Skocz do zawartości

['Wybó górala] Marka Cross model Levelb4 - 2400 pln'.

szakal1986

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, potrzebuje pomocy w wyborze roweru górskiego. Przeglądając setki propozycji i czytając to wszystko zdazyłem sie juz solidnie pogubić

Szukam roweru uniwersalnego, szybkiego na szosie, ale i takiego który da rade również w terenie (las, pagórki, czasem jakieś mniej wymagające góry) Mam 175 cm wzrostu i 75 kg wagi. Roweru bede używał dosyć często na jednodniowe wypady oraz sporadycznie na np tygodniowe.

Z opcji które przeanalizowałem wybrałem sobie model : Cross Level B4 (2400 zł)

Nie znam się na sprzęcie rowerowym zbyt profesjonalnie,stad pytanie czy to dobry wybór? Czy może w cenie około 2000 zł (maksymalnie 2500 zł ) mogę dostać coś lepszego niż to co wybrałem ?

Napisano

Generalnie Kross cenami od jakiegoś czasu szalu nie robi.
Jeżeli go gdzieś znajdziesz to prawdopodobnie najlepszy będzie Romet Mustang.
Jak taniej to Rockrider 540 z Decathlonu wydaje się być ciekawszy od tego Krossa, a w każdym razie ma ciut lepszy amortyzator i jest sporo tańszy. Reszta osprzętu jest słaba, ale w tym Krosie akurat też.

Napisano

Witam, potrzebuje pomocy w wyborze roweru górskiego. Przeglądając setki propozycji i czytając to wszystko zdazyłem sie juz solidnie pogubić

Szukam roweru uniwersalnego, szybkiego na szosie, ale i takiego który da rade również w terenie (las, pagórki, czasem jakieś mniej wymagające góry) Mam 175 cm wzrostu i 75 kg wagi. Roweru bede używał dosyć często na jednodniowe wypady oraz sporadycznie na np tygodniowe.

Z opcji które przeanalizowałem wybrałem sobie model : Cross Level B4 (2400 zł)

Nie znam się na sprzęcie rowerowym zbyt profesjonalnie,stad pytanie czy to dobry wybór? Czy może w cenie około 2000 zł (maksymalnie 2500 zł ) mogę dostać coś lepszego niż to co wybrałem ?

Generalnie Kross cenami od jakiegoś czasu szalu nie robi.

Jeżeli go gdzieś znajdziesz to prawdopodobnie najlepszy będzie Romet Mustang.