Melman1980 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Panowie posiadam nerve 8.9 2015. Siedzi tam FLOAT CTD Performance Boostvalve. Oznaczenie CMNL 2014, FLOAT-A P-S, CTD BV LV, Canyon, Nerve AL 29, 7.250, 1.750, 0.8 Spacer, VTL, RTL, 175, 16 Canyon ustawił platformę dość miękka w tym rowerze szczegolnie na climb, powiedzmy, że chcialbym zeby szczegolnie ustawienie CLIMB było bardziej sztywne co moglbym uzyskac takim damperem: 2016, FLOAT DPS, P-S, A, 3pos LV, 7.25, 1.75, 0.9 Spacer, CL+, RM, Climb F Moje pytanie. Czy mogę dokonać takiego zabiegu? Czy rower wtedy nie straci nie wiem jak to nazwac swoich wlasciwosci albo moze to zle wplynac na sam rower zawieszenie w sensie trwalosci itp ? Czy po prostu bedzie tylko sztywniejsza platforma i tyle? Domyslam sie ze chodzi o przelozenie ramy ktore u mnie wynosi 2,5 x 1 i w zwiazku z tym powinno sie stosowac bardziej miekka platforme ale w tym foxie DPS "Climb" jest chyba jakos tam odseparowany od reszty platformy i mozna uzyskac duza twardosc tylko na ustawieniu FIRM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wieteska Napisano 18 Maja 2017 Udostępnij Napisano 18 Maja 2017 Witaj, Miałem podobny problem w swoim Nervie 27,5. Tryb climb był raczej miękki, co mało mi pasowało. Teoretycznie można rozwiązać ten problem zmianą zaworowania, ale powinno chyba wystarczyć zmienienie oleju na gęstszy. W zeszłym roku, w związku z tym problemem, damper pojechał do spider suspensions. Wytłumaczyłem dokładnie, o co mi chodzi i zrobili super, jednocześnie odradzając mi zmianę zaworowania. Warto spróbować, zawsze to taniej, niż nowy damper, który niekoniecznie będzie dobrze zestrojony z ramą.. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 22 Maja 2017 Udostępnij Napisano 22 Maja 2017 Oleju również się nie zmienia. Wystarczy zmienić ciśnienie w ifp na większe i tak się to robi standardowo z tych damperach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 22 Marca 2018 Udostępnij Napisano 22 Marca 2018 (edytowane) Dla potomnych :] / Jak dla mnie DPS w stosunku do CTD to przepaść technologiczna Miałem 3 lata CTD i nigdy rewelacji nie było, Próbowałem modyfikować jego pracę dystansami w komorze ale albo nie było pełnego skoku albo nie było blokady, Po 2 latach przeszedł pełny serwis co troszkę go poprawiło, ale wieczne obijanie się pedałami o wertepy na otwartej blokadzie, skutkowało tym, że używałem go w 90% w opcji Trial bo opcja Climb praktycznie nie działała. W końcu zaczął puszczać olej więc zrobiłem mu serwis komory powietrznej a w między czasie trafił się DPS z 2017 od tego czasu CTD sobie leży w pudełku. Co do DPS Blokada praktycznie stała nie zależna od ciśnienia w komorze i ustawienia rebound Dużo łatwiej go ugiąć przynajmniej w wersji EVOL, w większym stopniu się ugina ale wtedy kiedy jest to potrzebne. Pracuje znacznie płynniej, dużo łatwiej się go ustawia. Różnice w pracy na poszczególnych trybach są wyraznie odczuwalne Co ciekawe da się go bez problemu pogodzić z manetką CTD :] Edytowane 22 Marca 2018 przez OrzelPiotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 23 Marca 2018 Udostępnij Napisano 23 Marca 2018 Dampera nie mam, ale w amorku fox mam manetkę CTD i chodzi spoko, może na sucho słabo się ugina, ale w terenie pracuje dobrze. Blokada na sztywno zależna od napięcia linki w baryłce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 26 Marca 2018 Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 Z tego co wiem nie ma amortyzatorów DPS tylko i wyłącznie dampery - więc to u nie ma bardzo czego porównywać :] / choć akurat w amortyzatorach CTD działa przyzwoicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.