Bajerniak Napisano 4 Kwietnia 2017 Napisano 4 Kwietnia 2017 Hej, tak jak w tytule. Świetny model Selle Italia man gel flow (ok.300zł) czy na połowę tańsze wtb speed pro cr ? Poszukuję przede wszystkim wygody na dłuższe jazdy, nie interesuje mnie waga siodełka. Tylko i wyłącznie wygoda i żeby obyło się bez bólu tyłka.
LukaszNN Napisano 4 Kwietnia 2017 Napisano 4 Kwietnia 2017 Jeżdżę od kilku lat tylko na WTB mam to speed pro. Wcześniej jak zaczynałem przygodę z rowerem na konie firemountain, która w fabrycznej specyfikacji też miała jakiś niski model WTB dupsko nie było przyzwyczajone ale mimo to żadnych dolegliwości nie miałem, one są po prostu zai...ie wygodne, ze swojej strony polecam
woojj Napisano 4 Kwietnia 2017 Napisano 4 Kwietnia 2017 skóra vs plastik ;-))) stąd różnica w cenie. Man gel flow jest ponadto naprawdę wygodny. Nie znam złego zdania na temat tego siodełka.
Bajerniak Napisano 4 Kwietnia 2017 Autor Napisano 4 Kwietnia 2017 to że man gel flow jest wygodne to wiem, ale kosztuje ponad 300zł a WTB jest dwukrotnie tańsze, dlatego czy warto zatem je kupić ? Tak jak pisałem interesuje mnie tylko i wyłącznie wygoda i jak najmniejszy ból tyłka a dokładnie kości kulszowych.
woojj Napisano 5 Kwietnia 2017 Napisano 5 Kwietnia 2017 pisałem interesuje mnie tylko i wyłącznie wygoda i jak najmniejszy ból tyłka a dokładnie kości kulszowych. czy warto dopłacać do skóry??? Ja od 20 lat używam siodełek tylko skórzanych. Są milsze w dotyku i nie lepią się do tyłka ;-))) nie ma mowy o odparzeniach....Chcesz naprawdę dobre siodło kup skórzane. Siodło to chyba najważniejszy punkt roweru-punkt styku.A jeśli chcesz naprawdę wygodnie weź wersję damską Lady gel flow https://www.bikester.pl/selle-italia-lady-gel-flow-siodeko-czarny-257072.html