bloszek Napisano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2017 Witam, wiem ze jest manual na stronie foxa odnosnie rozebrania tlumika fit. Czy ktos wymienial sam olej w tym tlumku bez rozbierania go na czesci pierwsze? Tlumik dziala ale chyba wypadaloby juz zmienic w nim olej. Dolny serwis olejowy robie we wlasnym zakresie. Ale tlumika fit jeszcze nie rozkladalem. Czy diabel nie straszny jak go maluja ?? Jak macie jakies doswiadczenia lub porady to bede wdzieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2017 Żeby wymienić olej nie musisz rozkładać całego tłumika, wystarczy wylać olej górą i zalać górą przy pomocy strzykawki i adaptera, trzeba jedynie pamiętać żeby sporo razy go przepompować naciskając przy tym blader żeby wypchnąć wszystkie bąbelki. Podstawowy problem to adapter do odpowietrzenia który wkręcasz w tłumik, można zamiast tego spróbować wkręcić strzykawkę o odpowiedniej średnicy w gwint ale to musiałbyś poszukać czy w ogóle znajdziesz taką co wejdzie i się uszczelni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bloszek Napisano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Dzieki za odpowiedz. Z tego co widzialem adapter gwintowany potrzebny jest do tlumika ctd. http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/QuickTech/32FITFullServiceProc.htm Tu jest pokazane ze potrzebna strzykawka z "gumka". Kurcze tylko pompowanie tym gumowym pecherzem mnie przeraza zeby nic nie uszkodzic/zafaudzic. Rozumiem ze tlumik fit mozna zalac motorexem 10W ktorego leje w dolne lagi? Ostatnio robilem serwis znajomemu o/b i nie bylo tyle zachodu, a tu troche galoty mi faluja. Moj tlumik dziala na razie ok. Ale zdaloby sie raz w sezonie wymienic olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Faktycznie, jakoś mi się ubzdurało że masz ctd . uszkodzić raczej ciężko, nie ma co się bać. Lepiej jest kupić lepszy olej o wysokim wskaźniku lepkości bo zwykły motorex szybko się przepracuje, dobry będzie np. Silkolene RSF 10W. Oczywiście motorex moze być ale musisz liczyć się z mocniejszą reakcją przy zmianie temperatury oraz z tym że tłumik szybciej się zapowietrzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bloszek Napisano 12 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2017 http://olejefuchs.pl/fuchs-silkolene-rsf-10-1ltr.html Mowimy o tym oleju? Lepszy od motorexa? Rozumiem ze w dolne lagi bedzie pasowal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2017 Tak, o tym. Do dolnych też go możesz zalewać, chociaż nie ma takiej potrzeby, bo obojętne co 10-15W użyjesz to będzie działać, może być równie dobrze Agip Fork Oil za 28zł . Najważniejsze żeby w tłumiku był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bloszek Napisano 30 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2017 Dziekuję za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.