qb3 Napisano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2017 Witajcie! Od paru dni stałem się sakwiarzem W końcu zaopatrzyłem moją starą zimówkę w bagażnik i najmniejsze sakwy crosso dry. Miałem dość codziennej jazdy z plecakiem do pracy, szczególnie jak jest cieplejsza pogoda. Plecak poczeka sobie na wypady typowo terenowe i sportowe. Cieszę się, że w końcu mogę spakować wszystko co mi potrzebne bez wypychania plecaka do granic wytrzymałości zamków oraz bez obciążania pleców. Rower jednak nie prowadzi się już tak lekko i żwawo, ale coś za coś. Mam pytanie ws. mojego bagażnika. Kupiłem dość budżetowy model aby przetestować jak to w ogóle będzie. Bardzo podobny do tego na obrazku poniżej. Jak widać po lewej stronie u góry wystaje taki kawałek pręta, a na dole w jego kierunku "spogląda" drugi wygięty pod kątem prostym. Do czego służą te "zaczepy"? Do mocowania gum? Zupełnie nie mam doświadczenia z używaniem bagażnika i się zastanawiam. Szukałem na google, ale chyba pod złym hasłem. Elementy znajdują się tylko z lewej strony bagażnika. Jak macie jakieś zdjęcie do czego to służy to będę wdzięczny. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesPL Napisano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2017 Dzień dobry To uchwyt na pompkę, niektóre modele pompek pasują do takich uchwytów. Pozdrawiam, Grzesiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2017 Tam się wkłada pompkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...