Skocz do zawartości

[dt350 tył] awaria


grzesiowu

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

 

w nowym rowerku taka przygoda: nagle brak przekazywania napędu, nawet na najmiększym biegu, na płaskim asfalcie, czasem złapie na ćwierć obrotu korbą to wszystko. Na początku pomyślałem spadł łańcuch ale nie ....

 

koło wymontowane i jutro ide do mechesa ale strasznie mnie to męczy co się mogło stać; ja nie jestem silny

Napisano

Cyka ?

Jak nie cyka,pękła sprężyna.

Tam nie bardzo ma się co popsuć przy małym przebiegu.

Odkręć kasetę,ściągnij bębenek,wszystko będzie widać.

Jak jesteś leniwy szarpnij razem z kasetą,też zejdzie.

 

Napisano

Pociągnij kasetę do przodu, powinien bębenek razem z kasetą zejść, zobaczysz co się stało w środku.

... lub jak masz klucz do kaset, ściągnij kasetę, a potem bębenek.

Napisano

Rozbierz piaste i sprawdz ile tam jest elementow. Powinny byc 2 sprezynki, 2 zebatki star ratchet i tuleja dystansowa. Kiedys mialem taki przypadek ze dostalem 3 piasty bez jednej sprezynki i po kilku obrotach system zapadkowy zaczynal wydawac dziwne dzwieki.

Pozatym mogly sienzawiesic zebatki star ratchet.

W najgorszym wypadku zerwane zeby w zebatkach star ratchet lub urwany gwint w korpusie piasty.

 

Cokolwiek by sie nie stalo to DT bardzo szybko rozpatruje sprawy gwarancyjne

  • 2 miesiące temu...
Napisano

wracam do tematu bo jest nawrót

 

zastanawiam się może sprężyny za słabe i za słabo pchają rachety na siebie?

 

z innej beczki to w necie ludzie piszą że 36t właśnie takie problemy robi tzn jednym robi innym nie

 

z pamięci pisząc to chyba włąśnie ja mam 36t (w każdym razie wygląda na więcej niż 18)

 

 

chyba kupię na test używane 18t bo ludziska nagminnie se apdejtują i zobaczę co wtedy

 

 

PS czy faktycznie trzeba używać dedykowany do ratchetów smar od dt

 

 

 

Napisano

kupiłem używane ratchety 18t i zamontowałem suche, pojeździłem po garażu i na razie jest ok

 

okazało się że te fabrycznie zamontowane w piaście to też były 18t

 

nic nie rozumiem

Napisano

ciągdalszy ... za radą kolegów z ET wysuszyłem wsio ze smaru wszelkiego; ratchety sprężynki i wnętrza bębenka oraz korpusu piasty

i dało to efekt; potestowałem na podjazdach i żadnych zrywek transmisji

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...