Dropper Napisano 19 Kwietnia 2017 Napisano 19 Kwietnia 2017 Witam, jakiś tydzień lub ponad temu kupiłem rower w sklepie stacjonarnym w moim mieście. Po 2 godzinach od zakupu wróciłem do sklepu z rozwaloną obręczą po wypadku w lesie. Wiem, wydaje się nieprawdopodobne, ale tak się niestety stało. I problem jest taki, ze chcę zwrócić ten rower, ponieważ z prywatnych powodów bardzo potrzebuję tych pieniędzy. Bardzo nagly wypadek. Mam zamiar naprawic ten rower w 100% i oddac do sklepu. Myślicie ze mogą go przyjąć? Jest praktycznie nie używany. Jeździłem około godziny i wrocilem do sklepu.
Imar Napisano 19 Kwietnia 2017 Napisano 19 Kwietnia 2017 Nie muszą przyjąć tego roweru. Nie ma prawa konsumenckiego które mówi o zwrocie towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym, chyba że transakcja została zawarta poza siedzibą firmy. Zwrot to dobra wola sprzedającego. Jak każdy miałby swoje widzi misie to wyobraź co by się działo w sklepach.
g286 Napisano 27 Kwietnia 2017 Napisano 27 Kwietnia 2017 Jezu co za cebula, zniszczyć sprzęt i chcieć go oddać. Nie ogarniam.
irackman Napisano 27 Kwietnia 2017 Napisano 27 Kwietnia 2017 Może podczas gleby ucierpiał nie tylko rower? A takie implanty zębów potrafią kosztować...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.