Evanios Napisano 28 Marca 2017 Napisano 28 Marca 2017 Mam problem taki, że... śrubę "L" już mam dobrze wyregulowaną (zębatka mała prosto nad największą zębatką z tyłu), ale śruba "H" to czarna magia... problem jest widoczny w 3 najwiekszych przerzutkach (najmniejsze zębatki). Gdy łańcuch jest na najmniejszej i reguluję , by łancuch nie ocierał o wcześniejszą zębatkę, to zaś jak zmienie bieg jeden do tyłu to nie przechodzi, a jak wyreguluję na tym jednym biegu do tyłu, to zaś ociera mi na największym biegu,... eh proszę by ktoś to zrozumiał. Rower to Kross Vento 3.0 2016, nowy, jeżdżony 3 razy.
Quell Napisano 28 Marca 2017 Napisano 28 Marca 2017 Z tego co zrozumiałem masz duży przekos,i zawsze będzie ocierało.
Evanios Napisano 28 Marca 2017 Autor Napisano 28 Marca 2017 :/ albo łańcuch za szeroki na te szczeliny.
Quell Napisano 28 Marca 2017 Napisano 28 Marca 2017 https://roweroweporady.pl/jak-poprawnie-zmieniac-przelozenia/
Evanios Napisano 28 Marca 2017 Autor Napisano 28 Marca 2017 To się ma nijak do tego co napisałem, bo jak mówie... z przodu mam dwójkę (czyli max w szosowym), a z tyłu 2 największe więc kąt nie jest taki duży....
Quell Napisano 28 Marca 2017 Napisano 28 Marca 2017 Co z tego,przy max przekosie będzie ocierał,to normalne.
gtb Napisano 28 Marca 2017 Napisano 28 Marca 2017 Śruby L i H służą do regulacji przerzutki w skrajnych położeniach , do regulacji poszczególnych biegów służy naciąg linki (baryłka przy manetce ).
Evanios Napisano 28 Marca 2017 Autor Napisano 28 Marca 2017 O... to tego to nie wiedziałem. Spróbuję, dzięki.
gtb Napisano 28 Marca 2017 Napisano 28 Marca 2017 baryłka przy manetce Wróć , masz szosę to baryłkę masz przy przerzutce.
Evanios Napisano 29 Marca 2017 Autor Napisano 29 Marca 2017 Dobra... pobawiłem się i jakoś to brzmi, ale teraz drugi problem... czym może być spowodowane takie bicie, jakby "pociąg po torach jechał"? myślę, że jest to słyszalne.. coś w kole.
Witboj Napisano 1 Kwietnia 2017 Napisano 1 Kwietnia 2017 A dobrze przeciągnąłeś łańcuch przez wózek? Daj zdjęcie z boku przerzutki. Najlepiej zdejmij łańcuch - wtedy będzie 100% pewności czy problem jest w kole czy napędzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.