Dropper Napisano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2017 Witam, jakiś tydzień lub ponad temu kupiłem rower w sklepie stacjonarnym w moim mieście. Po 2 godzinach od zakupu wróciłem do sklepu z rozwaloną obręczą po wypadku w lesie. Wiem, wydaje się nieprawdopodobne, ale tak się niestety stało. I problem jest taki, ze chcę zwrócić ten rower, ponieważ z prywatnych powodów bardzo potrzebuję tych pieniędzy. Bardzo nagly wypadek. Mam zamiar naprawic ten rower w 100% i oddac do sklepu. Myślicie ze mogą go przyjąć? Jest praktycznie nie używany. Jeździłem około godziny i wrocilem do sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imar Napisano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2017 Nie muszą przyjąć tego roweru. Nie ma prawa konsumenckiego które mówi o zwrocie towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym, chyba że transakcja została zawarta poza siedzibą firmy. Zwrot to dobra wola sprzedającego. Jak każdy miałby swoje widzi misie to wyobraź co by się działo w sklepach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g286 Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 Jezu co za cebula, zniszczyć sprzęt i chcieć go oddać. Nie ogarniam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irackman Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 Może podczas gleby ucierpiał nie tylko rower? A takie implanty zębów potrafią kosztować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.