Mateusz93 Napisano 22 Kwietnia 2017 Napisano 22 Kwietnia 2017 Witam! Szukam laci do roweru tak jak w temacie, 50 zł max (parę zł mogę dorzucić jeśli warto ). Naczytałem się o szosowych w tym przedziale cenowym, że mają dosyć duża przebijalność. Teraz jeżdżę na Continentalach Cyclocross Race (622-35). Sprawują się doskonale, ale kusi mnie spróbowanie szybszej jazdy, gdyż mają ciut agresywny bieżnik przeznaczony do przełaju... Nie zależy mi na totalnych slickach, jeśli mam co 20 km kleić dętke... Raczej wyjeżdżam na trasy ponad 50 km. Nie ścigam się, jeżdżę praktycznie na 100% asfalt. Jeśli będę wyjeżdżał do lasu, na szuter to założę Cyclocrossy i po sprawie. Moje typy: 1) https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/opony-detki/opony-rowerowe-28-cali-622/p,opona-ultra-sport-ii-continental,383933.html 2) https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/opony-detki/opony-rowerowe-28-cali-622/p,opona-lugano-endurance-700x25c-schwalbe,652935.html 3) https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/opony-detki/opony-rowerowe-28-cali-622/p,opona-road-cruiser-28-schwalbe,42635.html 4) https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/opony-detki/opony-rowerowe-28-cali-622/p,opona-delta-cruiser-28-schwalbe,40420.html Pozdrawiam!
Szakali Napisano 23 Kwietnia 2017 Napisano 23 Kwietnia 2017 Ja polecam opcję numer 1 o szerokości 28 mm. Sam na takich smigam i są swietne. Polecam dopłacić parę groszy do wersji zwijanej. Dodam, że szutry i ostre kamienie jej nie straszne a wejście w zakręt na szutrze przy 40 km/h nie robi problemu. 2 tys km temu kiedy je zakładałem byłem bardzo sceptycznie nastawiony i obawiałem się przyczepności, ale widać niepotrzebnie. Co do wytrzymałości opony w dłuższym przebiegu typu 6_8 tys wypowiem się za pare miesięcy Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Szakali Napisano 23 Kwietnia 2017 Napisano 23 Kwietnia 2017 Zero Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Mateusz93 Napisano 23 Kwietnia 2017 Autor Napisano 23 Kwietnia 2017 To spoko . A na jakie ciśnienie pompujesz?
Szakali Napisano 23 Kwietnia 2017 Napisano 23 Kwietnia 2017 Max dla tej opony ( 28 mm), czyli 8 bar. Ale jak jadę w teren to sobie trochę parę razy "klikne" na wentyl. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Ps: dziś jazda w ostrym deszczu. Super przyczepność i dwie godziny czyszczenia roweru :/ Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Mateusz93 Napisano 23 Kwietnia 2017 Autor Napisano 23 Kwietnia 2017 Max dla tej opony ( 28 mm), czyli 8 bar. Ale jak jadę w teren to sobie trochę parę razy "klikne" na wentyl. Jaki masz rowerek?
Szakali Napisano 23 Kwietnia 2017 Napisano 23 Kwietnia 2017 Przelajowka, focus mares ax commuter 2016 Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
yarad Napisano 27 Kwietnia 2017 Napisano 27 Kwietnia 2017 Przez kilka lat używałem miejskiego single speeda z oponami szosowymi 700x23-25. Warunek bezawaryjnej (bez "kapci") jazdy na oponach szosowych to pilnowanie ciśnienia (nie mniej niż 7- 8 bar, oczywiście zgodnie z dopuszczalnymi parametrami opony). Przy regularnym użytkowaniu oznacza to mniej więcej pompowanie kół raz w tygodniu, najlepiej wysokociśnieniową pompką stacjonarną. Dodatkowo konieczne są dobre opaski na obręcze - większość awarii to tzw. snejki, czyli nacięcia od otworów na nyple, spowodowane dobijaniem opony o zbyt niskim ciśnieniu. Przy cienkich oponach należy się także liczyć z szybszym zużyciem opon. Victoria Zaffiro 700x23 wystarczyła na ok. 4 tys. km, Schwalbe Road Cruiser 700x38 na dwa razy więcej... Road Cruiser polecam jako bezpieczną oponę crossową semislick, miałem dwa komplety i ze 2-3 przebicia łącznie w ciągu kilkunastu tys. kilometrów. Ale czy to będzie wyraźna różnica w szybkości w stosunku do innych opon crossowych, trudno powiedzieć...
dovectra Napisano 27 Kwietnia 2017 Napisano 27 Kwietnia 2017 maraton -supreme - racer - green guard road cruisery są śliskie, mondiale też są fajne i dosyć uniwersalne, choć nie tak szybkie jak slicki
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.