strzewka Napisano 13 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2017 Ja swój problem z cieknącym zaciskiem 447 rozwiązałem kupując cały komplet SLX M7000. Czekam jeszcze na nową tarczę i sprawdzę jak to chodzi. Mam nadzieję, że nie będę zawiedziony i pożyją dłużej niż te 447. Faktycznie u mnie też tylny zacisk zaczął puszczać olej przy tłoczkach dziś jak wymieniałem to tłoczki i wszystko wokół było mokre od oleju. Piwko365 jak się dłużej przejedziesz to sprawdź klocki z tyłu w miejscu gdzie się stykają z tłoczkami czy nie ma śladów oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 A jak z magurami mt2? Cenowo jeden kosztuje 200 zł, więc taniej niż slx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Bezawaryjne hamulce , jednak z plastikowymi klamkaki i detalami. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 14 Maja 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Jak magura MT2 to tylko wersja 2, już z dźwignią z tworzywa. Zacisk ma charakterystyczny srebrny pierścień. Brać w ciemno. Poprzednie wersje polecam unikać. Nie ze względu na słaba moc, czy jakość ale na wadę klamki, przez co tylny hebel często się zapowietrza a odpowietrzenie go czasami graniczy z cudem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 @Puklus, masz na myśli te Magury? https://www.cyklotur.com/czesci/hamulce-rowerowe/hamulce-tarczowe-hydrauliczne/p,hamulec-hydrauliczny-mt2-magura,655065.html O Shimano trochę czytałem ale Magura znam jedynie z tego, że są takie - hydrauliczne szczękowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 14 Maja 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Te są widzę najnowsze. Myślę ze śmiało można brać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gawel76 Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 To ja się podepnę do tematu.Zaciski takie same.Ostatnio złapałem gumę,rower do góry nogami naklejanie łatki itd.Po postawieniu roweru klamka strasznie miękka,po paru naciśnięciach usztywniła się.Zauważyłem przy pokrywie zbiornika troszkę oleju.Rozumiem że jest tam pewnie jakaś uszczelka,czy do tego typu dostępne są jakieś części typu uszczelki,oringi.Da się to naprawić czy lepiej zainwestować w coś innego.Jak dla mnie hamulce są przyzwoite i dobrze się sprawowały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Oring na 99% dostępny w sklepie z takimi akcesoriami. Natomiast jeżeli klamka stała się miękka po odwróceniu roweru, oznacza to że układ jest zapowietrzony. Przepompuj całość i powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gawel76 Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Klamka robi się twarda po paru naciśnięciach i jest ok,więc układ się nie zapowietrzył.Specjalnie robiłem test z odwracaniem roweru i sytuacja się powtarzała.Po postawieniu na kołach klamka jest ok.Czy wystarczy uzupełnić troszkę płynu i wymienić uszczelkę pod pokrywą,czy lepiej nie ruszać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Klamka robi się twarda po paru naciśnięciach i jest ok,więc układ się nie zapowietrzył. No to jest właśnie objaw zapowietrzenia. Nie mówię że to się stało teraz, po prostu są zapowietrzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Maja 2017 Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 @Puklus, a wiesz może jak jest z ew. dostępnością części do Magury? I czy tam jest olej mineralny czy typu DOT? Czy w Magurach nie ma problemu z odpowietrzaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 BR M447 zabawy ciąg dalszy. Po ok. 4 tys. km, wymianie klocków, czyszczeniu, odtłuszczaniu itd. zaciski się poddały. Cała moja robota była bez sensu, bo zaciski pociły się olejem. Serwis wymienił w ramach gwarancji. Jeśli tak dalej pójdzie to kolejny zestaw zacisków wykończę do końca roku. Wtedy podaruję sobie zabawę z tym modelem i przejdę na SLX albo Magura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strzewka Napisano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 Ja sobie dałem spokój z 447 i przeszedłem na SLX i na razie jest ok. Mam nadzieję, że wytrzymają dużo więcej. W poprzednim rowerze (użytkuje go teraz mój syn) miałem zwykłe tektro dojeździłem nim sporo syn też jeździ cały czas rower już ma ładnych parę lat i cały czas hamulce bez problemów nawet tarcze nie były wymieniane klocki chyba też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.