kashier Napisano 30 Kwietnia 2017 Napisano 30 Kwietnia 2017 Hej, mam Cube Analog 2017 29', standardowe koła. Właśnie jadę po nowe koła: przód 100mm szerokości - 15mm plus adaptery na zwykłe QR 5mm tył 142mm 12mm osi lub adaptery na 135mm QR 5mm Bardzo proszę o potwierdzenie, że te koła będą pasować do mojego roweru. Niestety, jestem nowy w temacie, i ciągle nie jestem pewien niektórych specyfikacji. Liczę na szybką odpowiedź.
Fenthin Napisano 30 Kwietnia 2017 Napisano 30 Kwietnia 2017 Z przodu szybkozamykacz, z tyłu też. Zakładasz adaptery i jeździsz. A na przyszłość pamiętaj o klamrach w tytule tematu.
phoe Napisano 30 Kwietnia 2017 Napisano 30 Kwietnia 2017 Te koła są takie se, w jakim celu fabryczne koła nimi zastępujesz? Dużo lepiej złożyć coś na Novatec 771/772.
kashier Napisano 30 Kwietnia 2017 Autor Napisano 30 Kwietnia 2017 Lżejsze za dobrą cenę. 1.5kg w dół. Nie powinienem? Przyjmuje każda radę, dziękuję za zainteresowanie.
phoe Napisano 30 Kwietnia 2017 Napisano 30 Kwietnia 2017 Te koła ważą 2kg przecież + mają nietypowe szprychy. Novatec 771/772 + nawet DT 533d wyjdzie chyba lżej, a będzie obręcz dużo bardziej pancerna i szprycha standardowa do tego. Zapytaj Dawida z forum co jest Ci w stanie złozyć na Novatecu w budżecie jaki masz.