Blizzard Napisano 17 Października 2007 Udostępnij Napisano 17 Października 2007 Obręcze: dt swiss xr4.1 Piasty: Shimano xt disc Szprychy: dt swiss Champion (nyple: dt alu) Po około 700km wnioskuję: - tylne kolo scentrowane z 2-5mm (miej więcej po 550km) - po operacji centrowania wszystko ok, stwierdzam, ze było to wynikiem lekkich podskoków oraz wymianą amorka i jego testami - miękkość (da się zauważyć śladowe ilości aluminium w klockach - problem rozwiązany, po jutrze odbieram w sklepie tarczowe hydrauliki) to tyle co zauważyłem niesatysfakcjonującego mnie Także jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinKowalczyk Napisano 22 Października 2007 Udostępnij Napisano 22 Października 2007 A można przerobić je na tubeless? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toosh Napisano 22 Października 2007 Udostępnij Napisano 22 Października 2007 można, potrzeba tylko wąskiej opaski http://www.cult-bikes.com/NoFlats.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macieksuper Napisano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2007 kupiłem używaną, korzystam z niej na przodzie pod tarczę. Koło po jednym sezonie nie wymagało centrowania. jest mocne, bo troszkę je katuje. Waga chyba niezła. Współgra z piastą 525 i szprychami DT champion. subiektywnie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczavik Napisano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2007 Przejechalem na tych obreczach ok 2,5k km. Kupilem je w bikestacji w komplecie z piastami xt oraz szprychami DT Competiotion. Wersja disc. Mieszkam w rejonie gdzie jest duzo kamienistych szlakow(beskid wyspowy). Pierwsze wrazenia byly super. Potem pierwsze km po gorach - nadal przyjemnie. Az do czasu jednego troszeczke ostrzejszego zjezdu, gdy ze zgroza stwierdzilem ze mam odkrecone kilka szprych... Potem centrowanko i od tej pory miodzio:) Obrecze godne polecenia. Jesli chodzi o rozwiercanie to nie ma problemu. Osobiscie ich nie rozwiercalem bo jednak presta wytrzymuje wieksze cisnienie. Rozszerzalem natomiast otwor w innych obreczach(jakichs alex-ach, dokladnie nie pamietam). Nie ma obawy o taka operacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anulkaa Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 Póki co nie mam z obręczą problemów. Spisuje się świetnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinii Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 Takze polecam. Mam ja na razie w tylnym kole (na razie, bo niebawem bedzie i w przednim kole), waze 80kg i lubie sobie pojezdzic w trudnym terenie. Obrecz sie nie krzywi, nic sie z nia nie dzieje. Ogolnie bardzo polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 Mam pytanie poniekąd dotyczące tematu. Jaka jest różnica pomiędzy XR 4.1 a 4.2d? Czy 4.2 są również godne uwagi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 4.2d tym bardziej są godne uwagi, bo nie dość, że ważą nieco mniej to jest jeszcze opcja tubeless ( co mnie bardzo cieszy ). 4.1 mają 21,8 mm szerokości a 4.2d 23,8 mm. Wysokość 4,1 to 20,2 mm a 4,2d 23,8 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lakiluk Napisano 7 Maja 2008 Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 Również polecam tę obręcz. Po ponad dwóch tysiącach km nic sie nie dzieje; koło było zaplatane a po stukilkudziesięciu km dociagane - przez cały czas nic sie nie dzieje, mimo dość ostrej jazdy - skoków i szaleństw po korzeniach (nie zawsze dobrych technicznie:( przy mojej wadze 80 kg) - poza nieznaczną centrą, którą można by pewnie dociągnąc. Koło jest zaplecione na szprychach DT 1,8 mm (tylne) i piaście Novatec pod v-brake'i. Tez się ciągle zastanawiam nad rozwierceniem otworu na wentyl - wkurza mnie korzystanie z przejściówki na stacjach, a niestety nowoczesne kompresory na których ustawia się zadane cisnienie nie potrafią pompować jeśli nie dostaną ciśnienia z detki:(( Nawet wciśnięcie guzika "pusta opona" nie pomaga. Ale rozwiercać taką obręcz to profanacja . Ulvgar xr 4.1 tez ma opcje tubeless: http://www.dtswiss.com/Products/Components...ims/XR-4-1.aspx szczavik skąd masz przekonanie, że presta wytrzymuje większe cisnienie? Pytam z ciekawości (może chodzi ci o dętki szosowe?) Ja pompuję z przodu dętke z wentylem shrader z tyłu prestę do 4-4,5 bar i nie widzę różnicy w wytrzymałości czy u trzymywaniu ciśnienia? Nie widzę zresztą powodu by miała być róznica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 8 Maja 2008 Udostępnij Napisano 8 Maja 2008 Pod względem tubeless interesuje mnie tylko 4.2d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 właśnie zabieram się do rozwiercenia obręczy pod wentyl samochody. Jak sie zabrać do tego najdelikatniej żeby nie popsuć? chce wiercić z ręki, bo obręcz już zapleciona. Porady mile widziane. ps a może lepiej pilnikiem powiększyć otwór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Też wierciłem świeżo zaplecioną dobierz sobie dobre wiertło (nie pamiętam jaki ja miałem dokładnie rozmiar, lepiej na początek dać za mało niż żeby potem wentyl latał z luzem ) i na wolnych obrotach możesz z ręki spokojnie wiercić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi