beskid Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Ten Trek właściwie wyjęty z kartonu. Nie widział lasu chyba, że ktoś się raz krótko przejechał. Bardziej coś jak jazda kilka razy do sklepu po bułki. Co nie zmienia faktu, że odebrał bym osobiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 A o czym innym wyżej pisałem? Tylko trzeba od początku uczciwie postawić sprawę a nie się czaić, że to jakiś szczególny wybór. Jest kasa, idzie się do sklepu, pokazuje model za 16-17-18 tysięcy i mówi "daję od ręki 13000, deal?" Ilu sprzedawca w polskich realiach ma w ciągu roku takich klientów? Jednego, dwóch? Trzeba szukać w tym budżecie karbonów na alledrogo, z czego każdy co to tylko babcia używała albo Niemiec płakał jak sprzedawał i cena "aż" 3000 mniej niż katalogowa? Bez obejrzenia i przymiarki? Odważny zakup jak na laika, jakim określa się sam pytający. W resztę nie wnikam po tym co już zdążył napisać, niech tym jeździ nawet po bułki albo oprawi w ramki i da na ścianę, albo przeciwnie - wygrywa maratony. Po prostu dziwi mnie ilość energii poświęcanej na tego typu tematy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Znaczy się jak wejdziesz do sklepu gdzie stoi ten Trek i powiesz, że dajesz za niego 13K nawet od ręki to Cię każdy wyśmieje. Takich klientów jest od groma a nie 1-2-óch. Owszem można dostać większy rabat ale to jest liczone w paru procentach więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 To w takim razie darował bym sobie Treka. Z ponad 10 do 7 tysięcy urwałem bez łaski na "głupim" Krossie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alpartson Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Z 17,499 na 13,999 to daje dokładnie 20 % taniej w żadnym sklepie nie dostaniesz na początku sezonu z nowego roweru takiego rabatu. max 15 % ale najczęściej dają 10% - mówię o rowerach kupowanych na początku sezonu - mam już 5 rower z tego 4 były kupione nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Dziwne rzeczy zaczynacie tu opowiadać. Rabaty ponad 30% bez łaski?? Może Kross dopłaca w tym roku swoim przedstawicielom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szklarys Napisano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 dziękuje za 2 fajne konkretne odpowiedzi , do sklepu po bułki to raczej nie jeżdżę , do maratonów to tez mi daleko . jestem po prostu amatorem który polubił lesne wypady , to mój 3 sezon , wczesniej nie robilem nic , rower pomógł mi schudnąc 12kg , a teraz jest to dla mnie fajny sposób spedzenia czasu- przy jednoczesnej kontroli wagi . od zakupu krossa jeżdże tak https://www.strava.com/athletes/14922632 , na tego treka troszeczke sie podpaliłem , nie da sie ukryc ;-) , jedynie boje sie ciut Sram 1 na 11 , czy oby nie bede musiał schodzic z roweru przy stromych ostrych podjazdach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Model 2016 kupiony pod koniec sezonu. Oczywiście, że teraz jest mniejsze pole do manewru, dlatego wspominałem wyżej o tym że jak jest na czym jeździć to można poczekać. No i może trzeba łykać mniej bajek o kosztach wytworzenia i minimalnych marżach? Wiadomo, że na forum każdy sprzedawca będzie płakał, ale potem na priv sprawy zaczynają wyglądać nieco inaczej... Z 17,499 na 13,999 to daje dokładnie 20 % taniej w żadnym sklepie nie dostaniesz na początku sezonu z nowego roweru takiego rabatu. max 15 % ale najczęściej dają 10% - mówię o rowerach kupowanych na początku sezonu - mam już 5 rower z tego 4 były kupione nowe Wszystkie linkowane rowery to używki z Allegro, dalej te 20% wygląda tak atrakcyjnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fw66 Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 (edytowane) Gdybym mieszkał w stolicy MTB, to 1x11 w ogóle nie brałbym pod uwage. Nie ważne jaką masz "nogę" W Karkonoszach nie brakuje podjazdów gdzie dla każdego będzie za twardo, i zjazdów gdzie braknie przełożeń. Edytowane 7 Maja 2017 przez fw66 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Na tego treka troszeczke sie podpaliłem , nie da sie ukryc ;-) , jedynie boje sie ciut Sram 1 na 11 , czy oby nie bede musiał schodzic z roweru przy stromych ostrych podjazdach . Słusznie się obawiasz bo ten napęd jest g..o wart do takiego stylu jazdy. To napęd zawodniczy na solidną nogę. Miałem okazję przymierzać się do Procalibra ale model x2 i taki sobie powinieneś sprawić. Wywalił bym tylko te hamulce. Potencjalnie za resztę kasy jakieś fajne koła?