Chrisnow Napisano 11 Kwietnia 2017 Napisano 11 Kwietnia 2017 Posiadam obręcze 29" wtb kom i23. Szukam do nich opony race King w rozmiarze 2.0". Mam dylemat jakiej wersji szukać aby dało się je zamontować Tubeless... Konkretne linki mile widziane Pozdrawiam Krzysztof
maczet190399 Napisano 11 Kwietnia 2017 Napisano 11 Kwietnia 2017 Wersja Protection będzie odpowiednia. Ewentualnie zwykła zwijana. Tylko nie race sport, bo będzie sie pociła na bokach.
Chrisnow Napisano 11 Kwietnia 2017 Autor Napisano 11 Kwietnia 2017 Wersja Protection będzie odpowiednia. Ewentualnie zwykła zwijana. Tylko nie race sport, bo będzie sie pociła na bokach.Ale protection jest na drucie czy zwijana? Sent from my Letv X500 using Tapatalk
maczet190399 Napisano 11 Kwietnia 2017 Napisano 11 Kwietnia 2017 Protection zwijana http://www.bikestacja.pl/pl/opona-continental-race-king-protection-29x2-2-730g-25937.html
Chrisnow Napisano 11 Kwietnia 2017 Autor Napisano 11 Kwietnia 2017 Przymierzalem się do takiej http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6780147113 ale sprzedawca stwierdził że nie nadaje się do montażu bez dętki Sent from my Letv X500 using Tapatalk
maczet190399 Napisano 11 Kwietnia 2017 Napisano 11 Kwietnia 2017 Wiem, ze ludzie jeżdzą na takiej na mleczku i i dzie. Jednak jak nie chcesz miec problemów na szlaku, że opona spadła Ci z felgi lub poci sie na bokach (tworzy sie taka rosa i wygląda nie estetycznie) to kup dedykowana do TLR Ma mocniejsze boki i jest odporniejsza na przebicia.
Chrisnow Napisano 11 Kwietnia 2017 Autor Napisano 11 Kwietnia 2017 Wiem, ze ludzie jeżdzą na takiej na mleczku i i dzie. Jednak jak nie chcesz miec problemów na szlaku, że opona spadła Ci z felgi lub poci sie na bokach (tworzy sie taka rosa i wygląda nie estetycznie) to kup dedykowana do TLR Ma mocniejsze boki i jest odporniejsza na przebicia.Czyli mam rozumieć że model z linku podanego przeze mnie powinien "siąść" na obręczy bez większych problemów? Tyle że nie jest rekomendowany jako typowy TLR... Ktoś może przerabial ten model i daje rade? Sent from my Letv X500 using Tapatalk
roberthd79 Napisano 11 Kwietnia 2017 Napisano 11 Kwietnia 2017 Mam RTR revo tubeles ready nową wersję(130zł),nigdy nie miałem szybszej opony,nigdy nie miałem tak słabo trzymającej opony na zakrętach i na podjazdach,niezależnie od ciśnienia od 1,8do 2,5 bara. I nigdy nie miałem tak słabej opony na przebicia. Lipa! Maxxis Ikon przebija ją pod każdym względem,no moze poza szybkością-oporami toczenia,ale jest niemal porównywalna. A to że jest dedykowana pod bezdętkowy system nie znaczy że jest mocniejsza na przebicia,różni się tylko stopką pod uszczelnienie,reszta to nadal słaba lipa
ArtGD Napisano 12 Kwietnia 2017 Napisano 12 Kwietnia 2017 Jakbyś kupował RK w wersji Performance to zwróć uwagę na ścianki boczne. Jeśli widać na nich kształt plastra miodu jak w tym linku http://allegro.pl/continental-race-king-29x2-0-zwijana-opona-29-mtb-i6717753347.html to nie powinno być problemów z uszczelnieniem (przynajmniej ja nie miałem problemów). Jeśli ścianka wygląda jak w tym linku http://allegro.pl/opona-continental-race-king-29x2-0-zwijana-605g-i6508113003.html to mogą być kłopoty. To starszy model opony i pewnie nie był pomyślany żeby działać z mleczkiem. U mnie pociły się ścianki boczne przez co mleczko szybko zasychało.
Chrisnow Napisano 15 Kwietnia 2017 Autor Napisano 15 Kwietnia 2017 Update.... Przód wtb kom i23 i maxxis ikon 29x2.2 60 tpi zwijana uszczelniła się bez problemu pompką serwisową plus woda z mydlinami aby łatwiej wskoczyła....trzyma ciśnienie przez jakiś czas nawet bez mleczka.... We wtorek próba z race kingami performance Sent from my iPhone using Tapatalk
zaba84 Napisano 16 Kwietnia 2017 Napisano 16 Kwietnia 2017 Sorki że tak z butami w czyjsc temat ale mam pytanko... Posiadam u siebie opony continental race king 29x2.2 zwijana. Chciałbym je wymienić na coś mocniejszego ponieważ podczas jazdy po parku przebił mi opone zwykły kolec od róży. Czy taka sama opona ale np drutówka będzie mocniejsza?
cervandes Napisano 16 Kwietnia 2017 Napisano 16 Kwietnia 2017 A co ma drut do odporności na przebicia? Ty myślisz, że opona drutowana to cała z drutu jest zrobiona? Drut jest tylko w stopce opony, tym elemencie co się chowa w obręcz. A odporne na przebicia opony - tzn odporniejsze - są po prostu cięższe. Coś za coś... Taki np Smart Sam Plus czy teraz Double Defence ma wkładkę antyprzebiciową, która pomoże Ci ale nie unikniesz wszystkich dziur. No i ciężej taką oponę rozpędzić i utrzymać prędkość, ponieważ jest zwyczajnie cięższa.
roberthd79 Napisano 16 Kwietnia 2017 Napisano 16 Kwietnia 2017 Maxxis Ikon w wersji silkworm i zapomniałem co to przebicia jak na szajskingach Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
beskid Napisano 16 Kwietnia 2017 Napisano 16 Kwietnia 2017 Czy taka sama opona ale np drutówka będzie mocniejsza? Nie. Zmień markę bo Conti to ścierwo jakich mało.
zaba84 Napisano 17 Kwietnia 2017 Napisano 17 Kwietnia 2017 Tzn mi się wydaje że drutówka ma jakby grubszą gumę albo ogólnie jest grubsza niż ta zwijana.... Ta zwijana to takie delikatne coś mi się wydaje poza tym nigdy nie spotkałem się z tym żeby przebił oponę kolec od róży, Był normalnie wbity w oponę na wylot. Ps. z tyłu też mam kapcia, prawdopodobnie też kolec bo co innego jutro dopiero zdejmę tył.
Herman88 Napisano 21 Kwietnia 2017 Napisano 21 Kwietnia 2017 Update.... Przód wtb kom i23 i maxxis ikon 29x2.2 60 tpi zwijana uszczelniła się bez problemu pompką serwisową plus woda z mydlinami aby łatwiej wskoczyła....trzyma ciśnienie przez jakiś czas nawet bez mleczka.... We wtorek próba z race kingami performance Sent from my iPhone using Tapatalk I jak poszło z tymi Rejskingami? Jaką brałeś wersję Ikona? Tą najtańszą zwijaną?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.