SovaLTD Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Witam, od kilku dni przekopuję internet na temat tej latarki, ale trochę ciężko znaleźć odpowiedzi na wszystkie moje pytania, więc chciałbym się was poradzić. Chciałbym kupić dwa Convoyie S2+, jedną żeby świeciła przed koło szeroko, drugą jako długie, jednak wolałbym, żeby obie świeciły cały czas. Kupowałbym od Darka tylko nie bardzo wiem do końca jakie wybrać kolimatory, drivery i wersję. Latarki potrzebne mi są tylko na rower i wyłącznie w teren, bezdroża, lasy, pola, łąki - NIE miasto i ulica, więc kwestia oślepiania mnie nie interesuje. Nie muszę mieć też żadnego mrugania, SOS itp. Z tego co wyczytałem nawet tutaj na forum, to jasność 30-40% jest w zupełności wystarczająca, więc głównie takiej bym używał.No ale nigdy nawet nie widziałem jak to świeci, więc do końca nie wiem. U mnie jest płasko, więc raczej prędkości też nie wielkie. 1. Zazwyczaj ludzie kupują Convoy S2+ z kolimatorem 20x60 oraz S2 "bez +" OP do długich. Dlaczego S2 a nie S2+? Mogą być dwie S2+? Wolałbym mieć dwie takie same latarki. 2. Darek sprzedaje S2+ w dwóch wersjach z jedną diodą i z trzema, która lepsza na rower? Jakie plusy minusy? 3. Jaką barwę światła, chciałbym raczej białą, nie żółtą. 4. No i w końcu jaki driver wybrać, bo na tym to już się kompletnie nie znam? 5. Tak samo jak jak z kolimatorem, najchętniej bym wziął kilka kolimatorów i dopasował do siebie? Darek sprzedaje kolimatory osobno? Jaki koszt? Nie wiem też jaką ładowarkę wybrać. Wolę jakąś dobrą, z wyświetlaczem LCD najlepiej na 4 ogniwa, bo tyle chcę od razu kupić i w razie potrzeby ładować wszystkie na raz. 4 mi wystarczą, nie jeżdżę więcej niż 2-3 godz a w razie potrzeby zawsze można dokupić więcej. Ogniwa wiem jakie - 18650 firmowe, max 3400mAh bez zabezpieczeń np. takie http://allegro.pl/ogniwo-panasonic-akumulator-3400mah-ncr18650b-i6063956040.html Do tego pudełko na ogniwa to też pikuś kilka zł. No i uchwyt na kierę. Trochę tego jest, od kilku zł do nawet 70 zł, ale wydaje mi się, że takich drogich nie ma sensu kupować? Z tego co wyczytałem to te za kilka zł nie trzymają dobrze tych latarek i się potrafią przesuwać podczas przełączania trybów. Tutaj też wolę coś dobrego, niż później żałować paru zł i się wkurzać. Pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Wystarczy przeczytać zbiorczy,tam praktycznie wszystko opisane,u darka też sporo informacji. 1.można 2xs2+,s2 ma dla niektórych tą zaletę,że świeci bardziej wąsko i trochę lepiej sprawdza się jako długie. 2.są plusy i minusy,więcel lm,świeci szeroko,ale też cena większa i grzeje się bardziej. 3.masz u darka wykresy temperatury,tylko w przypadku jazdy na rowerze bardziej sprawdza się cieplejsza dioda np 4c 4.też masz wypisane,kwestia potrzeb,u mnie sprawdza się nowy 3way. 5.pytaj u niego o koszt,20x60 jest sprawdzony jako szeroki. Ładowarek jest sporo,kwestia budżetu,np lii300. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wierzbajol Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 wystarczy, że napiszesz do Darka i on wszystko wyjaśni doradzi i wytłumaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu_P Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Z tego co wyczytałem na tamtym forum to z ładowarkami na kilka baterii często są problemy z równym ładowaniem. Tzn najmniej rozładowane ogniwo przerywa ładowanie. Zalecane jest, aby wszystkie baterie były rozładowane na tym samym poziome, co przy używaniu kilku latarek na jeden akumulator jest niemożliwe. Lepiej dołóż kasę na porządne akumulatory i kup pojedyńcze ładowarki najprostsze. Ja mam diodę XP-L 3C i wg. mnie jest ona wystarczająco ciepła. Co do zimnej barwy. Na rower używam Sigmy PAVA i jej białe światło na długą metę męczy oczy. Nie porównam Ci bieli z diody XM-L2 ale moja S8 XP-L3C bije na głowę Pavę już na 7 trybie tj 250 lm i 17% mocy. Daje to widzialność w ciemnym otoczeniu na jakieś 40 metrów na dobrym poziomie. MOIM zdaniem te latarki mają wystarczający power, aby w pojedynkę rozświetlić noc. Jakby co pisz PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 1.można 2xs2+,s2 ma dla niektórych tą zaletę,że świeci bardziej wąsko i trochę lepiej sprawdza się jako długie. Muszę gdzieś znaleźć zdjęcia i porównać, tylko zdjęcia zdjęciami a rzeczywistość wiadomo. 