Skocz do zawartości
  • 0

Boudicca AL a Kross

Gość Beata

Pytanie

Gość Beata

Witajcie!

Mam duży dylemat. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o kwestię znajomości rowerów. Potrzebuję rower na dłuższe wyprawy, ale nie ekstremalne. Dzisiaj w sklepie polecono mi ten model http://nrowery.pl/rowery/trekking/boudicca-al , sama wypatrzyłam ten

http://www.dobrerowery.pl/kross-trans-siberian-dama-m-bialy-limonkowy-polysk . Mam 165 cm wzrostu, 56 kg.

Proszę o pomoc.

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Beata

Bardzo dziękuję za szybką i pomocną odpowiedź. Pan w sklepie namawiał na Northteca, ze niby więcej biegów i lepszy osprzęt. Ale nie widziałam u niego Krossów, więc możliwe, że porada była tendencyjna. Zastanawiam się, czy faktycznie ilość biegów ma tak duże znaczenie? A teraz jeszcze wypatrzyłam sobie taki model. Możliwe, że jeszcze znajdę go o jakieś 100zł taniej... Co  sądzisz o tym rowerze? I oczywiście, który z tych trzech, patrząc cena -jakość.

Z góry dziękuję

• Mod Team

Northec pozwoli ( czysto teoretycznie, bo jest jeszcze taki czynnik jak kondycja) ) na pokonanie większych wzniesień. Pytanie tylko ,czy masz zamiar takie pokonywać.Z technicznego punktu widzenia Northtec ma bardziej nowoczesny napęd ( nie wnikając w szczegóły ) i jeśli Ci zależy na większej nowoczesności, to Northtec będzie lepszym wyborem. 

W relacji cena/jakość Northtec wygrywa i ten rower bym wybrał. 

Ważniejsze jednak jest to ,który Ci się bardziej podoba ( w końcu rower dla kobiety) i na którym będzie Ci wygodniej. Zapytaj ,czy na Northtecu możesz się przejechać.

Northtec i Kross to polskie firmy - to tak na marginesie.

• Mod Team

Wadą Meridy jest masa- 17 kg. Norhtec ma cały napęd z jednej firmy (Shimano ), Merida ma kombinowany napęd z komponentów 3 różnych firm. teoretycznie nie powinno to sprawiać problemów,ale ,wg mnie, warto mieć wszystko z jednej półki, szczególnie w rowerach z niższych klas.

Gość Beata