grzesiowu Napisano 10 Kwietnia 2017 Napisano 10 Kwietnia 2017 witam w nowym rowerku taka przygoda: nagle brak przekazywania napędu, nawet na najmiększym biegu, na płaskim asfalcie, czasem złapie na ćwierć obrotu korbą to wszystko. Na początku pomyślałem spadł łańcuch ale nie .... koło wymontowane i jutro ide do mechesa ale strasznie mnie to męczy co się mogło stać; ja nie jestem silny
cervandes Napisano 10 Kwietnia 2017 Napisano 10 Kwietnia 2017 Za dużo smaru w ratchecie? Syf w nim? Pękła sprężynka? Tam nic więcej nie ma przecież
Tomek21001 Napisano 10 Kwietnia 2017 Napisano 10 Kwietnia 2017 Cyka ? Jak nie cyka,pękła sprężyna. Tam nie bardzo ma się co popsuć przy małym przebiegu. Odkręć kasetę,ściągnij bębenek,wszystko będzie widać. Jak jesteś leniwy szarpnij razem z kasetą,też zejdzie.
phoe Napisano 10 Kwietnia 2017 Napisano 10 Kwietnia 2017 Pociągnij kasetę do przodu, powinien bębenek razem z kasetą zejść, zobaczysz co się stało w środku.... lub jak masz klucz do kaset, ściągnij kasetę, a potem bębenek.
grzesiowu Napisano 10 Kwietnia 2017 Autor Napisano 10 Kwietnia 2017 cyka a mozliwe ze sie bębenek obluzował na jakimś wyboju?
phoe Napisano 10 Kwietnia 2017 Napisano 10 Kwietnia 2017 Wątpliwe, on albo wskakuje na swoje miejsce lub jest że tak powiem luźny, ale to by Ci cała kaseta latała.
dawid Napisano 11 Kwietnia 2017 Napisano 11 Kwietnia 2017 Rozbierz piaste i sprawdz ile tam jest elementow. Powinny byc 2 sprezynki, 2 zebatki star ratchet i tuleja dystansowa. Kiedys mialem taki przypadek ze dostalem 3 piasty bez jednej sprezynki i po kilku obrotach system zapadkowy zaczynal wydawac dziwne dzwieki. Pozatym mogly sienzawiesic zebatki star ratchet. W najgorszym wypadku zerwane zeby w zebatkach star ratchet lub urwany gwint w korpusie piasty. Cokolwiek by sie nie stalo to DT bardzo szybko rozpatruje sprawy gwarancyjne
grzesiowu Napisano 11 Kwietnia 2017 Autor Napisano 11 Kwietnia 2017 zdjąłem bębenek razem z kasetą potem to złożyłem do kupy i na razie bangla tzn pojeżdziłem po garażu podziemnym póki co
phoe Napisano 11 Kwietnia 2017 Napisano 11 Kwietnia 2017 Może jedna ze sprężynek jakoś się dziwnie zablokowała i była "na płasko", bo pewnie jak sam zauważyłeś, tam się nie ma co zepsuć za bardzo w nowej piaście.
grzesiowu Napisano 12 Kwietnia 2017 Autor Napisano 12 Kwietnia 2017 pojeździłem po pracy po Lasku i bez sensacji; dziwna historia
grzesiowu Napisano 26 Czerwca 2017 Autor Napisano 26 Czerwca 2017 wracam do tematu bo jest nawrót zastanawiam się może sprężyny za słabe i za słabo pchają rachety na siebie? z innej beczki to w necie ludzie piszą że 36t właśnie takie problemy robi tzn jednym robi innym nie z pamięci pisząc to chyba włąśnie ja mam 36t (w każdym razie wygląda na więcej niż 18) chyba kupię na test używane 18t bo ludziska nagminnie se apdejtują i zobaczę co wtedy PS czy faktycznie trzeba używać dedykowany do ratchetów smar od dt
cervandes Napisano 26 Czerwca 2017 Napisano 26 Czerwca 2017 Nie. Niektórzy używają jakiegokolwiek smaru rozcieńczonego olejem, żeby konsystencja była rzadsza. I działa.
grzesiowu Napisano 28 Czerwca 2017 Autor Napisano 28 Czerwca 2017 kupiłem używane ratchety 18t i zamontowałem suche, pojeździłem po garażu i na razie jest ok okazało się że te fabrycznie zamontowane w piaście to też były 18t nic nie rozumiem
grzesiowu Napisano 30 Czerwca 2017 Autor Napisano 30 Czerwca 2017 ciągdalszy ... za radą kolegów z ET wysuszyłem wsio ze smaru wszelkiego; ratchety sprężynki i wnętrza bębenka oraz korpusu piasty i dało to efekt; potestowałem na podjazdach i żadnych zrywek transmisji
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.