2.są plusy i minusy,więcel lm,świeci szeroko,ale też cena większa i grzeje się bardziej. Tylko grzeje się pewnie bardziej na 100%, ja nie zamierzam tak jeździć, a jak już to na chwilę. Czyli co byś polecał? Ładowarek jest sporo,kwestia budżetu,np lii300. To wiem, że jest sporo, dlatego pytam wystarczy, że napiszesz do Darka i on wszystko wyjaśni doradzi i wytłumaczy. He he, wiadomo, jednak zanim napiszę do niego, najpierw wolę poznać opinię na tym forum. Z tego co wyczytałem na tamtym forum to z ładowarkami na kilka baterii często są problemy z równym ładowaniem. Tzn najmniej rozładowane ogniwo przerywa ładowanie. Zalecane jest, aby wszystkie baterie były rozładowane na tym samym poziome, co przy używaniu kilku latarek na jeden akumulator jest niemożliwe. Lepiej dołóż kasę na porządne akumulatory i kup pojedyńcze ładowarki najprostsze. Ooo tego nie wiedziałem. Ale, że jak, do każdego ogniwa osobna ładowarka? Ogniwa zamierzam kupić takie jak podałem w pierwszym poście, podobno sprawdzone i dobre. MOIM zdaniem te latarki mają wystarczający power, aby w pojedynkę rozświetlić noc. No właśnie, jedni uważają, że jedna wystarcza a inni, że nie. U darka jest zdjęcie S2+ z 3ma diodami, która naprawdę ładnie świeci, tylko pytanie jak to jest w rzeczywistości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Tylko grzeje się pewnie bardziej na 100%, ja nie zamierzam tak jeździć, a jak już to na chwilę. Czyli co byś polecał? Jeżeli potrzebujesz mocno i szeroko,pewnie będziesz zadowolony. Z tego co wyczytałem na tamtym forum to z ładowarkami na kilka baterii często są problemy z równym ładowaniem. Tzn najmniej rozładowane ogniwo przerywa ładowanie. Sensowne ładowarki mają osobne kanały,co więc miałoby przerywać ? Można dać kompletnie inne pojemności,ba,nawet innego typu ogniwa,i wszystko będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu_P Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Sensowne ładowarki mają osobne kanały,co więc miałoby przerywać ? To, że wspólny mają plus a minus jest połączony. Ja się na tym nie znam a tylko powtarzam com wyczytał. Wklep na światełka w szukajkę ładowarki i poczytaj problemy użytkowników. Ja sobie odpuściłem ładowarkę multi. @ SovaLTD Jedna ładowarka na akumulator wydaje się bez sensu. Nie mogłem już tego edytować Mam takiego Panasonica i jeszcze go nie zamęczyłem. Tyle, że ta cena wydaje mi się podejrzanie niska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 To, że wspólny mają plus a minus jest połączony. Minus jest wspólny,plusy to osobne kanały,więc nie ma co się wieszać,ale zerknę w tematy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu_P Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Zgadza się. Namotałem. Minus wspólny osobny plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Tyle, że ta cena wydaje mi się podejrzanie niska. Podejrzanie niska? 20 zł za sztukę wydaje się normalną ceną, to ile wg. Ciebie powinno kosztować takie ogniwo? Czy ładowarka Nitecore D4 jest dobra? Z tego co czytałem to nie posiada sprawdzania pojemności akumulatorów, tylko czy to jest potrzebne przy kupowaniu markowych i nowych ogniw? http://allegro.pl/ladowarka-nitecore-digicharger-d4-li-ion-ni-mh-eu-i6459051603.