Banditt Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Witam Planuje zakup nowego roweru lecz mam straszny problem ponieważ jestem amatorem MTB. Myślałem o zakupie roweru 29" Scott Aspect 930 lub 940 czy Cube Analog 29 a może Kross B4. Jeżdżę po lesie i terenach polnych czasami wypad w góry . Mam 190 cm i nie wiem czy to dobre typy do 3000tys zł . Proszę o pomoc bo Panowie w Sklepie strasznie zachwalają te rowery maja racje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roxorloops Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Nie są to złe marki, ale tak na chłopski rozum, będą zachwalać marki które mają w sklepie a nie marki, które ma konkurencja w sklepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Banditt Napisano 29 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Hej. A co sadzisz o tych modelach co wyżej napisałem ? Jeżeli znasz lepsza markę rowerów to proszę podaj chętnie, zapoznam sie z innymi . Scott ,Cube,Kross to marki które dość często widuje.Nie wiem czym sie kierować przy wyborze bo w każdym sklepie słyszę "ta marka jest super itd " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...