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Dlaczego nie 1x11? Mega popularny napęd np. w ędurówkach, tylko trzeba zamontować blacik 28-30T i hajda. Do XC też bardzo fajny. Choć oczywiście wszystko zależy od nogi. Ewentualnie na długie wyrypy wolałbym z założenia coś bardziej uniwersalnego. Najbardziej bym się go obawiał jak tak naprawdę zastosowaniem byłoby głównie latanie po szutrówkach i asfaltach, bo tu zaraz albo za twardo albo za miękko będzie. Albo jak się nie wie czego chce, to tu bezpieczniej mieć 2x10 czy 11, bo przerobić zawsze można. A gorzej będzie w druga stronę jak się okaże że dana rama nie przyjmuje przedniej przerzutki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 7 Maja 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Szklarys, mam jedno pytanie. Niektórzy pewnie powiedzą ,że to głupie pytanie,ale niezmiernie mnie to w tym przypadku ciekawi. Po co Ci rower w wyczynowej konfiguracji i koniecznie za dosyć wysoką kwotę, skoro dosyć mało jeździsz? Rozumiem i znam chęć potrzeby posiadania "czegoś lepszego" tylko w tym przypadku lepsze może okazać się gorsze. Napęd 1x11 z zębatką 32 jest dosyć twardym napędem w góry , a na płaskim będzie wymagał sporej kadencji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 No ja nie wiem czy taki mega popularny. Przy blacie 30t i kasecie 11-42 najlżejsze przełożenie mamy 0,71. Jeśli chodzi i szklarską to tyle będzie moim zdaniem trochę mało. Do tego max. przełożenie to 30x11 - normalnie szaleństwo. Jak damy 28 blat to mamy jeszcze mniej. 1x11 to dobry napęd na trasy xc albo jak ktoś ma mocną nogę. Dlatego pisałem tak wcześniej - nie sztuka kupić rower za 12 koła, sztuka kupić taki żeby nam pasował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alpartson Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Trek PROCALIBER 9.8 SL 2017 to niezły sprzęt a jeśli jest faktycznie tak jak w aukcji to jest warty uwagi. cena jest na pewno atrakcyjna pod warunkiem że rower ma " zerowy " przebieg - teraz pytanie kto go sprzedaje i dlaczego, w aukcji jest napisane że wystawia FV więc firma - warto napisać e-mail tak jak kolega wyżej napisał żeby mieć wszystko czarno na białym ale również zadzwoń ( jest podany numer tel. ) minusem jest na pewno odległość zakupu w stosunku do wartości towaru oraz brak możliwości przymiarki, do tego nie znasz napędu jaki jest tam wsadzony... nie sztuką jest kupić koło na którym nie będzie wesoło - no i prawda jest taka że można kupić lepszą okazje albo nową albo używaną ale nie teraz tylko pod koniec sezonu ( jesień ,zima ) teraz też ale co drugi dzień przeglądasz allegro w nieskończoność za poszukiwaniem wymarzonego sprzętu aż coś się pojawi. wszystko zależy jak bardzo się napaliłeś i jak bardzo chcesz nowy rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 No ja nie wiem czy taki mega popularny. Przy blacie 30t i kasecie 11-42 najlżejsze przełożenie mamy 0,71. Jeśli chodzi i szklarską to tyle będzie moim zdaniem trochę mało. Do tego max. przełożenie to 30x11 - normalnie szaleństwo. Jak damy 28 blat to mamy jeszcze mniej. 1x11 to dobry napęd na trasy xc albo jak ktoś ma mocną nogę. Dlatego pisałem tak wcześniej - nie sztuka kupić rower za 12 koła, sztuka kupić taki żeby nam pasował. 1x11 daję możliwość założenia kasety 11-46 a nie tylko 42. 30x11 do użycia gdzieś na dojazdówce i czy potrzeba realnie więcej..? Chyba że kogoś w wyjeździe w góry pasjonuje jedynie zjeżdżanie prostymi szutrówkami w dół. Znam kilku takich osobników co wjeżdżają wyciągiem i zjeżdżają potem takimi drogami, oczywiście mega ogień i dokręcanie, potem się chwalą który w górach większe prędkości wyciągnął Oczywiście postronnej osobie może to zaimponować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 (edytowane) Dlaczego nie 1x11? Dlatego, że 80% czasu jazdy to mają być szutry a tam lepiej zejść/wejść z blatu niż wachlować jak debil manetką. Mogę się mylić bo nie znam specyfiki tamtejszych szutrów. Enduro to