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Jako posiadacz dwóch S2 od Darka się wypowiem. Mam dwa S2, bo kupiłem pierwszego z Refem i uparłem się mimo sprzeciwu Darka który naciskał na S2+ z kolimatorem, że chcę drugiego S2. Względy wizualne, chciałem mieć dwie identyczne latarki na kierownicy, ale okazuje się, że jest wielki problem z ożenieniem kolimatora z S2. W S2+ jest po prostu inna głowica i da się to poskładać bez problemu, w S2 musiał mi robić customową głowicę, piguła ma z centymetr długości. Narobił się, ale zapłaciłem uczciwie i ponoć jako jedyny mam S2 z kolimatorem A różnica między S2 a S2+ jest marginalna i nie ma sensu się rozwodzić, głębokość refa jest ta sama, skupienie to samo, delikatnie różni się przejście spota w spilla ale nie mając dwóch obok siebie - nie do stwierdzenia. Zamawiaj dwa S2+ żeby mieć identyczne latarki. Co do kolimatora, to zrób tak jak ja, czyli weź 15x90* zamiast 20x60*. Różnica jest taka, że te 90* świeci dużo szerzej i zakładając, że zawsze będziesz świecił tak jak ja - obydwoma - to będziesz miał więcej światła na boki. 20x60* to rozwiązanie lepsze dla kogoś, kto ma jednego convoya i chce mieć go możliwie najbardziej uniwersalnego. Rozkład światła jest bardzo miękki, nie ma tego efektu plamy na środku i odrobiny światła na reszcie terenu a jest piękny dywan od lewej do prawej. Na środku oczywiście najmocniejszy, ale w końcu ref ma świecić dalej a kolimator pod koło. Nie wyobrażam sobie, żeby rozkład światła mógł być lepszy. Jaki wybrać sterownik? Programowalny 3,04A. Programowalny żebyś miał możliwość wybrania trybów które Ci najbardziej podpasują (u mnie 10-18-32-100) - a 3,04A żeby w razie potrzeby mieć max moc dostępną. 2,8 a 3,04 różnica niewielka, ale ziarnko do ziarnka i właśnie z tych niuansów się robi potęga. W modowanej latarce szybka nie akrylowa a bardzo czysta z powłokami AR, poprawiona termika, zmostkowana sprężynka - i okazuje się, że latarka jest dużo mocniejsza niż wersja prosto od chińczyka. Ogniwa: najlepsze są NCR18650B. Mam już drugi rok, mierzone niedawno intellichargerem D4, nadal mają 3300mAh pojemności. Mam kilkanaście osób w znajomych i rodzinie z wszelakimi świecidełkami na 18650 i najgorzej wypadają ogniwa LG, ludzie ich nie lubią. No i Sony też tyłka nie urywają. Samsungi są spoko, a najlepsze są Sanyo i Panasy właśnie. Jak masz szmal to bierz te 3300-3400. Co do ilości światła to mi w zupełności wystarcza 32% w terenie i 10-18 w mieście. A to oznacza prawie 4h jazdy w terenie i 6-10 w mieście. Dwa lata, chyba ze 200 kursów ze światłem w ciągu 2 lat bo uwielbiam jeżdżenie po ciemku zwłaszcza latem. I póki co żadnych problemów, zużytych ogniw, awarii czy jakiegokolwiek innego problemu. Tylko regularne pytania co ja tam mam za cudeńka, skąd to, a za ile to, a kilka razy byłem zapytany czy nie sprzedam od ręki! Co do ładowarek: Intellicharger. Generalnie właśnie tych ładowarek używałem, wcześniej i2, teraz D4, moim zdaniem produkt premium w naprawdę sensownej cenie. Bardzo fajne wykonanie poza maleńką wadą: moja i2 miała lekko piszczące cewki gdy nie ładowała. Trzeba było odłączyć ją od prądu po naładowaniu bo delikatnie było ją słychać. Ale to ponoć tylko wyczuleni słyszą, i nie wszystkich egzemplarzy dotyczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Dzięki @, za obszerne wyjaśnienia Teraz to już prawie wszystko wiem Widziałem Twoje posty wcześniej i w sumie to liczyłem na Ciebie. Jak widać nie zawiodłem się Co do kolimatora, to zrób tak jak ja, czyli weź 15x90* zamiast 20x60*. Różnica jest taka, że te 90* świeci dużo szerzej i zakładając, że zawsze będziesz świecił tak jak ja - obydwoma - to będziesz miał więcej światła na boki. 20x60* to rozwiązanie lepsze dla kogoś, kto ma jednego convoya i chce mieć go możliwie najbardziej uniwersalnego. Rozkład światła