Zurawinski Napisano 1 Maja 2017 Udostępnij Napisano 1 Maja 2017 Cześć, jestem studentem warszawskiej AWF i piszę pracę na temat turystyki rowerowej. Wasza pomoc będzie nieoceniona, dlatego proszę żebyście wypełnili ankietę: https://www.survio.com/survey/d/A5U9H1N1M2E9M5D2K Dzięki! :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jurek63 Napisano 4 Maja 2017 Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 Poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szy Napisano 9 Maja 2017 Udostępnij Napisano 9 Maja 2017 Hej. W przypadku pytań o PTTK brakuje czegoś jak "kiedyś tak, teraz nie". W "Gdzie uprawia Pan/Pani turystykę rowerową?" można wybrać tylko jedną odpowiedź. A przecież na pewno większość respodentów wybrałaby więcej niż jedną. To samo z "Czy korzysta Pan/Pani z wyznaczonych przez PTTK szlaków rowerowych?". W "Po jakim terenie najbardziej lubi Pan/Pani jeździć rowerem?" brakuje... dróg rowerowych, po prostu. Odpowiedź "samodzielnie szukam w różnych źródłach" zawiera wcześniejsze... "Jak ocenia Pan/Pani wybrane aspekty związane z turystyką rowerową?" - rozumiem, że w Polsce? Poszło :] Szy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lezia Napisano 12 Maja 2017 Udostępnij Napisano 12 Maja 2017 Poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbc Napisano 15 Maja 2017 Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 wysłałem brakowało mi przy pytaniu "z kim" odpowiedzi "z synem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...