elephante Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Witam serdecznie, Jest to mój pierwszy temat na tym forum. Ostatnimi czasy zakupiłem sobie szosę za kwotę 100zł. Jest to moja pierwsza szosa więc jestem totalnym laikiem w tym temacie. Rower jest z lat 60' - firma noname lecz części tajwańskie. Zauważyłem ogromny problem w rowerze. Mianowicie - nie ma możliwości skręcania. Przy obrocie kierownicy, koła ocierają o buty. Czy jest to wina całego roweru, czy coś źle jest poskręcane, czy może tak kiedyś było? Chyba najlepiej by było sprzedać ten rower i kupić coś normalnego. Co o tym myślicie? zdjęcia poniżej Rower wyczyściłem i usunąłem rdzę włożyłem w niego masę serca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiojedzie Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Nie jestem szosowcem, ale tak na logikę rower z lat 60 nadaje się bardziej na aukcję dla kolekcjonera niż do jazdy. Piszesz że włożyłeś w niego masę serca, każdy to rozumie ale pomyśl co się bardziej opłaca. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HarveyDent Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Bo to po dzwonie jest. Zobacz jak blisko koło jest ramy. Sorry, ale ktoś pozbył się złomu i jeszcze na tym zarobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elephante Napisano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Tak to jest jak laik kupi rower :/ Moze wymiana widelca by pomogla? Czy rower na złom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HarveyDent Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Albo właduj w to szmal i odrestauruj rower "na pokaz" albo daj sobie spokój z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...