jest bardzo miękki, nie ma tego efektu plamy na środku i odrobiny światła na reszcie terenu a jest piękny dywan od lewej do prawej. Na środku oczywiście najmocniejszy, ale w końcu ref ma świecić dalej a kolimator pod koło. Nie wyobrażam sobie, żeby rozkład światła mógł być lepszy. To mnie chyba przekonałeś a widzisz większość poleca 20x60. Przed zakupem oczywiście skontaktuje się z Darkiem i zapytam o dodatkowe kolimatory, najlepiej jednak samemu przetestować i jeśli nie będą drogie to kupie kilka. Jaki wybrać sterownik? Programowalny 3,04A. Programowalny żebyś miał możliwość wybrania trybów które Ci najbardziej podpasują (u mnie 10-18-32-100) - a 3,04A żeby w razie potrzeby mieć max moc dostępną. 2,8 a 3,04 Tryby można sobie zmieniać do woli, czy trzeba wybrać przy zakupie i już koniec? Czy 3,04A nie jest szkodliwe dla latarki, nie wiem, nie grzeje się mocniej czy cuś? najlepsze są NCR18650B. Mam już drugi rok, mierzone niedawno intellichargerem D4, nadal mają 3300mAh pojemności To D4 ma możliwość testowania pojemności? Mówimy o tej ładowarce tak? http://allegro.pl/ladowarka-li-ion-ni-mh-18650-aa-aaa-nitecore-d4-eu-i6580157248.html Czy te ogniwa, które podałem są dobre, można zamawiać? http://allegro.pl/ogniwo-panasonic-akumulator-3400mah-ncr18650b-i6063956040.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 D4 pokazuje pojemność po ładowaniu. Tak, te ogniwa zamów. Kolimatory są tanie jak barszcz, 1USD ale wymiana to nie taka prosta sprawa jest. Odkręcasz głowicę od hosta, wykręcasz pigułę z driverem i masz kolimator luźny. Pytanie tylko czy między jednym a drugim nie ma różnicy w długości, bo może się okazać, że potrzebna jest innej długości piguła żeby działał jeden albo drugi. Dowiesz się u Darka. Tryby programujesz dowolne z palety dostępnych, np ja mam pamięć na 4 tryby w sterowniku, a wybieram z kilkunastu dostępnych od 0,01% po 100%. Sterownik mam rozszerzony na attiny25v w obu latarkach, główna zaleta to pomiar temperatury a tym samym brak możliwości uszkodzenia latarki. Włączam na 100%, zawijam w koc i nic się nie stanie, latarka przed zagotowaniem sama będzie ograniczała sobie moc wykrywając, że się przegrzewa. W normalnym użytku w ręce czy na rowerze nie ma problemu z natężeniem 3,04A, jest mocno ciepła ale bez przesady żeby miało to zaszkodzić. W trakcie jazdy to całkiem problemu nie ma, latarki się super chłodzą. Aha, jeszcze kolor emitera: ja mam 4c, najbardziej zbliżone do światła słonecznego w samo południe. Niektórzy wolą 3c, barwa odrobinę chłodniejsza ale absolutnie nie można jej nazwać chłodną. Odradzam barwy zimne, światła jest wtedy o włos więcej ale barwa nie pozwala tak dobrze oku odróżnić kształtów, przeszkód, odległości itp w terenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Tryby programujesz dowolne z palety dostępnych, np ja mam pamięć na 4 tryby w sterowniku, a wybieram z kilkunastu dostępnych od 0,01% po 100%. Sterownik mam rozszerzony na attiny25v w obu latarkach, główna zaleta to pomiar temperatury a tym samym brak możliwości uszkodzenia latarki. Czyli rozumiem, że masz ten sterownik: 5 - Wersja z driverem programowalnym 2,8V-4,5V 3,04A Sterownik rozszerzony na Attiny25V wersja 2.0.Zabezpieczenie termiczne, trzy grupy, tryby wysokiej sprawności, dwukierunkowa zmiana trybów i pomiar napięcia na ogniwie i inne.Cena 145zł (z XM-L2 na Noctigon). A w latarce ze światłem "długim" nie masz w ogóle kolimatora czy też trzeba jakiś wybrać? Rozumiem, że w obu latarkach masz po jednej diodzie? Aha, jeszcze kolor emitera: ja mam 4c, najbardziej zbliżone do światła słonecznego w samo południe. Niektórzy wolą 3c, barwa odrobinę chłodniejsza ale absolutnie nie można jej nazwać chłodną. Odradzam barwy zimne, światła jest wtedy o włos więcej ale barwa nie pozwala tak dobrze