MajkelVoc Napisano 11 Kwietnia 2017 Napisano 11 Kwietnia 2017 Witam zakupiłem R7 w dość atrakcyjnej cenie. Od razu napiszę ,że jestem lalikiem w tych sprawach... Amorka jeszcze nie zamontowałem ,ale po kilku testach ,zauważyłem ,że przy lewym goleniu chyba wychodzi olej minimalnie ,ale jednak przy prawym olej minimalnie ale jednak. Mam 14 dni na przetestowanie i oddanie, Sprzedawca zapewniał mnie że, nie przepuszcza powietrza ani oleju, nigdy nie rozkręcał go i nic nie wymieniał ,oraz używał go tylko do startów,co uważał za sporadyczne używanie proszę was o wstępne zbadanie jego stanu i doradzenie, co mogę zrobić, jeśli faktycznie przepuszcza olej czy jest to dość prosto do naprawienia itp. Dzięki. Tak wygląda lewa goleń po 50 próbach w prawej praktycznie brak oleju Cytuj
montell81 Napisano 11 Kwietnia 2017 Napisano 11 Kwietnia 2017 Ze zdjęć wiele powiedzieć nie można poza tym, że wygląda przyzwoicie. Zamontuj i pojeździj, zobacz jak pracuje. Sam jestem ciekaw, bo 210zł to dość atrakcyjna cena. Niedawno sprzedałem r7 z pivotami i na dzień dobry dawali mi ponad dwa razy więcej. Cytuj
MajkelVoc Napisano 11 Kwietnia 2017 Autor Napisano 11 Kwietnia 2017 https://drive.google.com/file/d/0B-4tfZa7bRLLd2ZYcGVOeEdQYTg/view?usp=drivesdk Jak sądzicie czy kultura pracy jest w porządku ? Te trzaski są normalne ? Cytuj
MajkelVoc Napisano 31 Marca 2019 Autor Napisano 31 Marca 2019 (edytowane) witam mam pytanie odnośnie mojego amortyzatora Manitou R7 Platinum SPV 2007 dokupiłem pompkę do niego i nie wiem teraz jak ustawić ciśnienie tzn. od czego zacząć , od jakiego zawora pompować i czy najpierw spuścić powietrze z całego amortyzatora czy jak to zrobić? Edytowane 31 Marca 2019 przez durnykot poprawiona czcionka- większej nie było? Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 31 Marca 2019 Mod Team Napisano 31 Marca 2019 Instrukcja http://www.manitou.com.pl/widelce_manitou_2007.pdf Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 31 Marca 2019 Mod Team Napisano 31 Marca 2019 Nie "kumasz" czego? W amorku z SPV ,jeśli pamiętam ( bo to zabytek ), masz dwie komory- lewa komora to główna sprężyna powietrzna, gdzie gdzie ustawiasz ciśnienie pod swoją wagę ( SAG ), po prawej stronie masz komorę SPV , której ustawienie jest opisane w manualu. Ustaw SAG, komorę SPV na 70 psi i szukaj właściwego ustawienia platformy w czasie jazdy. W teorii w obu komorach powinieneś mieć w miarę podobne ciśnienie i tak najczęściej ustawiano. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.