beskid Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 Ten Trek właściwie wyjęty z kartonu. Nie widział lasu chyba, że ktoś się raz krótko przejechał. Bardziej coś jak jazda kilka razy do sklepu po bułki. Co nie zmienia faktu, że odebrał bym osobiście.
m0d Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 A o czym innym wyżej pisałem? Tylko trzeba od początku uczciwie postawić sprawę a nie się czaić, że to jakiś szczególny wybór. Jest kasa, idzie się do sklepu, pokazuje model za 16-17-18 tysięcy i mówi "daję od ręki 13000, deal?" Ilu sprzedawca w polskich realiach ma w ciągu roku takich klientów? Jednego, dwóch? Trzeba szukać w tym budżecie karbonów na alledrogo, z czego każdy co to tylko babcia używała albo Niemiec płakał jak sprzedawał i cena "aż" 3000 mniej niż katalogowa? Bez obejrzenia i przymiarki? Odważny zakup jak na laika, jakim określa się sam pytający. W resztę nie wnikam po tym co już zdążył napisać, niech tym jeździ nawet po bułki albo oprawi w ramki i da na ścianę, albo przeciwnie - wygrywa maratony. Po prostu dziwi mnie ilość energii poświęcanej na tego typu tematy.
beskid Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 Znaczy się jak wejdziesz do sklepu gdzie stoi ten Trek i powiesz, że dajesz za niego 13K nawet od ręki to Cię każdy wyśmieje. Takich klientów jest od groma a nie 1-2-óch. Owszem można dostać większy rabat ale to jest liczone w paru procentach więcej.
m0d Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 To w takim razie darował bym sobie Treka. Z ponad 10 do 7 tysięcy urwałem bez łaski na "głupim" Krossie.
alpartson Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 Z 17,499 na 13,999 to daje dokładnie 20 % taniej w żadnym sklepie nie dostaniesz na początku sezonu z nowego roweru takiego rabatu. max 15 % ale najczęściej dają 10% - mówię o rowerach kupowanych na początku sezonu - mam już 5 rower z tego 4 były kupione nowe
beskid Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 Dziwne rzeczy zaczynacie tu opowiadać. Rabaty ponad 30% bez łaski?? Może Kross dopłaca w tym roku swoim przedstawicielom.
szklarys Napisano 7 Maja 2017 Autor Napisano 7 Maja 2017 dziękuje za 2 fajne konkretne odpowiedzi , do sklepu po bułki to raczej nie jeżdżę , do maratonów to tez mi daleko . jestem po prostu amatorem który polubił lesne wypady , to mój 3 sezon , wczesniej nie robilem nic , rower pomógł mi schudnąc 12kg , a teraz jest to dla mnie fajny sposób spedzenia czasu- przy jednoczesnej kontroli wagi . od zakupu krossa jeżdże tak https://www.strava.com/athletes/14922632 , na tego treka troszeczke sie podpaliłem , nie da sie ukryc ;-) , jedynie boje sie ciut Sram 1 na 11 , czy oby nie bede musiał schodzic z roweru przy stromych ostrych podjazdach .
m0d Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 Model 2016 kupiony pod koniec sezonu. Oczywiście, że teraz jest mniejsze pole do manewru, dlatego wspominałem wyżej o tym że jak jest na czym jeździć to można poczekać. No i może trzeba łykać mniej bajek o kosztach wytworzenia i minimalnych marżach? Wiadomo, że na forum każdy sprzedawca będzie płakał, ale potem na priv sprawy zaczynają wyglądać nieco inaczej... Z 17,499 na 13,999 to daje dokładnie 20 % taniej w żadnym sklepie nie dostaniesz na początku sezonu z nowego roweru takiego rabatu. max 15 % ale najczęściej dają 10% - mówię o rowerach kupowanych na początku sezonu - mam już 5 rower z tego 4 były kupione nowe Wszystkie linkowane rowery to używki z Allegro, dalej te 20% wygląda tak atrakcyjnie?
fw66 Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 (edytowane) Gdybym mieszkał w stolicy MTB, to 1x11 w ogóle nie brałbym pod uwage. Nie ważne jaką masz "nogę" W Karkonoszach nie brakuje podjazdów gdzie dla każdego będzie za twardo, i zjazdów gdzie braknie przełożeń. Edytowane 7 Maja 2017 przez fw66
beskid Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 Na tego treka troszeczke sie podpaliłem , nie da sie ukryc ;-) , jedynie boje sie ciut Sram 1 na 11 , czy oby nie bede musiał schodzic z roweru przy stromych ostrych podjazdach . Słusznie się obawiasz bo ten napęd jest g..o wart do takiego stylu jazdy. To napęd zawodniczy na solidną nogę. Miałem okazję przymierzać się do Procalibra ale model x2 i taki sobie powinieneś sprawić. Wywalił bym tylko te hamulce. Potencjalnie za resztę kasy jakieś fajne koła??
