tupti Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Witam, zupełnie nie znam się na rowerach, a chciałbym kupić solidny rower do kilkudniowych wycieczek po Polsce. Nie musi być bardzo zaawansowany technicznie, ważne żeby był porządnie wykonany i służył mi przez lata. Najbardziej zależy mi na bagażniku oraz chciałbym koniecznie mieć kierownicę baranka. Ważne, żeby także ważył jak najmniej i miał dosyć cienką oponę, bo obecnie posiadam ciężki rower górski z szeroką oponą i wspaniałymi amortyzatorami, ale potrzebuję czegoś do innych celów. Proszę o porady na co zwrócić uwagę przy zakupie, jaką ramę wybrać (ważę 70kg), a także o polecenie mi konkretnych modeli. Budżet do 2000, ale dosyć elastyczny, więc jeżeli rower za 2400-2700 będzie nieporównywanie lepszy, to może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...