polerski Napisano 5 Maja 2017 Udostępnij Napisano 5 Maja 2017 Witam zastanawiam sie nad budżetowym amortyzatorem mam 2 wybory sr sunttour XCT 100mm lub XCM v3 100mm. Ceny podobne, który lepszy? I o co chodzi z tą długością 210mm lub 180?? Chodzi o długość rury? Jak by co to mam rame L i kola 26 cali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Maja 2017 Udostępnij Napisano 5 Maja 2017 A gdzie masz takie długości podane? Jedno i drugie to padaka, tyle można o tym powiedzieć. Zdecydowanie wolałbym kupić sztywny widelec, używki chodzą po niecałe 200 zł ( Mosso i Force), natomiast nowy Force 270 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 5 Maja 2017 Udostępnij Napisano 5 Maja 2017 I o co chodzi z tą długością 210mm lub 180?? Długość rury sterowej - niektóre ramy mają wysoką główkę a niektóre niską. Musisz zmierzyć ile Ci dokładnie potrzeba. Od korony widelca do jakichś 3/4 wysokości mostka. Witam zastanawiam sie nad budżetowym amortyzatorem mam 2 wybory sr sunttour XCT 100mm lub XCM v3 100mm XCM jest lepszy z tych dwóch , jednak oba są na stalowej sprężynie i są to tylko miejsca do zamocowania hamulca że tak powiem bo żaden z nich nie ma nic wspólnego z amortyzatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2017 A czy ten xcm będzie pasować do kross hexagon x2 disc z 2016r ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 5 Maja 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Maja 2017 Można polemizować, że lepiej mieć sztywny widelec - tym bardziej w terenie ( nie mówimy o przełajach ). Obydwa ciężkie i ogólnie uważane za kiepskie, ale mimo że więcej jest bujania niż amortyzacji, to i tak lepiej z tym niż bez tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidzej Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Najtańsze co warto kupić to Suntour XCR, roczniki 2014 i nowsze. Golenie 32mm i dobre ślizgi. Na Allegro od 3 stówek z hakiem (najuboższe wersje z blokadą na goleni i bez regulacji tłumienia powrotu - Rebounda). Jeśli odpowiednio ważysz (te 80 kilo by się sprzydało), regularnie będziesz zdejmował mu dolne lagi, czyścił i walił świeżego smaru (bo na tym de facto polega jego serwis) to będzie nieźle i dość długo pracował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 A o co chodzi z tym ze przy niektórych amortyzatorach pisze ze jest z gwintem a przy niektórych nic nie pisze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Są mostki na rurę z gwintem i bez. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 A jak to sprawdzić ? Mam 1 1/8 ahead i stery polzintegrowane tyle wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
talento259 Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 To masz bez gwintu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Gdzieś czytałem ze xcm v3 to stary xcr. Czy xcm będzie pasował do kross hexagon x2? Z 2016 mam tarcze dużo rzeczy wymieniłem i teraz chce tego xcm v3 kupić w wersji z blokada skoku Albo kupie wersje bez blokady i wyciągnę jedna sprężynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leoms Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Jeśli chcesz koniecznie wymienić amortyzator to tak jak napisano powyżej, że XCR to minimum tak aby ta wymiana miała jakikolwiek sens. Kupując XCT lub XCM nic nie zyskasz, szkoda twoich pieniędzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidzej Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Gdzieś czytałem ze xcm v3 to stary xcr. Bo to jest stary XCR. I dlatego nie warto go kupować Wiem bo na takim aktualnie jeżdżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polerski Napisano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 A odpowie ktoś czy XCM będzie pasował do mojego roweru? Nie mam kasy na nic droższego a miałem szanse przetestować xcm z wyjęta sprezyna i ładnie chodził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
talento259 Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Będzie pasował, w wersji 1 i 1/8 bez gwintu. Będziesz musiał nabić gwiazdkę i dociąć sobie rure sterową. Sprawdź też jakie masz hamulce - czy tarcze czy v-ki, do tych drugich potrzebujesz piwotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Co nie zmienia faktu,że wielkiej różnicy między xcm,a tym fabrycznie siedzącym w ramie,nie będzie. Chyba,że stary uszkodzony,wtedy ma to jakiś sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.