oku odróżnić kształtów, przeszkód, odległości itp w terenie. OK w takim razie już wiem co wybrać, albo 3 albo 4C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 W latarce masz jedną diodę a między nią a szybką masz albo REF czyli reflektor albo kolimator czyli optykę rozpraszającą. Kolimatora nie zakłada się NA czy W reflektor a zamiast. REF może być gładki albo OP. Gładki ma bardzo ostre przejście między spotem (promieniem bezpośrednim) a spillem (odbitym) - czyli ta kropka jest na środku dużo jaśniejsza niż reszta światła. Ref OP to skrót od Orange Peel czyli skórki pomarańczy i ma taką właśnie fakturę, rozprasza dzięki temu światło na styku spota ze spillem, przejście jest mniej gwałtowne. I to właśnie ta optyka jest zakładana fabrycznie. Ja mam sterownik na attiny25v ale nie V2 tylko V1, mam inne tryby do wyboru, dokładnie mam ten: https://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=12511 ale on już nie jest dostępny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 W latarce masz jedną diodę a między nią a szybką masz albo REF czyli reflektor albo kolimator czyli optykę rozpraszającą. Kolimatora nie zakłada się NA czy W reflektor a zamiast. OK wszystko wiem, tylko są jeszcze latarki z trzema diodami. Też są kolimatory do wyboru tylko inne, np. ten wygląda bardzo fajnie: Nie wiem jak to się sprawuje podczas jazdy, czy potrzeba wtedy drugą latarkę czy już nie, bo podobno ta latarka z trzema diodami świeci jaśniej i dalej. No ale to tylko teoria To generalnie, który sterownik byś polecił? 1 - Wersja z Driver LED 2,8V-4,5V (2,8A lub 3,04A) 3way z zabezp. termicznym . Rower i EDC. Zabezpieczenie termiczne, dwukierunkowa zmiana trybów,strobo rowerowe i kilka innych funkcji. Prosty w obsłudze. 2,8A lub 3,04A - do wyboru oraz wersje uproszczone z zabezpieczeniem termicznym.Cena 130zł (z XM-L2 na Noctigon).2 - Wersja z Driver LED 2,8V-4,5V (2,8A lub 3,04A) ProgramowalnyTC z zabezpieczeniem termicznym.Zabezpieczenie termiczne, cztery programowalne tryby, stroboskop o regulowanej jasności, dwukierunkowa zmiana trybów. Prosty w obsłudze.Cena 130zł/szt (z XM-L2 na Noctigon).3 - Wersja z Driver LED 2,8V-4,5V (2,8A lub 3,04A) Nowy 3way z zabezp. termicznym . Rower i EDC. Zabezpieczenie termiczne,dwukierunkowa zmiana trybów, strobo rowerowe, pomiar napięcia ogniwa, wydajny tryb 50% . Prosty w obsłudze. 2,8A lub 3,04A - do wyboru.Cena 135zł (z XM-L2 na Noctigon).4 - wersja z driverem programowalnym by alienth v201 / v211 Zabezpieczenie termiczne , dwa banki programowalnych trybów trybów, dwukierunkowa zmiana trybów,strobo rowerowe, pomiar napięcia ogniwa i inne.Cena 135zł (z XM-L2 na Noctigon).5 - Wersja z driverem programowalnym 2,8V-4,5V 3,04A Sterownik rozszerzony na Attiny25V wersja 2.0.Zabezpieczenie termiczne, trzy grupy, tryby wysokiej sprawności, dwukierunkowa zmiana trybów i pomiar napięcia na ogniwie i inne.Cena 145zł (z XM-L2 na Noctigon).6 - Wersja z driverem programowalnym 2,8V-4,5V 2,8A Sterownik extended v3.0 HE .Zabezpieczenie termiczne, 5 profili trybów, bardzo szerokie możliwości zaprogramowania ustawień według potrzeb:EDC, rower + strobo, taktyczny, moon, rowerowy z klaksonem (sekwencja ostrzegawcza uruchamiana jednym klikiem) i wiele innych.Cena 145zł (z XM-L2 na Noctigon) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 miałem D2 zmieniłem na Liitokale Lii-500. mierzy pojemność, może działać jako power-bank ( trochę duży ). mieści 4 ogniwa 26650 choć to akurat dla kogoś kto planuje S2 bez znaczenia.niewygodnie wyjmuje się ogniwa i to jedyne co mi w niej przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Wybrałbym 2 albo 5 w wersji 3,04A Tak, wiem, że są 3 diodowe wersje. Świecą trochę jaśniej ale rozkład nie jest tak idealny bo pod kołem będzie Ci brakowało. Naprawdę, im