zupełnie inny styl jazdy. Moim zdaniem 4K po szurtach w górach to dużo a nawet baardzo dużo. Edytowane 7 Maja 2017 przez beskid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szklarys Napisano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 http://allegro.pl/cannondale-fsi1-l-nowy-karton-i6805338722.html#thumb/1 znalazłem jeszcze taki sprzęcik , cenowo w sumie to samo , i naped przód 2 Szklarys, mam jedno pytanie. Niektórzy pewnie powiedzą ,że to głupie pytanie,ale niezmiernie mnie to w tym przypadku ciekawi. Po co Ci rower w wyczynowej konfiguracji i koniecznie za dosyć wysoką kwotę, skoro dosyć mało jeździsz? Rozumiem i znam chęć potrzeby posiadania "czegoś lepszego" tylko w tym przypadku lepsze może okazać się gorsze. Napęd 1x11 z zębatką 32 jest dosyć twardym napędem w góry , a na płaskim będzie wymagał sporej kadencji . Twardym to znaczy ,że bedzie mi brakowało lżejszego przełożenia przy podjezdzie pod stromą górę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fw66 Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 (edytowane) Teraz to i ja się napaliłem na tego "lefty'ego" ...zjeżdżają potem takimi drogami, oczywiście mega ogień i dokręcanie, potem się chwalą który w górach większe prędkości wyciągnął Właśnie po to jeżdżę na urlop w Karkonosze Szutry w Izerskich są najszybsze w Polsce. Ale podjeżdżam o własnych siłach. Edytowane 7 Maja 2017 przez fw66 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szklarys Napisano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 w sprawie Treka taka odpowiedz dostalem Rower pochodzi z kolekcji 2017 , dotarł do mnie na przełomie lutego / marca 2017 , jest nieużywany , przejechałem sie do domu i do firmy, przebieg roweru to max 15 kilometrów. . Mam 182 cm wzrostu. Jest to rozmiar pasujujacy do wzrostu 180 - 188 . Sprzęt praktycznie jak z kartonu z pełna gwarancja. Mój sklep nazywa sie KmBike, działamy w Elblagu, jesteśmy autoryzowanym dealerem Treka. kurcze tylko teraz pytanie czy na tym 1/11 na stromych podajzdach nie będę musiał zsiadac z roweru ? obecnie na podjazdach , tych stromych na krosie 3/10 jadę na 2/2 (dwójka od góry ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 A masz jakiś problem podejść do roweru i sprawdzić jakim konkretnie wielkościom tarczy i koronek odpowiada takie ustawienie? I porównać to potem z najlżejszym przełożeniem w tym Treku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 7 Maja 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Twardym to znaczy ,że bedzie mi brakowało lżejszego przełożenia przy podjezdzie pod stromą górę ? Tak. A propos Cannondale- mam nadzieję,że masz kogoś,kto zna się na serwisie Lefty'ego? Poza tym to model 2015. Jak już bardzo chcesz mieć supermarkowy rower ( bo chyba o to chodzi w tym temacie) i ma to być 29er to popatrz na Ninera http://allegro.pl/niner-air-9-carbon-29-rs-sid-xx-wc-hope-sram-xx1-i6797969782.html http://beastiebikes.pl/bestiarium/display_product.php?pro=12&mod=29&id=143 Tak na marginesie- może zdefiniuj w 100% swoje oczekiwania w stosunku do roweru, bo jak na razie to IMO nie bardzo wiesz ,czego chcesz. Poczytaj o konfiguracjach napędów w 29erach, zdecyduj czy idziesz w stronę napędu 1x11 czy 2x11 lub 2x10. obecnie na podjazdach , tych stromych na krosie 3/10 jadę na 2/2 (dwójka od góry ) Dwójka od góry ? Czyli na korbie tarcza środkowa , a z tyłu zębatka 30T? 32T? Coraz bardziej mam wrażenie,że Twoja wiedza o rowerach jest na mocno przeciętnym poziomie ( bez urazy oczywiście). Ciekawi mnie,dlaczego szukasz ślepo po necie mając pod bokiem Formickiego,który handluje m.in Cannondalem http://www.formicki-bike.pl/pl/Produkty/?id=23729/Gorskie_MTB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 kurcze tylko teraz pytanie czy na tym 1/11 na stromych podajzdach nie będę musiał zsiadac z roweru ? obecnie na podjazdach , tych stromych na krosie 3/10 jadę na 2/2 (dwójka od góry ) Kij z podjazdami bo tu będzie dobrze. Jak to są faktycznie "najszybsze" szutry to będzie kupa na przepłaszczeniach i w dół. Tak poza tym chłopie tam masz przygotowanie pod przednią zmieniarkę więc w czym problem zrobić sobie przyszłościowo 2x. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi