sebcom Napisano 7 Kwietnia 2017 Napisano 7 Kwietnia 2017 W tym sezonie muszę już kupić szosę. Budżet do 8000 zł - sam rower Przejrzałem już ofertę, wymagania długość górnej rury 530-535, geometria nie jakaś ekstremalnie wyścigowa. Trek emonda sl5 http://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-szosowe/rowery-szosowe-wyczynowe/%C3%A9monda/%C3%A9monda-sl-5/p/1442000-2017/ Rower na 105 i to całej co jest dużym plusem - myślę grupa dla mnie wystarczająca, waga poniżej 8 kg. Gwarancja trek na ramę dożywotnia - miły dodatek. Rama SL, wyższy model od S, wewnętrzne prowadzenie linek - jeszcze w tamtym sezonie o wiele droższa, Niestety nie mogę zobaczyć tego modelu na żywo, a co do malowania na czerwono (viper red - jasny czerwony) to mam mieszane uczucia. Na pewno rower rzuca się w oczy. Jest jeszcze silver, ale on wydaje się bez wyrazu. Merida Scultura 5000 http://www.rowerymerida.pl/produkt1274/scultura-5000-rower-merida.html Rower na niepełnej Ultegrze, mimo że Ultegra, rower trochę cięższy 8 kg. Z gwarancją już nie jest tak dobrze jak w treku, chyba 2 lata. Na pewno inwestycja w przyszłym sezonie, zmiana korby i hamulców powoduje że mamy pełną Ultegrę, czyli poziom wyżej. Rower tańszy o ok. 1 tys. zł. Wygląd - czarne malowanie dla mnie ok. Tak więc mam pytanie, co wybrać?
tobo Napisano 7 Kwietnia 2017 Napisano 7 Kwietnia 2017 Jeździsz często? Jakie przebiegi roczne? Jeździsz w mokrych warunkach? Kręcisz siłowo? The other issue is that the bearings are pressed directly into the carbon. With tolerances on carbon shells being what they are, this could either work well, or not so much. Another problem that I have seen is that the BB shell ovalizes over time from repeated compression of the carbon under pedaling forces. Trek’s solution for either problem is to send out a custom sized ‘V2’ bearing, which is a slightly larger version of the 6805 size that should have fit initially. W skrócie: gniazda mufy suportu ulegają rozkalibrowaniu bo głupki z Treka wpadły na pomysł zamontowania łożysk bezpośrednio w karbonie. Jeśli sprzedawca tego sl5 jest Twoim znajomym to pogadaj z nim na temat problemu. Ja miałem z nim styczność więcej niż często. Realnie nie ma to znaczenia bo taki problem oznacza wymianę w ramach gwarancji. Reszta ramy jest bez zastrzeżeń. Trek używa specyficznego dolnego łożyska sterów. Koła Bontragera nie słyną z trwałości łożysk w piastach oraz z żywotności obręczy. Szczególnie jeśli jeździsz w deszczu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.