o dętki szosowe?) Ja pompuję z przodu dętke z wentylem shrader z tyłu prestę do 4-4,5 bar i nie widzę różnicy w wytrzymałości czy u trzymywaniu ciśnienia? Nie widzę zresztą powodu by miała być róznica.

  • 10 miesięcy temu...
Napisano

właśnie zabieram się do rozwiercenia obręczy pod wentyl samochody. Jak sie zabrać do tego najdelikatniej żeby nie popsuć?

chce wiercić z ręki, bo obręcz już zapleciona.

Porady mile widziane.

 

 

ps a może lepiej pilnikiem powiększyć otwór?

Napisano

Też wierciłem świeżo zaplecioną :rolleyes: dobierz sobie dobre wiertło (nie pamiętam jaki ja miałem dokładnie rozmiar, lepiej na początek dać za mało niż żeby potem wentyl latał z luzem :confused: ) i na wolnych obrotach możesz z ręki spokojnie wiercić.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...