Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

Zdecydowałem się na zmiane tarcz i teraz jest moje pytanie jaki adapter wybrać pod tarczę 180 z przodu i z tyłu  ponieważ jestem w tym temacie zielony wiem że jest mocowanie pm i is ale które mam wybrać, pomoże ktos rozwikłać ten problem.

Edytowane przez Ferniuk
Napisano

Tył:

Adapter IS na PM, tył, 180mm

Przód:

Adapter PM na PM, 180mm

Napisano

To pierwsza sprawa, druga sprawa to pytanie czy nie lepiej kupić dobre klocki

Napisano (edytowane)

Hample już jadą do mnie zamówiłem już deorki m615 czyli nie moge mieć 180mm tarcz 

Edytowane przez Ferniuk
Napisano (edytowane)

Co to za widelec? XCT? Teoretycznie można ale zaleca się 160mm. Rama nie wiem, ale istnieje szansa że producent zaleca 160mm.

Ogólnie w większy rozmiar tarcz pchałbym się dopiero jak Ci zupełnie nie starczą hamulce + klocki. Mam u siebie tarcze 160, hamulce 396 ( więc sporo słabsze), dobre klocki i siła hamowania naprawdę jest przyzwoita.

Edytowane przez skom25
Napisano

Tym bardziej zostaw tarczę 160mm. Ten amor fabrycznie jest pewnie nieźle "rozlatany" a tarcza 180 mm pewnie by go zupełnie zabiła.

Napisano

Brat ma m3010 jak dobrze pamiętam , na rowerze był kilka razy , hamowal praktycznie tylko tylem a luz jest taki że widać gołym okiem i to bardzo [emoji14]

Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka

Napisano

A jeszcze jedno bo posiadam możliwosc wycofania się z kupna tych m615 i zastanawiam się nad slx m7000 czy lepsze będą własnie te slx na tarczach jakis tam tektro czy deorki na tarczak xt/slx 

Napisano

Tarcza ma akurat znikome znaczenie, ja bym nie wydawał na nie majątku. Ja na Twoim miejscu zacząłbym od wymiany amortyzatora na cokolwiek działającego, bo takie hamulce przy reszcie osprzętu to zaczyna być nieco sztuka dla sztuki.

Napisano