emi22 Napisano 1 Maja 2017 Napisano 1 Maja 2017 Hej z góry przepraszam jeśli zadaje głupie pytanie ale od jakiegoś czasu męczy mnie i moich znajomych ta zagadka Poszukiwania w googlach nic nie dały więc przyszłam na forum gdzie są sami rowerowi specjaliści Dlaczego w kolarzówkach jedna szprycha jest złota? jaki jest w tym cel? Zauważyłam to głównie w tych starszych modelach kolarzówek moich dziadków. W nowych tez się zdarzają, o co chodzi? niemożliwe żeby była to tylko ozdoba
Looser Napisano 1 Maja 2017 Napisano 1 Maja 2017 przy centrowaniu żeby wiedzieli gdzie zaczynali (chyba, takie 85,64% pewności)
byh81 Napisano 1 Maja 2017 Napisano 1 Maja 2017 Ta złota jest cięższa i jest naprzeciwko wentyla żeby koło było wyważone. Tak mnie się zdaje.
LukaszNN Napisano 1 Maja 2017 Napisano 1 Maja 2017 Crossmax-y mają przy wentylu zazwyczaj czyli idąc twoim trybem myślenia jeszcze dociążają te miejsce To tylko zabieg kosmetyczny, nic więcej
talento259 Napisano 1 Maja 2017 Napisano 1 Maja 2017 Najczęściej aby pomóc zlokalizować wentyl w czasie wymiany dętki podczas wyścigu, tak samo powinno się układać napis na oponie - zawsze przy wentylu, wedle sztuki.
Arni220 Napisano 2 Maja 2017 Napisano 2 Maja 2017 Akurat w moich firmówkach jedna inna szprycha była grubsza, a więc wyraźnie robiła za przeciwwagę.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.