Ferniuk Napisano 8 Maja 2017 Napisano 8 Maja 2017 (edytowane) Witam. Zdecydowałem się na zmiane tarcz i teraz jest moje pytanie jaki adapter wybrać pod tarczę 180 z przodu i z tyłu ponieważ jestem w tym temacie zielony wiem że jest mocowanie pm i is ale które mam wybrać, pomoże ktos rozwikłać ten problem. Edytowane 8 Maja 2017 przez Ferniuk Cytuj
Ferniuk Napisano 8 Maja 2017 Autor Napisano 8 Maja 2017 (edytowane) https://zapodaj.net/a2e84cfb409ad.jpg.html https://zapodaj.net/1256aa565597a.jpg.html Edytowane 8 Maja 2017 przez Ferniuk Cytuj
Gość Napisano 8 Maja 2017 Napisano 8 Maja 2017 Tył: Adapter IS na PM, tył, 180mm Przód: Adapter PM na PM, 180mm Cytuj
phoe Napisano 8 Maja 2017 Napisano 8 Maja 2017 Pomijając fakt, że dla widelca i ramy zgodnie z zaleceniami producenta maksymalny rozmiar tarczy to na 99% 160mm. Cytuj
Gość Napisano 8 Maja 2017 Napisano 8 Maja 2017 To pierwsza sprawa, druga sprawa to pytanie czy nie lepiej kupić dobre klocki Cytuj
Ferniuk Napisano 8 Maja 2017 Autor Napisano 8 Maja 2017 (edytowane) Hample już jadą do mnie zamówiłem już deorki m615 czyli nie moge mieć 180mm tarcz Edytowane 8 Maja 2017 przez Ferniuk Cytuj
Gość Napisano 8 Maja 2017 Napisano 8 Maja 2017 (edytowane) Co to za widelec? XCT? Teoretycznie można ale zaleca się 160mm. Rama nie wiem, ale istnieje szansa że producent zaleca 160mm. Ogólnie w większy rozmiar tarcz pchałbym się dopiero jak Ci zupełnie nie starczą hamulce + klocki. Mam u siebie tarcze 160, hamulce 396 ( więc sporo słabsze), dobre klocki i siła hamowania naprawdę jest przyzwoita. Edytowane 8 Maja 2017 przez skom25 Cytuj
Ferniuk Napisano 8 Maja 2017 Autor Napisano 8 Maja 2017 Widelec to suntour m3030 taki troche z niższej półki to pewnie pod tarcze 160 Cytuj
Gość Napisano 8 Maja 2017 Napisano 8 Maja 2017 Tym bardziej zostaw tarczę 160mm. Ten amor fabrycznie jest pewnie nieźle "rozlatany" a tarcza 180 mm pewnie by go zupełnie zabiła. Cytuj
Ferniuk Napisano 8 Maja 2017 Autor Napisano 8 Maja 2017 Postanowiłem dołożyć i wezmę tarcze rt 76 160mm i będzie git Cytuj
Ychu Napisano 8 Maja 2017 Napisano 8 Maja 2017 Brat ma m3010 jak dobrze pamiętam , na rowerze był kilka razy , hamowal praktycznie tylko tylem a luz jest taki że widać gołym okiem i to bardzo [emoji14] Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Ferniuk Napisano 8 Maja 2017 Autor Napisano 8 Maja 2017 A jeszcze jedno bo posiadam możliwosc wycofania się z kupna tych m615 i zastanawiam się nad slx m7000 czy lepsze będą własnie te slx na tarczach jakis tam tektro czy deorki na tarczak xt/slx Cytuj
Gość Napisano 8 Maja 2017 Napisano 8 Maja 2017 Tarcza ma akurat znikome znaczenie, ja bym nie wydawał na nie majątku. Ja na Twoim miejscu zacząłbym od wymiany amortyzatora na cokolwiek działającego, bo takie hamulce przy reszcie osprzętu to zaczyna być nieco sztuka dla sztuki. Cytuj
Ferniuk Napisano 8 Maja 2017 Autor Napisano 8 Maja 2017 Wsumie kupie deorki i zostanę na tych tarczach i dozbieram sobie na jakiegos epicona lub raidona Cytuj
phoe Napisano 8 Maja 2017 Napisano 8 Maja 2017 M615 są słabe generalnie, ale do tego roweru trochę mija się z celem pchać wyższe hamulce jak 395, ale twoja kasa i nikt Ci nie zabroni nawet SLX kupić, które są już dobrymi hamulcami. Cytuj
Ferniuk Napisano 8 Maja 2017 Autor Napisano 8 Maja 2017 E no może słabe nie są ;d opinie są o nich bardzo dobre mój kumpel ma starszy model deorek na żywicznych i moc jest. Cytuj
phoe Napisano 8 Maja 2017 Napisano 8 Maja 2017 (edytowane) Jak nie jesteś ciężki i jeździsz po płaskim terenie, a nie górach to akurat 395 są już ok, klamki tylko mają trochę kijowe, ale są dużo mocniejsze od mechanicznych które masz teraz. Tektor cześć osób chwali, ale ja się tutaj nie wypowiem czy warto i który model. Edytowane 8 Maja 2017 przez phoe Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.