m0d Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 Dlaczego nie 1x11? Mega popularny napęd np. w ędurówkach, tylko trzeba zamontować blacik 28-30T i hajda. Do XC też bardzo fajny. Choć oczywiście wszystko zależy od nogi. Ewentualnie na długie wyrypy wolałbym z założenia coś bardziej uniwersalnego. Najbardziej bym się go obawiał jak tak naprawdę zastosowaniem byłoby głównie latanie po szutrówkach i asfaltach, bo tu zaraz albo za twardo albo za miękko będzie. Albo jak się nie wie czego chce, to tu bezpieczniej mieć 2x10 czy 11, bo przerobić zawsze można. A gorzej będzie w druga stronę jak się okaże że dana rama nie przyjmuje przedniej przerzutki...
Mod Team durnykot Napisano 7 Maja 2017 Mod Team Napisano 7 Maja 2017 Szklarys, mam jedno pytanie. Niektórzy pewnie powiedzą ,że to głupie pytanie,ale niezmiernie mnie to w tym przypadku ciekawi. Po co Ci rower w wyczynowej konfiguracji i koniecznie za dosyć wysoką kwotę, skoro dosyć mało jeździsz? Rozumiem i znam chęć potrzeby posiadania "czegoś lepszego" tylko w tym przypadku lepsze może okazać się gorsze. Napęd 1x11 z zębatką 32 jest dosyć twardym napędem w góry , a na płaskim będzie wymagał sporej kadencji .
Piter233 Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 No ja nie wiem czy taki mega popularny. Przy blacie 30t i kasecie 11-42 najlżejsze przełożenie mamy 0,71. Jeśli chodzi i szklarską to tyle będzie moim zdaniem trochę mało. Do tego max. przełożenie to 30x11 - normalnie szaleństwo. Jak damy 28 blat to mamy jeszcze mniej. 1x11 to dobry napęd na trasy xc albo jak ktoś ma mocną nogę. Dlatego pisałem tak wcześniej - nie sztuka kupić rower za 12 koła, sztuka kupić taki żeby nam pasował.
alpartson Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 Trek PROCALIBER 9.8 SL 2017 to niezły sprzęt a jeśli jest faktycznie tak jak w aukcji to jest warty uwagi. cena jest na pewno atrakcyjna pod warunkiem że rower ma " zerowy " przebieg - teraz pytanie kto go sprzedaje i dlaczego, w aukcji jest napisane że wystawia FV więc firma - warto napisać e-mail tak jak kolega wyżej napisał żeby mieć wszystko czarno na białym ale również zadzwoń ( jest podany numer tel. ) minusem jest na pewno odległość zakupu w stosunku do wartości towaru oraz brak możliwości przymiarki, do tego nie znasz napędu jaki jest tam wsadzony... nie sztuką jest kupić koło na którym nie będzie wesoło - no i prawda jest taka że można kupić lepszą okazje albo nową albo używaną ale nie teraz tylko pod koniec sezonu ( jesień ,zima ) teraz też ale co drugi dzień przeglądasz allegro w nieskończoność za poszukiwaniem wymarzonego sprzętu aż coś się pojawi. wszystko zależy jak bardzo się napaliłeś i jak bardzo chcesz nowy rower
m0d Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 No ja nie wiem czy taki mega popularny. Przy blacie 30t i kasecie 11-42 najlżejsze przełożenie mamy 0,71. Jeśli chodzi i szklarską to tyle będzie moim zdaniem trochę mało. Do tego max. przełożenie to 30x11 - normalnie szaleństwo. Jak damy 28 blat to mamy jeszcze mniej. 1x11 to dobry napęd na trasy xc albo jak ktoś ma mocną nogę. Dlatego pisałem tak wcześniej - nie sztuka kupić rower za 12 koła, sztuka kupić taki żeby nam pasował. 1x11 daję możliwość założenia kasety 11-46 a nie tylko 42. 30x11 do użycia gdzieś na dojazdówce i czy potrzeba realnie więcej..? Chyba że kogoś w wyjeździe w góry pasjonuje jedynie zjeżdżanie prostymi szutrówkami w dół. Znam kilku takich osobników co wjeżdżają wyciągiem i zjeżdżają potem takimi drogami, oczywiście mega ogień i dokręcanie, potem się chwalą który w górach większe prędkości wyciągnął Oczywiście postronnej osobie może to zaimponować...
