HarveyDent Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Upsssss.... Szczegóły https://www.decathlon.pl/ecpl/static/wycofane-produkty/pdf/RAPPELPRODUIT-ROCKRIDER520540-AFFICHE_PLK.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Przyznać się do błędu to nic złego, gorzej jak ktoś stosuję politykę jak Kross czy Kellys i utrudnia wymiany ram, które strzelały na tylnym trójkącie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HarveyDent Napisano 13 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Zgadza się. Postawa godna pochwały. W cywilizowanych firmach to norma.Za dużo mają do stracenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRIS00 Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Jednak ta dożywotnia gwarancja to nie w kij dmuchał ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Kumplowi strzeliła rama Krossa w okolicach tylnego trojkata i bez sądu sie nie obyło Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brombosz Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Nie napisali gdzie te ramy pękają, ale jeżeli w miejscu gdzie wchodzi sztyca siodełka, to podejrzewałem, że to miejsce słabe konstrukcyjnie. Dodam, że się na tym nie znam a mimo to coś mi nie pasowało. Był trochę ból o to bo akurat na początku roku szukałem jakiegoś budżetowca i liczyłem na jakość/cenę z przełomu 2015/2016, a tu nie dość, że wyglądało słabiej to było też drożej. Podejrzewam też, że wiele innych osób zrezygnowało z zakupu z tych właśnie powodów. Honor uczciwego sprzedawcy w każdym razie tą informacją odzyskali. Pytanie tylko jaki % posiadaczy się o tym nigdy nie dowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firefoks Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Bravo Wy! (Decathlon) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Pytanie tylko jaki % posiadaczy się o tym nigdy nie dowie. Nadzieja tylko że ktoś kto ma konto i kartę dostanie tą informację jako newsletter, w innym wypadku kaplica. Ale to tak z każdym produktem będzie w każdej firmie. Mimo wszystko duży plus dla Deca za przyjmowanie na klatę błędów i próbę jego naprawy. Kumplowi strzeliła rama Krossa w okolicach tylnego trojkata i bez sądu sie nie obyło Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Już po sprawie czy w toku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmutonus Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Bardzo odpowiedzialna polityka Decathlonu / btwin zasługuje na pochwałę tym bardziej,ze w grę wchodzi bezpieczeństwo uzytkownika . Brawo !! Firma na poziomie. Wpadki sie kazdemu zdarzają , róznica jest taka , ze niektórzy potrafią sie przyznać do błędu a inni siedzą cicho i zatajają takie fakty.Dotyczy to praktycznie wszystkich branż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Już po Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 14 Kwietnia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Nadzieja na uczciwy biznes odżyła. Widać, że nie wszyscy chowają głowę w piasek i starają się przeczekać pudrując syfa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porcelanowy Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Powitoł Zagraniczna firma uczy cywilizacji w buszmeńskim kraju Niepierwsza akcja=> https://www.decathlon.pl/wycofane-produkty.html Muszę sprawdzić, co to za hulajnogę ma Chrześnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Osoby które narzekały na Rockridery że szmelc szczęśliwe że się potwierdziło. Osoby które chwaliły Decathlon za podejście do klienta szczęśliwe. Klienci szczęśliwi. Decathlon trochę mniej szczęśliwy ale za to wyszedł z twarzą a nie zamiatał (jak Kross przez długi czas) pod dywan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Czyli od dziś przestajemy kupować:Rockridery, bo szmelc, co pokazuje powyższy temat Krossy, bo szmelc, co pokazuje inny temat Treka, bo szmelc: https://www.trekbikes.com/us/en_US/company/legal_policies/safety_recalls/ Cannondale, bo szmelc: http://www.cannondale.com/en/International/Safety-Notices-and-Recalls Specialized, bo szmelc: https://media.specialized.com/Venge%20ViAS%20-%20Rider%20Notice.pdf https://www.productsafety.gov.au/system/files/recall/Recall%20Notice%20-%20Specialized%20Bicycles.pdf Gianta, bo szmelc: https://www.giant-bicycles.com/us/recall-information GT, bo szmelc: http://www.gtbicycles.com/usa_en/recalls/ Look, bo szmelc: http://www.bicycleretailer.com/recalls/2017/03/28/look-cycle-recalls-about-800-stems Foxa, bo szmelc: http://www.bicycleretailer.com/recalls/2016/11/01/fox-gets-cpsc-approval-shock-recall Wymieniać dalej? Zaraz nie będzie czego kupować, bo wszystko szmelc. Takie sytuacje się zdarzają każdemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Do czego to doszło aby chwalić za coś co powinno powinno być obowiązkiem , cóż takie czasy/kraj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Powinno być obowiązkiem, ale ile musi się stać aby firma coś takiego zrobiła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Borsuczy Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Wyjaśnia się sedno niedawnego tematu na forum o usterce jakiegoś Rockridera https://www.forumrowerowe.org/topic/215665-rower-nastepca-rockrider-580-275-btwin-jaki/?do=findComment&comment=1963111 Chyba naprawdę warto kupować te rowery w Decathlonie. Mając jakąś wiedzę o rowerach, wiedząc co i jak, żeby dobrze kupić, zmienić co trzeba do osobistych preferencji (albo i nie), bez utraty gwarancji i można śmiało na nim jeździć, bo jak coś nie tak, to gwarancja jest na poziomie. A może i nie, sorki, nie doczytałem, tam była mowa o RR 580, a tutaj nie ma o tym. Chyba, że na tej samej ramie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Nie, 520 i 580 mają kompletnie inne ramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 14 Kwietnia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 ale ile musi się stać aby firma coś takiego zrobiła? Tyle żeby firma była nastawiona na zysk i zadowolenie klienta, nie tylko na sam zysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrisK Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Ale oni nie pierwszy raz mają taka akcję https://www.decathlon.pl/wycofane-produkty.html Po prostu polityka firmy jest taka ze dbają o jakość. Ponieważ działają na poletku gdzie ludzie lubią wydać pieniądze a i mają też serie produktów tanich "jednorazowych" to na ten moment stać ich na przyjęcie na klatę błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikiChomik Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 I to jest różnica między firmą polską a zagraniczną. Ostatnio Decathlon spóźnił się 2 tygodnie z realizacją mojego prostego zamówienia za 3 dyszki - po czym dostałem 2 maile z przeprosinami, zwrot pieniążków i zamówiony produkt za darmo (mimo, że w ogóle się o to nie ubiegałem i pisałem im, że nie ma pośpiechu z realizacją zamówienia). Tymczasem takie bylejakie centrum rowerowe obiecuje realizację zamówienia w 3 dni, a po 3 tygodniach oczekiwania tracę cierpliwość i anuluję zamówienie... Zresztą tzw. recall jest standardową procedurą poza krajami trzeciego świata, takimi jak polska - produkty kontroluje się też po wprowadzeniu ich do sprzedaży i w razie czego jest taka akcja. Tymczasem w trzecim świecie polskim strach w ogóle zapytać mailowo o status zamówienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.