więcej pod kołem tym lepiej - zwłaszcza w terenie i podczas robienia zakrętów np 90*. Mając szmal i kupując jedną sztukę można myśleć o trzydiodowej, ale przy założeniu, że kupujesz dwa palniki nie ma sensu się w to bawić bo to właśnie REF ustawiony na płasko będzie walił bardzo, bardzo daleko - a tego kolimatorem nawet na trzech diodach nie uzyskasz. Będzie równomierniej ale zdecydowanie bliżej. Żebyś zrozumiał o jakim morzu światła mowa to zerknij na to foto, chyba jeszcze nigdy go nie wrzucałem. Pyknięte zza kierownicy w czarnym jak smoła lesie badziewnym aparatem w Xperii T podczas jednej z pierwszych przejażdżek: Kilkanaście metrów do tego białego drzewa na środku, widoczność na kilkadziesiąt przed rowerem... A jak nadal Ci mało opowieści, to dodam, że mój Młody swego czasu S2 przebijał balony. Włączał 100%, przykładał latarkę do napompowanego balona a ten pękał po chwili - tak się strumieniem światła nagrzewał. Wyobrażasz sobie latarkę o średnicy szkiełka 18mm, która ma taką moc, że prześwietla dłoń na środku a jak jest ciemno to i widać światło przez nadgarstek? Zamów, załóż a potem wróć i napisz, że zbierasz szczękę z podłogi. Niestety, efekt totalnego wow trwa około miesiąca czy dwóch, teraz już to dla mnie po prostu światło w rowerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 No dobra, czyli już wszystko jasne Jeszcze raz dzięki @, za pomoc. Jak kupię to na pewno dam znać co i jak Jeszcze tylko zostaje kwestia dobrania odpowiedniego uchwytu na kierę. Też jest tego sporo i tak jak wyżej nie wiem co wybrać. Można kupić kilka i ewentualnie odesłać kiepskie. To już jest najmniejszy problem https://allegro.pl/listing?string=uchwyt%20rowerowy%20na%20latark%C4%99&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-uni-1-1-0222 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Ja mam dwa te: http://allegro.pl/uniwersalny-uchwyt-latarki-lampki-rowerowej-czarny-i6419769852.html dwa lata, zero napraw, popraw, modyfikacji. Śrubki już zardzewiały ale nadal się trzyma bez pudła. Żeby było ciaśniej, to na dole ścisnąłem jeden uchwyt z drugim grubą trytytką. Efekt taki, że samo się nic nie przestawia a jak ręką ruszam to mam pole do manewru i mogę nie tylko ustawić góra-dół ale i na bok jeśli mam taką potrzebę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 No i chyba coś takiego sobie sprawię, bo jak tak przeglądam allegro to poza tym co Ty masz nic ciekawego nie ma, a te "markowe za 70 zł" to jakiś żart. Już na pierwszy rzut oka widać, że jest to zwykła tandeta Ale tak jak pisałem wcześniej, te uchwyty kosztują kilka zł, więc to żaden koszt, zawsze można kupić inny, albo po swojemu "stjuningować" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymcio111 Napisano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2017 Jak chcesz mam też swoje latarki modyfikowane. Mam dostępne od ręki kolimatory 60' , 20x60 lub 30x60 (nieco wyżej świeci od 20stki) . I mam dwie wersje reflektorów OP standardowy tekstura skórki pomarańczy i drugi mam SMO gładki dobry na długie światła . Podłoże diody też Noctigon daje i pastę termo, krążek mosiężny i mostkuję sprężynkę włącznika . tutaj moje ogłoszenie na forum w giełdzie . Akcesoria i ładowarki dostępne od ręki . Sterownik mam nowy ten sam co Darek 3way z zabezpieczeniem termicznym i przeciw rozładowaniu akumulatora za mocno . 3 grupy świecenia EDC I dwie rowerowe , bardzo prosty w obsłudze i ma wszystko czego potrzeba . https://www.forumrowerowe.org/topic/216370-latarka-convoy-s2-i-convoy-c8-oraz-akcesoria/ sama moja galeria : https://photos.google.com/u/1/share/AF1QipPzyte2g2gvFTEj88odTIk1jcm8sP1IEnJP3nGotYVa1_0arruZPXOOuE8I9RKPOQ?key=cGRsSVJPUGFFWVBPRVRpUzRuZGNBb05zcGdqY2RB Jak coś PW najlepiej Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.