beskid Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 (edytowane) Dlaczego nie 1x11? Dlatego, że 80% czasu jazdy to mają być szutry a tam lepiej zejść/wejść z blatu niż wachlować jak debil manetką. Mogę się mylić bo nie znam specyfiki tamtejszych szutrów. Enduro to zupełnie inny styl jazdy. Moim zdaniem 4K po szurtach w górach to dużo a nawet baardzo dużo. Edytowane 7 Maja 2017 przez beskid
szklarys Napisano 7 Maja 2017 Autor Napisano 7 Maja 2017 http://allegro.pl/cannondale-fsi1-l-nowy-karton-i6805338722.html#thumb/1 znalazłem jeszcze taki sprzęcik , cenowo w sumie to samo , i naped przód 2 Szklarys, mam jedno pytanie. Niektórzy pewnie powiedzą ,że to głupie pytanie,ale niezmiernie mnie to w tym przypadku ciekawi. Po co Ci rower w wyczynowej konfiguracji i koniecznie za dosyć wysoką kwotę, skoro dosyć mało jeździsz? Rozumiem i znam chęć potrzeby posiadania "czegoś lepszego" tylko w tym przypadku lepsze może okazać się gorsze. Napęd 1x11 z zębatką 32 jest dosyć twardym napędem w góry , a na płaskim będzie wymagał sporej kadencji . Twardym to znaczy ,że bedzie mi brakowało lżejszego przełożenia przy podjezdzie pod stromą górę ?
fw66 Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 (edytowane) Teraz to i ja się napaliłem na tego "lefty'ego" ...zjeżdżają potem takimi drogami, oczywiście mega ogień i dokręcanie, potem się chwalą który w górach większe prędkości wyciągnął Właśnie po to jeżdżę na urlop w Karkonosze Szutry w Izerskich są najszybsze w Polsce. Ale podjeżdżam o własnych siłach. Edytowane 7 Maja 2017 przez fw66
szklarys Napisano 7 Maja 2017 Autor Napisano 7 Maja 2017 w sprawie Treka taka odpowiedz dostalem Rower pochodzi z kolekcji 2017 , dotarł do mnie na przełomie lutego / marca 2017 , jest nieużywany , przejechałem sie do domu i do firmy, przebieg roweru to max 15 kilometrów. . Mam 182 cm wzrostu. Jest to rozmiar pasujujacy do wzrostu 180 - 188 . Sprzęt praktycznie jak z kartonu z pełna gwarancja. Mój sklep nazywa sie KmBike, działamy w Elblagu, jesteśmy autoryzowanym dealerem Treka. kurcze tylko teraz pytanie czy na tym 1/11 na stromych podajzdach nie będę musiał zsiadac z roweru ? obecnie na podjazdach , tych stromych na krosie 3/10 jadę na 2/2 (dwójka od góry )
m0d Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 A masz jakiś problem podejść do roweru i sprawdzić jakim konkretnie wielkościom tarczy i koronek odpowiada takie ustawienie? I porównać to potem z najlżejszym przełożeniem w tym Treku?
Mod Team durnykot Napisano 7 Maja 2017 Mod Team Napisano 7 Maja 2017 Twardym to znaczy ,że bedzie mi brakowało lżejszego przełożenia przy podjezdzie pod stromą górę ? Tak. A propos Cannondale- mam nadzieję,że masz kogoś,kto zna się na serwisie Lefty'ego? Poza tym to model 2015. Jak już bardzo chcesz mieć supermarkowy rower ( bo chyba o to chodzi w tym temacie) i ma to być 29er to popatrz na Ninera http://allegro.pl/niner-air-9-carbon-29-rs-sid-xx-wc-hope-sram-xx1-i6797969782.html http://beastiebikes.pl/bestiarium/display_product.php?pro=12&mod=29&id=143 Tak na marginesie- może zdefiniuj w 100% swoje oczekiwania w stosunku do roweru, bo jak na razie to IMO nie bardzo wiesz ,czego chcesz. Poczytaj o konfiguracjach napędów w 29erach, zdecyduj czy idziesz w stronę napędu 1x11 czy 2x11 lub 2x10. obecnie na podjazdach , tych stromych na krosie 3/10 jadę na 2/2 (dwójka od góry ) Dwójka od góry ? Czyli na korbie tarcza środkowa , a z tyłu zębatka 30T? 32T? Coraz bardziej mam wrażenie,że Twoja wiedza o rowerach jest na mocno przeciętnym poziomie ( bez urazy oczywiście). Ciekawi mnie,dlaczego szukasz ślepo po necie mając pod bokiem Formickiego,który handluje m.in Cannondalem http://www.formicki-bike.pl/pl/Produkty/?id=23729/Gorskie_MTB
beskid Napisano 7 Maja 2017 Napisano 7 Maja 2017 kurcze tylko teraz pytanie czy na tym 1/11 na stromych podajzdach nie będę musiał zsiadac z roweru ? obecnie na podjazdach , tych stromych na krosie 3/10 jadę na 2/2 (dwójka od góry ) Kij z podjazdami bo tu będzie dobrze. Jak to są faktycznie "najszybsze" szutry to będzie kupa na przepłaszczeniach i w dół. Tak poza tym chłopie tam masz przygotowanie pod przednią zmieniarkę więc w czym problem zrobić sobie przyszłościowo 2x.
Rekomendowane odpowiedzi